Wizyta w Miejscu Obsługi Pasażera na Dworcu PKP we Wrocławiu w celu zakupu biletów. System wywoływania do wolnego stanowiska był dobrze widoczny, lokal był czyste, pracownicy ubrani w uniformy. Otrzymałem odpowiedzi na wszelkie zadane pytania, została mi zaproponowana oferta promocyjna na bilety. Lokal dostępny dla osób poruszających się na wózku.
Lokal jest bardzo dobrze widoczny z daleka, szeroki asortyment produktów które były poprawnie wyeksponowane. Półka z produktami z oferty promocyjnej łatwo dostępna. Obsługa w uniformach, miła (kasjer przypomniał o aplikacja zappka. Nie zostały mi zaproponowane żadne produkty z oferty gastronomicznej. Lokal ten nie akceptuję wprowadzania zwierząt o czym jest stosowna informacja. Kasa samoobsługowa nie była dostępna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.