W dniu 26.07.2016 podróżowałam na Światowe Dni Młodzieży do Krakowa Głównego taborem podstawionym na dworzec Łódź Kaliska. Odjazd odbył się o czasie, a moje pozytywne odczucia wzbudziły pracownice Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, które zadeklarowały swoją pomoc i prosiły o zgłaszanie wszelkich wątpliwości. Panie dokładnie poinformowały nas o planowanej godzinie przybycia do stacji końcowej, poinstruowały, gdzie mamy zgłaszać wszelkie obserwacje dotyczące ewentualnych zagrożeń (np. związanych z ewentualnym atakiem terrorystycznym). Po zmianie nadzorujących nas pracownic ŁKA kolejna Pani najpierw podała informacje przez megafon (który jednak działa niedostatecznie dobrze - nagłośnienie jest słabe), następnie wyszła z kabiny dla pracowników, by upewnić się, czy usłyszeliśmy komunikat. Po czym, gdy usłyszała o problemach z nagłośnieniem, sama powtórzyła wszystko na głos. Wagon, którym podróżowałam, był czysty. Toalety również. Urządzone są nowocześnie, w toaletach był papier toaletowy, kran i mydło do rąk. Jednak pod koniec podróży papier się skończył, a nowa rolka nie została dostarczona. Jest to jednak drobiazg w porównaniu z tak profesjonalną obsługą, której nie doświadczyłam wcześniej mimo wielu podróży kolejami na terenie Polski.
Byłam dziś w sklepie Biedronka zlokalizowanym przy ul. Kowalskiej 2. Jestem zadowolona z obsługi. Kolejka była dość krótka, nie czekałam długo. Obsługująca mnie Pani była miła, profesjonalna i dynamiczna. Jako minus wskazuję brak lub zbyt małą ilość pracowników na terenie sklepu, których można zapytać o poszukiwany produkt. Zmuszona byłam prosić o pomoc kasjerkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.