Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_4362

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Klientką mBanku jestem już od ponad 2 lat. Niestety od początkowego zachwytu nad usługami tej firmy powoli przechodzę na stronę neutralno/niezadowoloną. Pierwszy duży zgrzyt to wprowadzenie opłaty za korzystanie z karty debetowej. Niby 100 zł miesięcznie na płatności kartą to nie dużo, ale jak się jest studentem to każdą złotówkę się liczy. Dodajmy na to ubezpieczenie tej karty, nadprogramową wypłatę z eMAXa..koszy nam się mnożą. Drugi duży zgrzyt, kiedy konsultowałam telefonicznie usługę mSaver kompletnie zaufałam pani telemarketerce i tu się przejechałam. Byłam przekonana, że będę odkładała ustaloną kwotę na oprocentowane konto tylko przy dokonywaniu płatności kartą, natomiast przy okazji rozmów telefonicznych z konsultantką ani razu nie padła informacja odnośnie podobnych operacji przy okazji przelewów internetowych i pobierania gotówki z bankomatu