Opinie użytkownika (39)

Robię zakupy w...
Robię zakupy w supermarkecie Lidl.Jakość obsługi oceniam bardzo dobrze. Kolejki do kas rozładowywane są otwarciem kolejnej kasy. Obsługa miła i uprzejma.

Alicja_630

12.04.2019

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w banku...
Obsługa w banku spełnia standardy jakości obsługi klienta. Pracownicy starają się szybko i sprawnie obsłużyć klientów. Sa mili i uprzejmi . Jedynym mankamentem są duże kolejki .

Alicja_630

12.09.2017

Credit Agricole

Placówka

Szczecinek, Bohaterów Warszawy 18

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Moje wrażenia...
Rewelacyjnie. Moje wrażenia z obsługi w Santander Consumer Bank są bardzo dobre. Doradca wita klienta na stojąco wskazując otwartą dłonią miejsce.Poświęca klientowi dużo czasu i jest zaangażowany w obsługę klienta.Oferta Banku jest atrakcyjna. Uwzględnia profity dla stałych klientów.Wygląd placówki estetyczny.Sprawia pozytywne wrażenie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Alicja_630

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa w...
Super. Obsługa w firmie Credit Agricole spełnia standardy jakości obsługi klienta. Pracownicy witają i żegnają klientów.Są mili i uprzejmi.Jednak czasami czas oczekiwania na obsługę jest zbyt długi co dla klienta nie jest sytuacją komfortową. Jakość produktu dobra . Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Alicja_630

01.08.2017

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Podczas wizyty...
Dobrze. Podczas wizyty w sklepie pracownik nie wykazywał zbytniego zainteresowania klientem. Zajęty swoimi czynnościami nie oferował sam z siebie pomocy klientowi. Po poproszeniu o pomoc odpowiadał mechanicznie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Alicja_630

25.07.2017

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Pracownicy wykazują...
Super. Pracownicy wykazują zaangażowanie w obsługę klienta. Interesują się klientem, traktują go indywidualnie. Dopasowują obuwie do potrzeb klienta,donoszą i doradzają. Są mili i uprzejmi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Alicja_630

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jakość...
Bardzo dobrze. Jakość obsługi klienta w zasadzie spełnia obowiązujące standardy jakości obsługi klienta. Pracownicy zauważają klienta, zadają pytania otwarte w celu zbadania potrzeb klienta. Są pomocni,mili i uprzejmi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Alicja_630

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. W firmie...
Super. W firmie McDonald,s obsługa spełnia standardy jakości obsługi klienta. Pracownicy są mili i uprzejmi. Starają się obsłużyć klientów w miarę szybko i sprawnie,Organizacja pracy jest dobra, Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Alicja_630

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Alicja_630

05.05.2017

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Alicja_630

05.05.2017

Top Secret

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Alicja_630

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Alicja_630

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Alicja_630

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Sprzedawca...
Bardzo dobrze. Sprzedawca poproszony o pomoc służył pomocą i doradztwem w wyborze odpowiedniego produktu

Alicja_630

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Sprzedawca...
Bardzo dobrze. Sprzedawca widząc ,że klient ma problem z wyborem doradza w wyborze odpowiedniego produktu.Sprzedawcy sa mili i uprzejmi.

Alicja_630

12.12.2016

Drogerie Natura

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Sprzedawca mily...
Świetnie. Sprzedawca mily i uprzejmy.Zaangażowany w obsługę klienta.Pomaga w wyborze,komplementuje i zachęca do zakupu.

Alicja_630

12.12.2016

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Sprzedawca na...
OK. Sprzedawca na prośbe klienta podchodzi i udziela pomocy.Nie bada potrzeb klienta.Nie wykazuje inicjatywy.

Alicja_630

12.12.2016

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Sprzedawca...
Bardzo dobrze. Sprzedawca słuzy rada i pomocą.Pomaga i doradza w doborze odpowiedniego obuwia,Jest miły i uprzejmy.

Alicja_630

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Szukajac...
Tak sobie. Szukajac elementu wyposazenia wnętrza sprzedawca nie pomagał mi w nie udzielał informacji poza udostępnieniem katalogu.

Alicja_630

09.12.2016

Black Red White

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Doradca...
Bardzo dobrze. Doradca udziela odpowiedzi na temat problemu z jakim sie przychodzi do placówki.Nie zawsze udzielane informacje są pełne.Doradca miły i uprzejny.

Alicja_630

09.12.2016

Energa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi