Opinie użytkownika (25)

Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aldona_4

27.03.2017

BSH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Aldona_4

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Aldona_4

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Aldona_4

12.12.2016

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Aldona_4

12.12.2016

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Aldona_4

12.12.2016

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Aldona_4

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Aldona_4

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Aldona_4

09.12.2016

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Aldona_4

09.12.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Aldona_4

09.12.2016

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Aldona_4

08.12.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Aldona_4

08.12.2016

BSH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Aldona_4

08.12.2016

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na minus:...
Dobrze. Na minus: wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena.

Aldona_4

07.09.2016

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Aldona_4

07.09.2016

Kolonialka Oborniki

Placówka

Oborniki, Kopernika 21

Nie zgadzam się (0)
OK. Jakość jest...
OK. Jakość jest dostateczna bez większego zaangażowania.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aldona_4

01.09.2016

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
06.03.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Cały czas wprowadzamy zmiany organizacyjne, modernizujemy placówki, szkolimy pracowników i dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb Klientów. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Słabo. Pracownicy wykonują...
Słabo. Pracownicy wykonują swoje zadania aby zdobyć klientów. Nie interesuje ich dobro ubezpieczonego.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Aldona_4

30.08.2016

Nationale-Nederlanden

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Lubiłam wpaść nieraz...
Lubiłam wpaść nieraz do Pepco z uwagi na przystępność cen. Jeśli chodzi o rzeczy to nie są może specjalnej jakości ale cały pozostały asortyment jest dość szeroki o często niepowtarzalny. W Obornikach niestety jest jeden mankament, albo powierzchnia sklepu jest za mała albo towaru za dużo. Niedawno sklep został przemeblowany i od tego czas zachodzę tam coraz rzadziej. W alejkach między regałami nie można się minąć, często trzeba się wycofać do połowy sklepu aby kogoś przepuścić. Z uwagi, że jest tam spory asortyment dziecięcej odzieży jak i zabawek to bardzo często możemy spotkać matki z dziećmi na ręku, które nie mają swobodnego przejścia do regałów. Poza tym w sklepie panuje porządek i obsługa również jest dość chętna do pomocy. Sami z pytaniem "czy mogę pomóc nie wychodzą" ale w przypadku naszej prośby szybko interweniują.

Aldona_4

12.03.2013

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Orlen jest dla...
Orlen jest dla mnie stacją w Obornikach, którą odwiedzam najczęściej chcąc zatankować paliwo. Wprawdzie zdarza się, że w jednej chwili zjedzie się kilka samochodów i chwilkę trzeba poczekać ale już po zatankowaniu wchodząc zapłacić rachunek w drzwiach słyszymy powitanie. Kolejki z reguły nie ma ponieważ do obsługi przy kasie przeważnie jest troje ludzi pracowników do obsługi. Dzisiaj nie było kolejki ani do dystrybutora ani do kasy. Pani poinformowała mnie, że z nowym numerem magazynu Szerokiej drogi - mamy rabat na paliwo. Zachęciła również do zakupienia hot-dogów. Podziękowałam. Punkty za zakup paliwa zostały mi nabite na kartę. Zostałam zaproszona do ponownego odwiedzenia. Wyszłam zadowolona.

Aldona_4

12.03.2013

ORLEN

Placówka

Oborniki, Mostowa 53

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi