Opinia użytkownika: Edward_13
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Przed salonem śnieg usunięty Logo firmy na zewnątrz wyeksponowane Na witrynach reklamy i informacje- estetyczne Drzwi łatwo się otwierają W pomieszczeniu czysta, dobrze oświetlone Pracownik wita uśmiechem, pomaga wydrukować numer w kolejce Stanowisk 10-ęc w tym do obsługi klienta 6-ć Wszystkie stanowiska zajęte, w kolejce dwie osoby Czas oczekiwania na obsługę 10 minut Do siedzenia pufy, brak możliwości powieszenia płaszcza lub kurtki Zdecydowanie za gorąco Do dyspozycji klienta kawa z ekspresu Materiały reklamowe i telefony wyeksponowane , łatwo dostępne dla klienta Numer klienta i stanowisko obsługi (nr 9), wyświetlane na ekranie, nie z każdego miejsca widoczne Dodatkowy sygnał dźwiękowy-gong Uprzejme przywitanie przez pracownika Mężczyzna lat około30-u, wysoki krótko obcięty włosy ciemne Struj biznesowy z identyfikatorem przypiętym do marynarki Kompetentny, szybko załatwił sprawę Brak propozycji o dodatkowych usługach o promocjach Widoczny brak zainteresowania klientem Brak możliwości odłożenia teczki, torby Należy wszystko trzymać w rękach, jak wyjąć okulary , jak się podpisać Trochę ciasno Trzy osoby w kolejce podczas opuszczania salonu Uwagi o ERZE Brak informacji o przepadaniu punktów po upływie 3-ch lat w programie ERA PREMIA Lista nagród nieaktualna Po kilku nieudanych próbach zamówienia nagrody zmniejszona do 1/3.