Podjęłam decyzję o rezygnacji z karty kredytowej w Deutsche Banku. Zadzwoniłam na infolinię, po weryfikacji klienta połączenie zostało przerwane, ale konsultant oddzonił do mnie, abyśmy mogli kontynuować likwidowanie mojej karty. Oprócz likwidacji karty chciałam jeszcze uzyskać informację na temat tego, czy zostanie mi naliczona opłata za ubezpieczenie karty w okresie wymówienia- nikt nie był w stanie udzielić mi takiej informacji. Polecono mi jedynie czekać na informację przesyłaną co miesiąc przez bank. Poinformowałam konsultanta, że zależy mi też żeby szybko dostać potwierdzenie zamknięcia rachunku karty, ponieważ chciałam założyć sobie kartę kredytową banku, w którym mam otwarty rachunek osobisty. Konsultant nie wiedział, kiedy mogę się spodziewać takiego potwierdzenia pocztą ani czy mogę je odebrać w placówce banku, ale powiedział, że zaraz postara się to ustalić. W tym momencie połączenie zostało znowu przerwane, jednak tym razem do mnie nie oddzwonił. Zadzwoniłam na infolinie, połączyłam się z innym konsultantem, przedstawiłam sytuację jeszcze raz i również tym razem nie dostałam żadnej konkretnej odpowiedzi, konsultant próbował się czegoś dowiedzieć, ale połączenie zostało przerwane i znowu nikt do mnie nie oddzwonił. Postanowiłam dać sobie spokój z iinfolinią i poczekać dokumenty, jakie na pewno zostaną wysłane pocztą. Do dziś, tj. 27.10 nie dostałam żadnaej informacji ani żadnych dokumentów. Jestem zadowolona jedynie z tego, że zrezygnowałam z tej karty.
Jakiś czas po tym, jak otrzymałam kartę kredytową z Deutsche banku, okazało się, że muszę płacić za ubezpieczenie karty, chociaż deklarowałam przy składaniu wniosku i podpisaniu umowy, że nie chcę miec takiego ubezpieczenia i ponosić związanych z nim kosztów. A jednak takie opłaty były naliczane. Postanowiłam zadzwonić na infolinię i wyjaśnić tę sprawę, gdyż myślałam, że to pomyłka. Sprawdzanie i analizowanie mojego profilu pod kątem ubezpieczenia trwało bardzo długo i już myślałam, że nie dowiem się dlaczego naliczono mi te opłaty. W końcu jednak okazało się, że przedstwaiciel banku przy wypełnianiu wniosku i podpisaniu umowy nie dopełnił swoich obowiązków, gdyż oprócz zapytania mnie o chęć posiadania ubezpieczenia karty i zaznaczenia mojej decyzji w odpowiedninch miejscach na formularzach powinien przedstawić mi do podpisu osobny formularz dotyczący jedynie ubezpieczenia, gdzie deklarowałabym, że nie chcę go uruchamiać. Straszna biurokracja, ale skoro istnieje taki formularz i należy go wypełnić, przedstawiciel powinien o tym wiedzieć i mi go przedstawić. Poprosiłam zatem o wyłączenie ubezpieczenia w trakcie mojej rozmowy na infolinii i jak się spodziewałam, usłyszałam,że zostanie wyłączone miesiąc po rezygnacji, więc jeszcze raz będę musiała pokryć jego koszty. Doszłam do wniosku, że jestem bardzo niezadowolona z usług Deutsche Banku.
Wybrałam kartę kredytową z Deutsche Banku. Ofertę tego banku oceniłam jako najlepszą z dostępnych. Spotkanie z konsultantem było jednak nie było takie jak oczekiwałam - wszelkie informacje, jakie chciałam uzyskać poza tymi dostępnymi w ulotkach handlowych pozostały tajemnicą. Jednak mimo wszystko zdecydowałam się na kartę ze względu na opłaty i korzyści z korzystania. Chociaż nie aktywowałam karty w terminie, pracownicy banku telefonowali do mnie kilkakrotnie, służąc pomocą w aktywacji - byłąm tym mile zaskoczona. Niestety rozczarowała mnie kompletnie strona internetowa banku. Miałam logować się w specjalnej strefie dla klienta przy pomocy otrzymanych pocztą danych i dzięki temu mieć stały dostęp do rachunku karty. Znalezienie tej strefy okazało się wcale niełatwe. Ostatecznie okazało się również, że brakuje wskazówek jak należy się logować, a otrzymane pocztą informacje są niewystarczające do zalogowania. Konieczny będzie kontakt z infolinią. Karta jest dobrym produktem, ale obsługa nie wygląda zbyt dobrze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.