Opinie użytkownika (21)

Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa przebiegła sprawnie, pieniądze wypłacono mi szybko. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BBfan

01.08.2017

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
04.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, bardzo dziękuję za pozytywną ocenę na temat jakości obsługi w placówce mBanku. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego cieszę się, że cała obsługa przebiegła bez zarzutu. Mam nadzieję, że następnym razem zasłużymy na 5. Z pozdrowieniami Rafał Chyra, mBank
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

BBfan

01.08.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

BBfan

01.08.2017

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. ...
Bardzo źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

BBfan

01.08.2017

Home Broker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BBfan

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BBfan

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BBfan

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BBfan

18.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BBfan

18.07.2017

Stacje paliw Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BBfan

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BBfan

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BBfan

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

BBfan

30.08.2016

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BBfan

30.08.2016

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BBfan

30.08.2016

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BBfan

29.08.2016

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
19.01.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi w mBanku. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BBfan

29.08.2016

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
28.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi w mBanku. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
W sklepie zachowana...
W sklepie zachowana czystość. Produkty estetycznie poukładane. Obsługa miła i pomocna, chętnie pomaga w szukaniu odpowiedniego rozmiaru butów. Obsługa przy kasie sprawna. Produkty nie najwyższej jakości, bardzo nietrwałe, natomiast nie ma problemów podczas reklamacji. Przy ewidentnym uszkodzeniu nie z winy klienta od razu zwracane są pieniądze lub jest możliwość wymiany na inny model.

BBfan

14.11.2015

DEICHMANN

Placówka

Bielsko-Biała, Mostowa 5

Nie zgadzam się (0)
Dużo miejsc do...
Dużo miejsc do złożenia zamówienia. Są pracownicy przy kasach i elektroniczne stanowiska do złożenia samodzielnego zamówienia. Złożenie zamówienia odbywa się sprawnie. Natomiast czas oczekiwania na zamówienie to katastrofa. 12 minut czekania na podstawowe pozycje: 3 big maki, cheeseburger i napój to zdecydowanie za dużo. W konkurencyjnych fast foodach są to lepsze wyniki. Obsługa uśmiechnięta i miła. Czystość restauracji pozostawia wiele do życzenia. Z koszy na śmieci wysypują się odpady, buty kleją się do podłogi, a po podłodze walają się papierki.

BBfan

14.11.2015

McDonald's

Placówka

Bielsko-Biała, Mostowa 5

Nie zgadzam się (0)
Tak powinna wyglądać...
Tak powinna wyglądać obsługa! Od drzwi klient witany z uśmiechem. Następnie jest chwila czasu aby się rozejrzeć i zobaczyć co nas interesuje. Po chwili podchodzi pracownik i niezobowiązująco pyta, czy może udzielić pomocy. Klient nie czuje się obserwowany, a z drugiej strony zawsze ktoś jest pod ręką. Sklep zachowany w czystości, estetycznie poukładane produkty na półkach. Jedyne co przychodzi na myśl do poprawy to trochę więcej miejsca, lub mniej produktów, bo czasami ciężko jest między nimi przejść.

BBfan

14.11.2015

Tchibo

Placówka

Bielsko-Biała, Mostowa 5

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi