Opinia użytkownika: Anna_160
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Jakiś czas po tym, jak otrzymałam kartę kredytową z Deutsche banku, okazało się, że muszę płacić za ubezpieczenie karty, chociaż deklarowałam przy składaniu wniosku i podpisaniu umowy, że nie chcę miec takiego ubezpieczenia i ponosić związanych z nim kosztów. A jednak takie opłaty były naliczane. Postanowiłam zadzwonić na infolinię i wyjaśnić tę sprawę, gdyż myślałam, że to pomyłka. Sprawdzanie i analizowanie mojego profilu pod kątem ubezpieczenia trwało bardzo długo i już myślałam, że nie dowiem się dlaczego naliczono mi te opłaty. W końcu jednak okazało się, że przedstwaiciel banku przy wypełnianiu wniosku i podpisaniu umowy nie dopełnił swoich obowiązków, gdyż oprócz zapytania mnie o chęć posiadania ubezpieczenia karty i zaznaczenia mojej decyzji w odpowiedninch miejscach na formularzach powinien przedstawić mi do podpisu osobny formularz dotyczący jedynie ubezpieczenia, gdzie deklarowałabym, że nie chcę go uruchamiać. Straszna biurokracja, ale skoro istnieje taki formularz i należy go wypełnić, przedstawiciel powinien o tym wiedzieć i mi go przedstawić. Poprosiłam zatem o wyłączenie ubezpieczenia w trakcie mojej rozmowy na infolinii i jak się spodziewałam, usłyszałam,że zostanie wyłączone miesiąc po rezygnacji, więc jeszcze raz będę musiała pokryć jego koszty. Doszłam do wniosku, że jestem bardzo niezadowolona z usług Deutsche Banku.