Dobrze. W Kauflandzie ocenić można w zasadzie tylko obsługę kasową. W sklepie nie spotkamy pracownika (nie licząc działu z mięsem), więc robi się zakupy na własną rękę. Dobrze, że chociaż są czytniki cen. Przyciąga tam asortyment i ceny. Obsługa przy kasach bardzo sprawna.
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Rewelacyjnie. Bardzo miła...
Rewelacyjnie. Bardzo miła obsługa, profesjonalne podejście do klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Personel jakby trochę niedouczony. W firmie spędziłam prawie godzinę, czekając na wystawienie przez panią polisy. Po pół roku żadnej informacji przypominającej o terminie ubezpieczenia. Nie polecam. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Równie miłe zaskoczenie - czysto, schludnie, rzekłabym nawet nowocześnie w porównaniu z tym, co spotkałam kilka lat temu. Pociągami jeżdzę rzadko i byłam zaskoczona obsługa w Intercity. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Byłam mile zaskoczona jakością obsługi w szerokim tego słowa znaczeniu. Szybko, sprawnie i korzystnie cenowo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.