Obsługa w tym sklepie bardzo słaba. Pracownik poproszony o pomoc w znalezieniu produktu sprawiał wrażenie zmęczonego, zniechęconego tą pracą. Pani przy kasie to już w ogóle pracuje tam "za karę " chyba, zero uprzejmości, uśmiechu. Sklep ogólnie duży, w miarę dobrze zaopatrzony, przynajmniej kupiłam co chciałam.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Zawsze miałam dobre zdanie o restauracjach Sphinx, aż do dnia dzisiejszego, gdy nie odwiedziłam restauracji w Galerii Focus w Rybniku. Poza uprzejmym kelnerem plusy się kończą. Jedzenie na bardzo słabym poziomie a do tego stare , nieswieże surówki, ale Pani (barmanko - kucharka ) stwierdziła, że data przydatności na opakowaniu się nie skończyła jeszcze!!! Czyli mam rozumieć, że skoro data się nie skończyła, mimo nie świeżości , to można klientowi położyć na talerz? Poza tym zero słowa "Przepraszamy"! Nie tak powinna wyglądać jakość obsługi w restauracji o pewnych standardach.
Dobrze. Wiedza i kompetencje pracownika, z którym miałam kontakt na średnim poziomie. Ogólnie mało rzeczowa rozmowa. Wszystkie istotne informacje odnośnie produktu musiałam sama "wyciągnąć" od pracownika. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.