Opinie użytkownika (22)

Bardzo dobra drogeria....
Bardzo dobra drogeria. Największym atutem tej firmy jest szeroki asortyment. Wiele promocji jest niezwykle korzystnych. Można spotkać 40% obniżki poza sezonem świątecznym. Z tego względu w sklepie często są bardzo długie kolejki do kas. Dłużej postoimy w ogonku niż wybieraliśmy nasze zakupy. Zdecydowane brakuje jeszcze jednej kasy.

Anna_4362

12.03.2013

Super-Pharm

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjemny salonik...
Bardzo przyjemny salonik prasowy, gdzie oprócz gazet możemy kupić bilety autobusowe i kosmetyki. Obsługa jest tu zawsze miła i pomocna. Zakupy zrobimy szybko ponieważ są dwie dostępne kasy. Układ regałów jest na tyle szeroki, że nie opieramy się plecami o innych klientów. Mankamentem miejsca są zawyżone ceny napojów. Jeżeli nie chcemy tracić czasu na wędrówkę przez naprzeciwległe Tesco, przepłacimy tutaj trochę (1.50-2 zł) za butelkę wybranego napoju.

Anna_4362

12.03.2013

RUCH S.A.

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Popularna sieciówka odzieżowa...
Popularna sieciówka odzieżowa kusi również kosmetykami. Wybór jest spory i wydaje się ciągle rozszerzać. Za przystępną cenę można tu kupić lakier do paznokci, błyszczyk lub cienie do powiek. Wybrałam dla siebie lakier do paznokci. Nie zauważyłam u wystawionych egzemplarzy oznak starości co często zdarza się produktom kosmetycznym w sklepach nie-drogeryjnych. Bałam się kupić balsam do ust w blaszanym pudełku, ponieważ nie był zapakowany w foliowe opakowanie, a na półce nie było wyraźnego oznaczenia który egzemplarz to tester. Ogólnie dział kosmetyczny H&M oceniam dobrze, ale czułabym się pewniej gdyby wszystkie produkty były pakowane w folię.

Anna_4362

12.03.2013

H&M

Placówka

Katowice, Stawowa 9

Nie zgadzam się (0)
Tą filię sklepu...
Tą filię sklepu Orsay znam już ponad dziesięć lat. W Katowicach najprzyjemniej zakupy robi się właśnie tam. Nie ma takiego tłoku jak w Silesii. Obsługa jest profesjonalna. Ubrania na wieszakach są starannie poukładane. Nigdy nie ma walających się po podłodze egzemplarzy. Nawet dział z przecenami jest dobrze zorganizowany. Jedyną rzeczą którą bym zmieniła w tym sklepie to przymierzalnie. Według mnie stanowczo za ciasne i za ciemne. Niektóre wieszaki są urwane, a półeczka na torbę za mała.

Anna_4362

10.03.2013

Orsay

Placówka

Katowice, 3 Maja 26

Nie zgadzam się (1)
Feel the Chill...
Feel the Chill to ostatnio moja ulubiona sieć kawiarni. Ich lody jogurtowe są przepyszne i można do nich dobrać mnóstwo dodatków dzięki czemu każdy deser jest niepowtarzalny. Bardzo mi odpowiada samoobsługa w tym miejscu. Każdy może nabrać sobie tyle lodów na ile ma ochotę, a cena jest uzależniona od wagi deseru. Co lepiej, przy zakupie 200 gram lodów dostajemy małą kawę gratis. D wyboru mamy czarną, białą, latte albo cappuccino. Za kwotę niecałych 12 zł dostaniemy więc porcję lodów, według mnie 200 gram to już wystarczająco aby się podelektować, i małą kawę. Obsługa w tym miejscu jest bardzo miła, uśmiechnięta. Fajnym pomysłem jest możliwość zbierania punktów na kartę stałego klienta. Przy jedenastej wizycie dostaniemy deser gratis. Jedyny mankament jakiego się dopatrzyłam w Feel the Chill w SCC to brudna podłoga. Innym razem brudne były stoły. Obsługa albo nie miała czasu albo nie ma takiego nawyku aby regularnie sprawdzać czystość przy stolikach.

Anna_4362

10.03.2013

Feel the chill

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Dość typowo jak...
Dość typowo jak dla tej marki urządzony lokal. Obsługa bardzo dobra, profesjonalna. Ceny według standardowego cennika. Bardzo fajnie, że toalety są otwierane kodem z rachunku. Są czyste. Mogłaby być jeszcze jedna kabina. Sala trochę zatłoczona stolikami. Ciężko o jakąś oddzieloną od reszty część. Dość często obsługa nie nadążną za myciem stołów.

Anna_4362

01.12.2012

McDonald's

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 39 39

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy bankomatu i wpłatomatu przy tej placówce. Zdecydowanie wolę korzystać z zabudowanych bankomatów, niż tych stojących bezpośrednio przy ulicy. Czuję się wtedy bezpiecznej kiedy z nich korzystam. W tym miejscu bezpośrednio obok bankomatu mamy dogodny kiosk informacyjny.Plusem miejsca jest też wpłatomat, który nie odrzuca wpłat dokonanych w kilku banknotach.

Anna_4362

18.11.2012

mBank

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 56

Nie zgadzam się (0)
02.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych przez MultiBank usług. Dbamy o to, aby nasi Klienci czuli się w placówkach MultiBanku komfortowo. Bardzo staramy się także, aby mogli skorzystać bezproblemowo ze wszystkich urządzeń przeznaczonych dla Klientów. Tym bardziej się cieszę, że i w tym przypadku MultiBank spełnił Pani oczekiwania. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z MultiBankiem będzie przebiegać co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach naziemnych(http://www.multibank.pl/dostep_do_uslug) lub poprzez multilinię pod numerami telefonów: 801 300 000 lub +48 42 6 300 000 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Rafał Chyra, MultiBank
Bardzo fajna kawiarnia,...
Bardzo fajna kawiarnia, w sam raz na studencką kieszeń. Mieści się na pierwszym piętrze kamienicy, wejście jest w bramie, więc można ją przypadkiem przegapić. Atutem miejsca są ceny, latte kosztuje 7 zł, gorąca czekolada z bitą śmietaną, syropem i lodami 11 zł. Obsługa jest miła, troszkę brakuje profesjonalizmu przy kontakcie z klientem. Wygląd lokalu dość prosty, bardzo przestronny. Troszkę za ciemno tam jest w porze wieczorowej. Niestety nie ma możliwości płacenia kartą.

Anna_4362

17.11.2012

Victoria

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 36/1

Nie zgadzam się (0)
Moja opinia dotyczy...
Moja opinia dotyczy restauracji samoobsługowej Deka Smak gdzie klient sam nakłada sobie porcję jedzenia. Cena za 100g wynosi 3,15 zł. Do wyboru najczęściej mamy pieczone ziemniaki, kaszę, ryż, smażone pierogi, roladki drobiowe, rybę, naleśniki, racuchy i kilka sałatek i surówek. Potrawy są wyłożone w bemarach, mimo tego nigdy nie trafiłam na coś zimnego. Dania są proste i smaczne. Za 10-15 zł można tam zjeść sycący obiad. Lokal prezentuje się bardzo stołówkowo, ale nie tchnie tam klimatem PRLu. Jest jasno, gra zazwyczaj gra miła muzyka. Nie ma problemu z wolnym miejscem i obsługą. Wielki plus za zniżkę studencką.

Anna_4362

14.11.2012

Deka Smak

Placówka

Katowice, Stawowa 10

Nie zgadzam się (0)
Bardzo lubię robić...
Bardzo lubię robić zakupy w Biedronce ze względu na konkurencyjne ceny. W tym lokalu panuje porządek i jest bardzo dobra obsługa, która reaguje na sugestie klientów. Obok sklepu znajduje się dogodny parking. Jedyne do czego można się doczepić, to kolejki do kas w godzinach popołudniowych. Miejsce jest bardzo oblegane i czasami długo się czeka na swoją kolej.

Anna_4362

10.11.2012

Biedronka

Placówka

Końskie, Warszawska 13

Nie zgadzam się (0)
W nowo otwartej...
W nowo otwartej hali dworca pojawiły się nowe sklepy i kawiarnie, oraz dobrze znany Mc'Donlads. Obsługa była miła, troszkę brakowało sprawności w zbieraniu zamówienia, ale pewnie nie wszystko w tym miejscu jest dograne na sto procent. W tym co dla mnie było nowe w kwestii Mc'Donalda to fakt, że w innym miejscu składamy zamówienia, a w innym je dobieramy. Ja osobiście nie jestem do tego przekonana, bo załoga nie ma dobrego przepływu informacji czy danie zamówienie jest wydawane na miejscu czy na wynos i z tego co mogłam zobaczyć, to kompletnie nie interesuje się tym czy właściwej osobie wydaje kolejne zamówienia.

Anna_4362

10.11.2012

McDonald's

Placówka

Katowice, Plac Wilhelma Szewczyka 2

Nie zgadzam się (0)
Jest to typowy...
Jest to typowy dla Ruchu kiosk w formie budki z okienkiem. Chciałam zaopatrzyć się w bilet autobusowy na kolejny miesiąc. Pozytywem jest możliwość zaopatrzenia się w bilety miesięczne i kwartalne w tym miejscu. Jednak nie jestem zadowolona z obsługi. Bardzo nie lubię sytuacji kiedy sprzedawca obsługuje klienta i jednocześnie rozmawia przez telefon komórkowy. W moja stronę sprzedawczyni nie wypowiedziała ani słowa.

Anna_4362

10.11.2012

RUCH S.A.

Placówka

Gliwice, Bohaterów Getta Warszawskiego 10

Nie zgadzam się (0)
Bardzo lubię kupować...
Bardzo lubię kupować tam kawę. Jestem ich wierną klientką. Obsługa jest zawsze uczynna i uśmiechnięta. Czasami trzeba dłużej postać w kolejce ale nie można tego miejsca oceniać tą samą miarą co typowe sklepy, ze względu na kawiarniany charakter. Dodatkowy asortyment jest ciekawy, ale często zbyt drogi jak na mój gust. W samym lokalu jest za mała liczba stolików, są też ułożone zbyt tłoczno.

Anna_4362

01.11.2012

Tchibo

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy działu papierniczo-kosmetycznego. Zacznę od zalet tego miejsca. Największą jest chyba zakres dostępnych towarów. Zaczyna się na typowo szkolno-biurowych artykułach jak zeszyty, długopisy,wszelkiej maści koperty, poprzez kartki okolicznościowe, papiery do pakowania, pudełka prezentowe, następnie jest dział kosmetyczny z szerokim wyborem produktów polskich marek, a kończy na zabawkach i dziecięcych ubraniach. Wszystko to jest sprawnie poukładane na pólkach, trzy strefy są wyraźnie zarysowane na powierzchni sklepu. Obsługa jest bardzo miła i pomocna. Ochrona nie drepcze za nami krok w krok. Minusy to ceny artykułów. Dział papierniczy ma chyba w pobliżu konkurencję tylko w postaci jeszcze droższego Empiku, więc pewnie stąd takie ceny, natomiast jeśli chodzi o kosmetyki i zabawki, jak się chwileczkę poszuka, można znaleźć coś tańszego. Kolejny minus to możliwość dokonania płatności kartą od 10 zł.

Anna_4362

31.10.2012

Skarbek

Placówka

Katowice, Mickiewicza 4

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy głownie kas samoobsługowych, które parę miesięcy wprowadzono w tym markecie. Dotychczas byłam z nich bardzo zadowolona, bo zawsze trafiałam na wolne stanowisko, kasowanie szło mi sprawnie. Pierwsze mankamenty tej formy obsługi napotkałam robiąc większe niż dotychczas zakupy, czyli nie parę produktów ale zakupy na pełny koszyczek. Zasadniczą wadą jest to, że nie można wziąć produktów do obu rąk i skasować jeden po drugim, tylko każdy artykuł mechanicznie przybliżyć do skanera, odłożyć i dopiero wybierać kolejny artykuł z koszyka. Kolejną wadą jest to, że chcąc skorzystać z kuponów Club Card musimy wołać obsługę, na szczęście odbywa się to dość sprawnie. Plusem jest zachowanie standardów płatności z klasycznych kas, to jest możemy płacić gotówką, kartą albo bonami. Bardzo sobie chwalę ceny i asortyment dostępne w tym sklepie Tesco. Standard jaki wprowadzono po remoncie jest kontynuowany. Bardzo przyjemnie robi się tam zakupy.

Anna_4362

28.10.2012

Tesco Extra

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Moja uwaga dotyczy...
Moja uwaga dotyczy tego jak to się stało, że nie zostałam klientką Profi-Ligua: a mógł to być początek owocnej współpracy. Na początku poszukiwałam informacji w internecie. Zachęcona opisem kursu na stronie szkoły udałam się osobiście do oddziały aby uzyskać więcej informacji. Pierwszy zgrzyt: informacje na stronie internetowej są podane w ten sposób, że mylą się informacje dotyczące całego kursu, a informacje na temat jednego semestru kursu, w tym chyba najważniejszy czynnik: cena. Szkoda, że możliwości obniżenia ceny kursu zostały przemilczane przez panią udzielającą mi informacji w sekretariacie szkoły, kiedy starłam się dowiedzieć jak najwięcej u źródła,a wiadomości o obniżkach przekazali mi znajomi.

Anna_4362

28.10.2012

Profi - Lingua

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Klientką mBanku jestem...
Klientką mBanku jestem już od ponad 2 lat. Niestety od początkowego zachwytu nad usługami tej firmy powoli przechodzę na stronę neutralno/niezadowoloną. Pierwszy duży zgrzyt to wprowadzenie opłaty za korzystanie z karty debetowej. Niby 100 zł miesięcznie na płatności kartą to nie dużo, ale jak się jest studentem to każdą złotówkę się liczy. Dodajmy na to ubezpieczenie tej karty, nadprogramową wypłatę z eMAXa..koszy nam się mnożą. Drugi duży zgrzyt, kiedy konsultowałam telefonicznie usługę mSaver kompletnie zaufałam pani telemarketerce i tu się przejechałam. Byłam przekonana, że będę odkładała ustaloną kwotę na oprocentowane konto tylko przy dokonywaniu płatności kartą, natomiast przy okazji rozmów telefonicznych z konsultantką ani razu nie padła informacja odnośnie podobnych operacji przy okazji przelewów internetowych i pobierania gotówki z bankomatu

Anna_4362

28.10.2012

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (2)
05.06.2021
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję za wyrażenie opinii na temat usług świadczonych przez mBank. Przykro mi z powodu Pani niezadowolenia, jednak każda opinia jest dla nas cenna - z tych dobrych się cieszymy, a te gorsze pozwalają nam wyciągać wnioski z naszych dotychczasowych działań, naprawiać błędy i wprowadzać innowacje. Chciałabym się odnieść do Pani negatywnych obserwacji. Przede wszystkim chciałabym wspomnieć o tym, iż mBank od początków swojego istnienia jest bankiem internetowym, naszym sztandarowym produktem jest eKonto, które zawsze było dostępne dla Klientów bez opłat i to nigdy nie uległo zmianie. Jedyną opłatą jaką Klient może, ale nie musi ponosić z tytułu posiadania w mBanku eKonta to opłata za kartę debetową w wysokości 2 PLN. Zwolnieni z opłaty są Klienci, którzy posiadają włączoną usługę „wypłaty ze wszystkich bankomatów” lub Ci, którzy w danym miesiącu dokonają transakcji bezgotówkowych (płatność w sklepie) w sumie na 100 PLN. Opłata nie jest pobierana z góry, mBank pozostawia również wybór swoim Klientom w kwestii posiadania z karty debetowej. mBank stale udoskonala swoją ofertę produktową, mam więc nadzieję, że przygotowane w przyszłości propozycje dla Klientów spotkają się z Pani aprobatą i będzie Pani zadowolona z naszych usług. Jednocześnie pragnę przeprosić za niewystarczające zaangażowanie ze strony obsługującego Panią konsultanta, który nie poinformował Pani o wszystkich cechach produktu mSaver. Zapewniam Panią, że bardzo zależy nam na zadowoleniu naszych Klientów z jakości obsługi i dokładamy wszelkich starań, aby pracownicy byli kompetentni oraz świadczyli obsługę na najwyższym poziomie. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od Klientów jest cennym źródłem informacji. Raz jeszcze proszę o przyjęcie przeprosin. Mam nadzieję, że ten przykry incydent nie wpłynie znacząco na naszą współpracę i w przyszłości będzie Pani czerpała satysfakcję ze współpracy z mBankiem. Przypominam, iż pozostajemy do Pani dyspozycji w Punktach Obsługi Aspiro S.A., których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/) oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam Marta Kaźmierczak mBank
Klientką Kolei Śląskich...
Klientką Kolei Śląskich jestem już od roku. W porównaniu do Przewozów Regionalnych ich oferta jest sporo lepsza. Za tą samą praktycznie cenę biletu mam teraz do dyspozycji nowe i zadbane składy. Niesamowicie ważnym dla mnie udogodnieniem są klimatyzowane pociągi. Podróżuje się nimi znacznie przyjemniej. Wi-fi, gniazdka elektryczne i snack bar to również świetne opcje, szkoda tylko, że każdy kurs się od siebie rożni i nigdy nie wiadomo na jaki zestaw wyposażenia się trafi. Cieszy mnie fakt, że w końcu któraś ze spółek dba się o czystość w swoich pociągach. Wiem, że ciągle są rzeczy które da się jeszcze poprawić (ale na przykład szybkość poruszania się na torach nie zależy od KŚ), nie mniej ten rok wprowadził mnie na zupełnie inny standard podróży pociągiem pasażerskim.

Anna_4362

28.10.2012

Koleje Śląskie

Placówka

Katowice, Wita Stwosza 7

Nie zgadzam się (0)
New Look chyba...
New Look chyba stanie się moim ulubionym sklepem z odzieżą. Moja trzecia wizyta w tym sklepie była równa zakupowi trzeciej pary jeansów tej marki. Jako klient czuję się dopieszczona. Moje pojawienie się w sklepie było zauważone zaraz po przekroczeniu progu sklepu. Wiedziałam, że potrzebuję nowej pary jeansów. Początkowo chciałam zbyć panią z obsługi słowami: ,,Tylko się rozglądam, nie mam sprecyzowanych planów'' ale jej miłe usposobienie, znajomość dostępnego asortymentu oraz pomoc przy wyszukiwaniu odpowiedniego rozmiaru sprawiły, że dzierżąc cztery pary spodni w ręce udałam się do przymierzalni. Mogłabym mierzyć i kolejne, ale w natłoku klientów pani obsługująca przebieralnię nie wiedziała za bardzo, której klientce przekazać kolejną parę do sprawdzenia. Bardzo sobie chwalę, że New Look oprócz standardowych rozmiarów dzieli swoje spodnie według długości nogawki, co dla mnie jest oszczędnością na usługach krawieckich oraz zniżkę dla studentów. Kolejny raz za rozsądne pieniądze nabyłam w New Look fajny ciuch. Oby tak dalej.

Anna_4362

28.10.2012

New Look

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Nie były to...
Nie były to moje pierwsze zakupy w tym sklepie. Tym razem wyjątkowo spontaniczne. Co było najprzyjemniejsze z tej wizyty to fakt, że pani z obsługi poproszona przeze mnie o pomoc w znalezieniu poszukiwanego rozmiaru wybranego swetra, konsekwentnie sprawdziła dla mnie wszystkie możliwe sztuki dostępne w sklepie, a było ich co najmniej dwadzieścia, również te ze schowka. Obsługa przy kasie była poprawna. Szybko i uprzejmie.

Anna_4362

28.10.2012

C&A

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi