Mimo, że restauracja znajduje się w galerii, jest bardzo czysto. Obsługa mimo kolejki bardzo szybko wydaje zamówienia. Wszystko idzie sprawnie. Jest gdzie usiąść, co jest dużym plusem.
Obsługa raczej miła i pomocna. Ceny podobne, w stosunku do innych sklepów Lidl. Duży plus za kasy samoobsługowe, które bardzo przyspieszają obsługę. Sklep czysty i zadbany, dużo nowości jest.
Placówka czysta zadbana, jednak zdarza się, że obsługa nie miła i są duże kolejny do kas zwykłych. Duży plus za kasy samoobsługowe, które zmniejszają czas obsługi.
Byłam raz na takowej komisji. Osoby w skład jej wchodzącej były bardzo nie miłe. Czułam się tam źle. Lekarze nie mieli za wiele wspólnego z moim schorzeniem. Obiekt sam w sobie w miarę zadbany.
Obsługa jest różna. Są bardzo miłe panie, z którymi wszystko łatwo idzie załatwić, ale jest jedną bardzo nie miła osoba. Nie raz słyszałam uwagi dotyczące innych klientów lub mnie samej. Sprawę szybko idzie tam załatwić, panie są kompetentne.
Sprzedawcy są różni. Jednak jeśli chodzi o aplikację, to to czego mi w niej brakuje to koszyka, możliwości jednoczesnego zakupu kilku rzeczy, zwłaszcza jeśli chodzi o jednego sprzedawcę. Bardzo by to ułatwiło zakupy. Jednak poza tymi rzeczami bardzo podoba mi się, jest intuicyjna i łatwa w obsłudze. Szybki kontakt z sprzedawcami.
Jak to zwykle bywa, każdy sprzedawca jest inny. Jeden szybko wyśle paczkę, inny później. Mimo wszystko Allegro chroni odpowiednio prawa konsumentów, dzięki czemu jeszcze nie zdarzyła mi się sytuacja żebym nie mogła zwrócić złego zakupu. Usługa Smart to duże ułatwienie. Super rzecz.
Jak w większości placówek zdarzą się mili i mniej mili ludzie z obsługi. Aczkolwiek jestem pozytywnie zaskoczona, ponieważ bardzo często trafiałam na naprawdę miłą obsługę. Zależy jaką sprawę załatwiam, ale przeważnie bardzo szybko i sprawnie się udaje załatwić.
Kontakt online jest moją najbardziej ulubioną formą poczty polskiej. Jest bardziej intuicyjna, a ponadto łatwiej jest śledzić paczkę. Podoba mi się opcja ze śledzeniem paczki. Wszystko jest intuicyjne jak dla mnie i kontakt lepszy.
Obsługa jest całkiem miła, choć zdarzają się wyjątki. Obiekt w miarę czysty i zadbany. Cenowo jest podobnie jak w innych placówkach. Niektóre czasopisma są tańsze.
Rzadko kiedy korzystam z usług poczty. Ale niestety jeśli już idę na tą konkretną pocztę, trafiam na panią która jest nie miła. Placówka jest zadbana i czystą. Cenowo jest taka jak w innych placówkach
Aplikacja jak i informacje w niej zawarte są przejrzyste. Nawet jak paczka została do innego paczkomatu przekierowana, to wszystkie informacje były zawarte, adres, numer paczkomatu. Ponadto odbieranie za pomocą aplikacji faktycznie zmniejsza czas obsługi. Nie miałam jeszcze do czynienia z obsługą inposta, jednak same paczkomaty i aplikacja to dla mnie super rzecz. No i sporo ich już jest.
Aplikacja bardzo intuicyjna. Wszystko w niej jest czego potrzebuję. Obsługa klienta miła i zorientowana na usługi oferowane w banku. Wygląd aplikacji estetyczny. Podoba mi się
Aplikacja intuicyjna, ładna. Obsługa klienta miła. Miałam problem z aktywacją karty. Jednak z pomocą obsługi udało mi się ten problem rozwiązać. Weryfikacja po założeniu konta przebiegła nawet szybko. Trochę długo musiałam czekać na kartę do konta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.