Za każdym razem gdy dzwonię do banku PKO BP z jakąś sprawą czas oczekiwania jest na rozmowę z konsultantem jest krótki, rozmówca jest uprzejmy i pomocny oraz efekt rozmowy jest przeważnie natychmiastowy.
Tankuję regularnie na stacjach Orlen. Daje 4,5, gdyż ostatnio spotkałam się wyjątkowo z nieprzyjemną obsługą. Nie usłyszałam ani dzień dobry, ani do widzenia
Skorzystałam z usługi internetu. Podłączenie internetu było czasochłonne, gdyż mieszkam na czwartym piętrze, a skrzynki z gniazdami są na parterze. Pan monter był bardzo profesjonalny. Odpowiedział na wszystkie moje pytania dotyczące routera i światłowodu. Obsługa na infolinii bardzo miła i pomocna.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.