Opinia użytkownika: Elżbieta_649
Dotycząca firmy: Libero
Treść opinii: W chodząc do Pizzy Libero podeszłam do stanowiska gdzie zamawia się pizzę. W lokalu były tylko dwie osoby siedząca przy stoliku. Podeszłam do lady gdzie składa się zamówienie. Pracownica, która przyjął ode mnie zamówieni była miła i kulturalna. W stosunku do mnie używała podstawowych zwrotów grzecznościowych. Przywitała mnie słowami „Dzień dobry”, zapytała, jaką pizzę chcę zamówić i jaka ma być duża. Zamówiłam dużą pizzę Capriciosa. Pracownica zaproponowała zakup ketchupu łagodnego i pikantnego oraz zakup sosu czosnkowego lub majonezowo-pomidorowego do polania na pizzę. Zdecydowałam się na ketchupu pikantnego i sou czosnkowego. Poinformowano mnie o możliwości zakupu napojów takich jak: PEPSI, MIRINDA, 7UP, TONIC 0,2 L. Poprosiłam o 3 MIRINDY 0,2L. Sprzedawca powtórzył wszystkie składniki zamówienia, podał kwotę do zapłaty za zamówienie, wydał paragon fiskalny i poprosił o zajęcie miejsca przy stoliku i poczekaniu z 20 min na zamówienie. Jak usiadłam pracownik przyniósł mi napoje, otworzył i nalała do szklanek . W tle słyszałam cichą muzykę, co umilało mi okres czekania na zamówienie. Pizza została podana mi przed czasem nie czekałam na nią 20 min ,ale 19 min. Pani podała mi sztućce i 3 dodatkowe talerze ,używając zwrotów grzecznościowych takich jak ,,proszę” .Później przyniosła mi pokrojoną na kawałki pizzę i życzyła,, smacznego”. Po zjedzeniu pizzy udałam się w stronę wyjścia ,gdzie po drodze usłyszałam słowa ,,do widzenia i zapraszamy ponownie”. Zdecydowanie wrócę jeszcze nie raz do tej pizzerii.