Opinie użytkownika (4)

Przed apteką śnieg...
Przed apteką śnieg nie usunięty Logo apteki duże bardzo widoczne Na szybach również logo apteki Reklama kierująca do apteki Szyby czyste Wewnątrz czysto i jasno Stolik i krzesła dla klientów chcących zmierzyć ciśnienie –na stole ciśnieniomierz i Poradnik Apteczny Obok urządzenie z wodą zimną i gorącą, kubki Wystawy z lekami gustownie wykonane Na ścianie dyplom uznania za duże zaangażowanie w nadzorze farmakologiczny nad palaczami papierosów W kolejce dwie osoby Czas oczekiwania około 5 minut Obsługa miła, fachowa –kobieta lat 30 szczupła włosy ciemne Strój –biały fartuch bez identyfikatora Możliwość płacenia kartą Karty stałego klienta- za punkty nagrody Na pożegnanie uśmiech i zaproszenie do ponownych odwiedzin Następnych klientów nie ma

Edward_13

18.02.2010

Apteka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (26)
Przed bankiem porządek...
Przed bankiem porządek –brak śmieci, papierów Śnieg odgarnięty Logo banku mocno wyeksponowane, na witrynach również logo banku Szyby czyste W części bankomatowej panuje porządek Bankomat oraz wpłatomat Bankomaty czyste ,naklejki estetyczne Ulotki umieszczone w specjalnych pojemnikach w wystarczającej ilości Pomieszczenie kasowe czyste i dobrze oświetlone Pojemniki na ulotki w łatwo dostępnym miejscu- przy wejściu Kawa z ekspresu dostępna dla klientów Biuro obsługi przy wejściu Obsługiwana jedna osoba Brak powitania Czas oczekiwania 3 minuty Po „załatwieniu” interesanta Powitanie i miły uśmiech Pracownik –kobieta lat około 28 , czarne długie włosy Ubrana w struj biznesowy -biała koszula czarna Identyfikator przypięty do kamizelki-za mały bez okularów nie można przeczytać Na stanowisku panował porządek Informacje o założeniu konta osobistego były poparte materiałami Pracownik zadał mi kilka pytań w celu dobrania odpowiedniego konta Informacje dotyczące konta osobistego były wyczerpujące Niestety wszystko odbywało się na stojąco, w płaszczu i było gorąco (wysoka temperatura) Informacji dotyczące rachunku bieżącego dla firm udzielono mi w oddzielnym boksie już na siedząco, ale nadal w płaszczu Informacja była pełna ,poparta materiałami Pracownik –kobieta struj biznesowy, identyfikator Wiek około26 lat czarne włosy długie Obie panie podczas udzielania mi informacji były skoncentrowane na mojej osobie Na zakończenie wizyty zastałem pożegnany uśmiechem. Przy biurze obsługi nie było interesanta.

Edward_13

17.02.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (28)
Przed salonem śnieg...
Przed salonem śnieg usunięty Logo firmy na zewnątrz wyeksponowane Na witrynach reklamy i informacje- estetyczne Drzwi łatwo się otwierają W pomieszczeniu czysta, dobrze oświetlone Pracownik wita uśmiechem, pomaga wydrukować numer w kolejce Stanowisk 10-ęc w tym do obsługi klienta 6-ć Wszystkie stanowiska zajęte, w kolejce dwie osoby Czas oczekiwania na obsługę 10 minut Do siedzenia pufy, brak możliwości powieszenia płaszcza lub kurtki Zdecydowanie za gorąco Do dyspozycji klienta kawa z ekspresu Materiały reklamowe i telefony wyeksponowane , łatwo dostępne dla klienta Numer klienta i stanowisko obsługi (nr 9), wyświetlane na ekranie, nie z każdego miejsca widoczne Dodatkowy sygnał dźwiękowy-gong Uprzejme przywitanie przez pracownika Mężczyzna lat około30-u, wysoki krótko obcięty włosy ciemne Struj biznesowy z identyfikatorem przypiętym do marynarki Kompetentny, szybko załatwił sprawę Brak propozycji o dodatkowych usługach o promocjach Widoczny brak zainteresowania klientem Brak możliwości odłożenia teczki, torby Należy wszystko trzymać w rękach, jak wyjąć okulary , jak się podpisać Trochę ciasno Trzy osoby w kolejce podczas opuszczania salonu Uwagi o ERZE Brak informacji o przepadaniu punktów po upływie 3-ch lat w programie ERA PREMIA Lista nagród nieaktualna Po kilku nieudanych próbach zamówienia nagrody zmniejszona do 1/3.

Edward_13

16.02.2010

T-Mobile

Placówka

Rzeszów, Lisa Kuli 19

Nie zgadzam się (26)
Liczba tankujących samochodów-2 Liczba...
Liczba tankujących samochodów-2 Liczba pracowników na zewnątrz stacji -0 Stacja czysta Smieg uprzątnięty Brak plam z oleju Brak zagrożenia poślizgiem Obiekt wymalowany ,brak śladów rdzy Dystrybutory czyste, nalepki nie są uszkodzone Logo firmy wyeksponowane Kasa wewnątrz budynku Przy wejściu czysto i w środku czysto Jedno stanowisko kasowe Obsługiwany jeden klient Towary na pułkach starannie poukładane Przy każdym cena (naklejki równo naklejone) Pracownik ubrany w strój firmowy "Orlen" Wizytówka (identyfikator)przypięta do ubrania z podanym imieniem M.-blondynka niewysoka ,włosy długie Brak powitania słownego i wzrokowego przy wejściu do pomieszczenia Obsługa kasy sprawna, bez zbędnych gestów- płatne gotówką Pracownik nie poprosił o kartę VITAY Nie zaproponował dodatkowych produktów Nie wydał paragony Brak pożegnania Toaleta bezpłatna W środku czysto Brak przykrego zapachu,suszarka do rąk sprawna, papier toaletowy i mydło są Brak wieszaka na płaszcz lub teczkę kosz na smiecie jest pusty Brak widocznych uszkodzeń Drzwi mają zamknięcia sprawne liczba samochodów podczas odjazdu -1

Edward_13

15.02.2010

ORLEN

Placówka

Sędziszów Małopolski, Węglowskiego 6

Nie zgadzam się (31)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi