Dobrze zorganizowany, sprawny i szybki system obsługi klienta. Kompetentni pracownicy, elastyczni i szanujący czas klienta. Byłem zadowolony z obsługi, a oferowana mi oferta była starannie dobrana do moich preferencji, dobrze skalkulowana i zrównoważona w stosunku cena - jakość.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Dobra organizacja obsługi, miły i kompetentny personel, który oferuje dobre produkty bankowe.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Kompetentny i uprzejmy personel i taka sama obsługa. Oferowane produkty są jednymi z najatrakcyjniejszych na finansowym rynku. Czasami trochę trzeba poczekać w kolejce by być obsłużony, ale warto, polecam.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Dobra organizacja obsługi, miły i kompetentny personel, który oferuje dobre produkty bankowe.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Fatalnie. Gdy chcesz ulokować pieniądze - obiecują "złote góry", są mili i uprzejmi,na nic nie czekasz, sytuacja zmienia się diametralnie, gdy chcesz odebrać ulokowane pieniądze - lokata okazuje się porażką, musisz się uzbroić w cierpliwość i czas, aby w końcu odebrać swoje pieniądze i jesteś szczęśliwy, że w końcu je masz i nie ważne,że trochę straciłeś, bo przecież mogłeś stracić więcej. Nie polecam kontaktu z tą "firmą", typowo naciągająca, nastawiona tylko i wyłącznie na swój zysk, personel dopasowany do stylu i charakteru działalności firmy.Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Obsługa każe długo na siebie czekać, tzn. wita się, pyta w czym pomóc i przeprasza na chwilę, idzie do klienta będącego na stoisku obok, po czym wraca po ok. 10 minutach do mnie i znów się pyta o to samo - żenujące zachowanie.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.