Opinie użytkownika (4)

Przez firmę DHL...
Przez firmę DHL została nadana do mnie przesyłka z Londynu. Choć firma zakładała, że przesyłka dotrze w ciągu tygodnia, okazało się, że po tygodniu przesyłka nie przekroczyła jeszcze nawet granicy Wielkiej Brytanii. Firma tłumaczyła to nie wywiązaniem się z zadania zewnętrznej firmy, z której korzysta DHL, jednak argument ten nie był dla mnie przekonywujący, ponieważ opłatę za paczkę pobrała firma DHL, dlatego ponosi odpowiedzialność za opóźnienie. Jednakże po opuszczeniu granicy paczka bardzo szybko dotarła do Warszawy, obsługa była bardzo miła,nie było już żadnych problemów, stan paczki był idealny. Gdyby nie fakt opóźnienia, firmę oceniłabym najwyższą notą.

Agnieszka_665

25.05.2009

DHL

Placówka

Nie zgadzam się (24)
Moje uwagi dotyczą...
Moje uwagi dotyczą Wydziału Obsługi Mieszkańców. Mogę z czystym sumieniem przyznać, że obsługa jest miła, kulturalna, sprawna i szybka. Mimo ogólnych negatywnych opinii na temat państwowych posad każda moja wizyta w tym urzędzie była szybka i skuteczna a obsługujący mnie urzędnicy przyjaźni i mili. Bez względu na sprawę, którą miałam do załatwienia, nigdy się nie zawiodłam i z czystym sumieniem mogę przyznać, że pracują tam wykwalifikowani i przyjemni urzędnicy.

Agnieszka_665

20.05.2009

Urząd Miasta Stołecznego Warszawa - Targówek

Placówka

Warszawa, Kondratowicza

Nie zgadzam się (22)
Bardzo profesjonalne podejście...
Bardzo profesjonalne podejście ze strony pracownika. Szukałam tuszu do rzęs i widząc moje niezdecydowanie podeszła do mnie pracownica perfumerii. Nie namawiała mnie na siłę, jedynie wyraziła opinię na temat tuszy, które brałam pod uwagę. Poradziła także, abym po prostu przyszła z czystymi rzęsami i wypróbowała te, które uwzględniam w decyzji kupna, tłumacząc, że każda kobieta ma tak naprawdę inne rzęsy i najlepiej jest samemu spróbować niż opierać się na opiniach innych. Nie promowała żadnej marki, nie namawiała, grzecznie tłumaczyła i rozwiewała moje wątpliwości.

Agnieszka_665

20.05.2009

Sephora

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (27)
W lutym br....
W lutym br. starałam się uzyskać informację na infolinii sieci Plus odnośnie możliwości złożenia wypowiedzenia umowy w salonie. Niestety przez kilka dni regularnych, codziennych telefonów byłam zapewniana o kontakcie ze strony infolinii i zapewnienia te nie były spełniane. Mimo, że każda z osób, z którymi rozmawiałam zobowiązywała się do przekazania zgłoszenia i zwrotnym telefonie, dopiero po kilku dniach pracownik sieci oddzwonił do mnie. Według mnie odpowiedź powinnam otrzymać tego samego dnia, czyli po pierwszym telefonie.

Agnieszka_665

20.05.2009

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi