Opinia użytkownika: Anna_160
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Wybrałam kartę kredytową z Deutsche Banku. Ofertę tego banku oceniłam jako najlepszą z dostępnych. Spotkanie z konsultantem było jednak nie było takie jak oczekiwałam - wszelkie informacje, jakie chciałam uzyskać poza tymi dostępnymi w ulotkach handlowych pozostały tajemnicą. Jednak mimo wszystko zdecydowałam się na kartę ze względu na opłaty i korzyści z korzystania. Chociaż nie aktywowałam karty w terminie, pracownicy banku telefonowali do mnie kilkakrotnie, służąc pomocą w aktywacji - byłąm tym mile zaskoczona. Niestety rozczarowała mnie kompletnie strona internetowa banku. Miałam logować się w specjalnej strefie dla klienta przy pomocy otrzymanych pocztą danych i dzięki temu mieć stały dostęp do rachunku karty. Znalezienie tej strefy okazało się wcale niełatwe. Ostatecznie okazało się również, że brakuje wskazówek jak należy się logować, a otrzymane pocztą informacje są niewystarczające do zalogowania. Konieczny będzie kontakt z infolinią. Karta jest dobrym produktem, ale obsługa nie wygląda zbyt dobrze.