Przez firmę DHL została nadana do mnie przesyłka z Londynu. Choć firma zakładała, że przesyłka dotrze w ciągu tygodnia, okazało się, że po tygodniu przesyłka nie przekroczyła jeszcze nawet granicy Wielkiej Brytanii. Firma tłumaczyła to nie wywiązaniem się z zadania zewnętrznej firmy, z której korzysta DHL, jednak argument ten nie był dla mnie przekonywujący, ponieważ opłatę za paczkę pobrała firma DHL, dlatego ponosi odpowiedzialność za opóźnienie. Jednakże po opuszczeniu granicy paczka bardzo szybko dotarła do Warszawy, obsługa była bardzo miła,nie było już żadnych problemów, stan paczki był idealny. Gdyby nie fakt opóźnienia, firmę oceniłabym najwyższą notą.
Moje uwagi dotyczą Wydziału Obsługi Mieszkańców. Mogę z czystym sumieniem przyznać, że obsługa jest miła, kulturalna, sprawna i szybka. Mimo ogólnych negatywnych opinii na temat państwowych posad każda moja wizyta w tym urzędzie była szybka i skuteczna a obsługujący mnie urzędnicy przyjaźni i mili. Bez względu na sprawę, którą miałam do załatwienia, nigdy się nie zawiodłam i z czystym sumieniem mogę przyznać, że pracują tam wykwalifikowani i przyjemni urzędnicy.
Bardzo profesjonalne podejście ze strony pracownika. Szukałam tuszu do rzęs i widząc moje niezdecydowanie podeszła do mnie pracownica perfumerii. Nie namawiała mnie na siłę, jedynie wyraziła opinię na temat tuszy, które brałam pod uwagę. Poradziła także, abym po prostu przyszła z czystymi rzęsami i wypróbowała te, które uwzględniam w decyzji kupna, tłumacząc, że każda kobieta ma tak naprawdę inne rzęsy i najlepiej jest samemu spróbować niż opierać się na opiniach innych. Nie promowała żadnej marki, nie namawiała, grzecznie tłumaczyła i rozwiewała moje wątpliwości.
W lutym br. starałam się uzyskać informację na infolinii sieci Plus odnośnie możliwości złożenia wypowiedzenia umowy w salonie. Niestety przez kilka dni regularnych, codziennych telefonów byłam zapewniana o kontakcie ze strony infolinii i zapewnienia te nie były spełniane. Mimo, że każda z osób, z którymi rozmawiałam zobowiązywała się do przekazania zgłoszenia i zwrotnym telefonie, dopiero po kilku dniach pracownik sieci oddzwonił do mnie. Według mnie odpowiedź powinnam otrzymać tego samego dnia, czyli po pierwszym telefonie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.