Opinia użytkownika: Anna_160
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Podjęłam decyzję o rezygnacji z karty kredytowej w Deutsche Banku. Zadzwoniłam na infolinię, po weryfikacji klienta połączenie zostało przerwane, ale konsultant oddzonił do mnie, abyśmy mogli kontynuować likwidowanie mojej karty. Oprócz likwidacji karty chciałam jeszcze uzyskać informację na temat tego, czy zostanie mi naliczona opłata za ubezpieczenie karty w okresie wymówienia- nikt nie był w stanie udzielić mi takiej informacji. Polecono mi jedynie czekać na informację przesyłaną co miesiąc przez bank. Poinformowałam konsultanta, że zależy mi też żeby szybko dostać potwierdzenie zamknięcia rachunku karty, ponieważ chciałam założyć sobie kartę kredytową banku, w którym mam otwarty rachunek osobisty. Konsultant nie wiedział, kiedy mogę się spodziewać takiego potwierdzenia pocztą ani czy mogę je odebrać w placówce banku, ale powiedział, że zaraz postara się to ustalić. W tym momencie połączenie zostało znowu przerwane, jednak tym razem do mnie nie oddzwonił. Zadzwoniłam na infolinie, połączyłam się z innym konsultantem, przedstawiłam sytuację jeszcze raz i również tym razem nie dostałam żadnej konkretnej odpowiedzi, konsultant próbował się czegoś dowiedzieć, ale połączenie zostało przerwane i znowu nikt do mnie nie oddzwonił. Postanowiłam dać sobie spokój z iinfolinią i poczekać dokumenty, jakie na pewno zostaną wysłane pocztą. Do dziś, tj. 27.10 nie dostałam żadnaej informacji ani żadnych dokumentów. Jestem zadowolona jedynie z tego, że zrezygnowałam z tej karty.