Renault

(4.12)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP3 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (89 z 109)

Serwis na najwyższym...
Serwis na najwyższym poziomie. Nic do zarzucenia. Bardzo profesjonalny, miły i szybki kontakt. Każda zgłaszana usterka samochodu weryfikowana i naprawiana.

Placówka

Katowice, Bocheńskiego 125

Nie zgadzam się (0)
Witam. Chciałbym się...
Witam. Chciałbym się podzielić pozytywną opinią na temat tego salonu. Po bezczelnym zachowaniu obsługi z UNI_CAR Renault Bydgoszcz, podjechałem do salonu YAMA Renault i byłam bardzo pozytywnie zaskoczony :-) Z zewnątrz piękny, nowoczesny salon, wchodząc do środka ciepło, w tle słychać muzyczkę, a przy stoliku, gdzie czekają klienci jest samoobsługowy express do kawy. W UNI_CAR niestety pani twierdzi, że podczas pandemii klient nie uraczy kawy :-( a tutaj Klient może sobie sam zrobić kawusie. Obsługa bardzo miła i pomocna. Polecam

jacek_682

15.01.2022

Placówka

Bydgoszcz, Nowotoruńska 10

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w Uni-Car...
Obsługa w Uni-Car Renault Bydgoszcz jest niczym za czasów PRL. Opryskliwi pracownicy, włącznie z dyrektor oddziału. Klient czekając na swój samochód, który jest w serwisie, siedzi w pseudopoczekalni, czyli przy stoliku między autami na hali sprzedażowej. Zimą, to jakaś masakra!!! na hali kilka stopni powyżej zera!!! polecam zaopatrzyc się w czapkę i rękawiczki. Gdy Klient poprosi o kawę, to "szefowa" oddziału odpowiada cytuję" Podczas pandemii nie uraczy Pan kawy" SZOK!!! Na szczęście w Bydgoszczy jest nowy salon Renault YAMA, gdzie UNI-CAR mógłby się wiele nauczyć....ale o tym salonie napisałem w kolejnej opinii Renault YAMA.

jacek_682

15.01.2022

Placówka

Bydgoszcz, Modrzewiowa 7

Nie zgadzam się (0)
Witam. Serdecznie polecam Salon...
Witam. Serdecznie polecam Salon Renault w Kielcach .Jestem świeżo po zakupie nowego Captura .Szczególne wyrazy uznania i podziękowania dla jednego z Panów (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) za bardzo profesjonalne i życzliwe podejście do klienta. Zakup samochodu odbył się dzięki niemu sprawnie i w sympatycznej atmosferze. Dziękuję. Dorota O.

Niezweryfikowany Klient_7k9s

28.01.2021

Placówka

Kielce, Transportowców 16

Nie zgadzam się (0)
Po udaniu się...
Po udaniu się do salonu zostałem niemal natychmiast powitany przez pracownika recepcji. Pracownik ten ustalił powód mojej wizyty a następnie poprosił właściwego handlowca. Handlowiec obsługujący posiadał odpowiednie kompetencje i wiedzę. Po ustaleniu jakim samochodem jestem zainteresowany handlowiec zaprezentował samochód oraz zaproponował doprecyzowanie moich potrzeb pod kątem wyposażenia samochodu i finansowania. Po doprecyzowaniu wyposażenia samochodu handlowiec przedstawił ofertę na samochód oraz ofertę jego finansowania. Oferty zostały mi przekazane na miejscu w formie pisemnej. Podczas pobytu w salonie zostałem poinformowany o możliwości odbycia jazdy testowej modelem samochodu jakim byłem zainteresowany, handlowiec zaproponował odbycie jazdy testowej w czasie wizyty. Jazdę testową odbyliśmy. Podczas jazdy testowej handlowiec zaprezentował dodatkowe walory i cechy samochodu. Handlowiec był zaangażowany aby jak najlepiej zaprezentować ofertę i zachęcić klienta do zakupu samochodu. Salon godny polecenia.

Klient_nIJT

21.12.2020

Placówka

Konstancin Jeziorna - Bielawa, ul. Warszawska 84

Nie zgadzam się (0)
Jestem właścicielem 2...
Jestem właścicielem 2 Dacii. Serwisowałem je w różncyh serwisach, jednak dopiro w tym serwisie w 100% poczułęm, co znaczy profesjonalne podejście do klienta. Doradcy z pełnym zaangażowaniem podeszli do moich spraw, pełen kontakt na każdym etapie serwisu. Samochody po przeglądzie zwracane są lśniące i czyste w środku. Umiarkowane ceny. Szczerze polecam każdemu właścicielowi Daci.

Mateusz_1

16.05.2020

Placówka

Poznań, ul. Torowa 12

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam salonu...
Nie polecam salonu bardzo zła obsługa na sprzedaży aut . Jestem właśnie ich klientem i bardzo tego żałuję że tam trafiłem.

Niezweryfikowany Klient_bpZj

13.09.2019

Placówka

Kielce, Transportowców 16

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Dominika_646

30.01.2018

Placówka

Długołęka, Wrocławska 33 b

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Dominika_646

30.01.2018

Placówka

Długołęka, Wrocławska 33 b

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Dominika_646

30.01.2018

Placówka

Długołęka, Wrocławska 33 b

Nie zgadzam się (0)
Super.
Super.

jarecki

10.02.2015

Placówka

Bydgoszcz, Piękna 4

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi, wiedza i doradztwo.

Jakub_570

11.06.2014

Placówka

Lublin, ul. Lwowska 1

Nie zgadzam się (0)
W salonie Tandem...
W salonie Tandem na ulicy Transportowców w Kielcach byłem już dwukrotnie. Jakość obsługi klienta jest tu na prawdę bardzo wysoka. Chwilę po wejściu do salonu klient zostaje powitany przez uśmiechniętego pracownika, który podczas rozmowy rozpozna znakomicie potrzeby i odpowiednio dobierze ofertę sprzedaży. Pracownicy salonu są bardzo uprzejmi, uśmiechnięci i pomocni. W czasie wizyty można obejrzeć kilka aut, wsiąść do nich. Doradca proponuje również jazdę testową, jednym lub kilkoma samochodami. Oczywiście pracownik salonu zachwala produkty, ale nie jest nachalny, tylko informuje i podpowiada o produkcie. Salon jest bardzo czysty i niesamowicie przyjazny klientowi. Przed budynkiem jest dość pojemny parking, więc jest gdzie zaparkować "stare" auto. Oczywiście polecam salon dla wszystkich, którzy poszukują nowego auta. Jeśli chodzi o odczucia po wizycie, to śmiało można powiedzieć, że chce się tu wracać. W tym salonie klient jest najważniejszy, doceniony i dopieszczony. Jak najbardziej polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

03.06.2014

Placówka

Kielce, Transportowców 16

Nie zgadzam się (2)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

El@

27.04.2014

Placówka

Zabrze, Wolności 59

Nie zgadzam się (0)
Sprzedawca ogólnikowo opisywał...
Sprzedawca ogólnikowo opisywał mi samochód. W rozmowie miałam wrażenie,że akurat przyszłam w nie w porę.Nie demonstrował jego zalety nie posługiwał się autem w demonstracji .Sprzedawca nie słuchał to, co się do niego mówi i sam nie przejmował inicjatywy w rozmowie nie podkreślał zalet auta nie wspomniał o przedłużonej gwarancji. Rozmowa przebiegała nieciekawie, brak zainteresowania sprzedawcy moją chęcią kupna samochodu zniechęciła mnie do dalszej rozmowy. Poprosiłam o cennik wtedy sprzedawca kazał mi poczeka koło samochodu i poszedł skserować cennik. Wręczył mi go miałam wrażenie, że chce zakończyć rozmowę, więc poprosiłam o cennik akcesoriów dodatkowych wtedy zostałam zaproszona do jego biurka. Postawa sprzedawcy nie zachęciła mnie do kupna. Czułam się dyskryminowana, jako kobieta w zakupie auta u tego sprzedawcy. Jego postawa zmieniła się podczas robienia symulacji rat i oferty handlowej. Więcej na temat Dacii Sandero dowiedziałam się od sprzedawcy ucznia, który przeprowadził ze mną jazdę próbną. Sprzedawca w czasie jazdy i przed nią opisywał mi samochodu, pokazywał konkretne elementy jego wyposażenia, gdzie się znajdują oraz omawiał ich zastosowanie oraz korzyści płynące z ich stosowania. Opowiadał o elementach widocznych jak i nie widocznych np. ESP. Sprzedawca według mnie bardzo dobrze znał produkt, który sprzedawał. W prosty i zrozumiały sposób odpowiadał na moje pytania. Przedstawił mi atrakcyjną cenę. Przedstawił korzyści płynące za dołożenie niewielkiej ilości pieniędzy, żeby komfort jazdy zdecydowanie się polepszył. Sprzedawca słuchał to, co się do niego mówi i sam przejmował inicjatywę w rozmowie podkreślając zalety części i akcesoriów. Wspomniał też o przedłużonej gwarancji i korzyściach, jakie ona mi da.W salonie nie można było w pełni otworzy drzwi dwóch aut, gdyż stał za blisko siebie. Jakby się otworzyło drzwi jednego to nie można było by otworzy drzwi drugiego.Starszy sprzedawca powinien dużo nauczy się od swojego ucznia.Szczerze nie kupiłabym teraz tego auta w tym salonie ale u jego konkurencji.

Elżbieta_649

04.08.2013

Placówka

Kraków, Aleja pokoju 63

Nie zgadzam się (1)
OK. Na minus:...
OK. Na minus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.

jarecki

31.07.2013

Placówka

Bydgoszcz, Piękna 4

Nie zgadzam się (0)
Sprzedawca kompetentny, prezentacja...
Sprzedawca kompetentny, prezentacja wyczerpująca, bardzo przekonujący do zakupu.

Grzegorz_1047

16.05.2013

Placówka

Siedlce, Brzeska 178

Nie zgadzam się (0)
Obsługa mało kompetentna...
Obsługa mało kompetentna - rozmowa dotyczyła pojazdów użytkowych. Nie wiedza nt. możliwej konfiguracji, czasu oczekiwania na pojazd a także nie dokładne przedstawienie cennika. Rozmowa z pracownikiem przypomina 'wymuszanie konkretów'. Czas obsługi bardzo długi choć brak ruchu konsumenckiego. Salon zadbany, pracownicy schludnie ubrani. Brak dress code.

Tomasz_1899

06.04.2013

Placówka

Świdnica, Łączna 4a

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo miła,...
Obsługa bardzo miła, zaproponowano mi kawę, a konsultant wydawał się być ucieszony z mojej wizyty. Nasza konwersacja przebiegła rzeczowo i w dobrej atmosferze, Jednak niestety odczułem, że moje potrzeby są ignorowane przez sprzedawcę. Priorytetem dla mnie był samochód bezpieczny dla mojej rodziny, jak również ekonomiczny w użytkowaniu. Konsultant skupił się jednak na zupełnie innych cechach, takich jak klimatyzacja oraz nowoczesny design auta. Nic nie usłyszałem nt interesujących mnie walorach mojego nowego auta.

zarejestrowany-uzytkownik

01.04.2013

Placówka

Wodzisław Śląski, Witosa 8

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem salon sprzedaży...
Odwiedziłem salon sprzedaży nowych samochodów Renault i Dacia w Kielcach. Przestrzeń oraz nowoczesne wykończenie salonu wpłyneło pozytywnie na moje odczucia co do tego miejsca. Po kilku krokach spotkałem się z uśmiechem oraz słowami "Czy można w czymś Panu pomóc" uroczej Pani z recepcji salonu. Byłem zaiteresowny średniej klasy samochodem, więc po chwilu handlowiec zaprosił mnie do biurka, zapoznał z ofertą, przedstawił dodatkowe opcje oraz zaproponował "jazdę próbną". Podeszliśmy też do aut, które odpowiadały moim potrzebom. Sprzedawca był zorientowny a wiedza jego była zadowalająca. Na koniec wizyty dostałem katalog i wizytówkę salonu. Skorzystałem także z toalety. Było tam czysto i przyjemny zapach. Mydło oraz ręczniki papierowe były uzupełnione. Czas mojej wizyty to 15 minut.

Marios_1

27.02.2013

Placówka

Kielce, Transportowców 16

Nie zgadzam się (0)

Renault

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Renault?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Serwis na najwyższym...
Serwis na najwyższym poziomie. Nic do zarzucenia. Bardzo profesjonalny, miły i szybki kontakt. Każda zgłaszana usterka samochodu weryfikowana i naprawiana.