Jakość obsługi w salonie sieci T-Mobile jest kluczowym czynnikiem, który wpływa na moje pozytywne wrażenia. Pracownicy salonu są zazwyczaj dobrze przeszkoleni, oferując fachowe doradztwo dotyczące dostępnych ofert i urządzeń. Czas oczekiwania na obsługę w salonie jest zazwyczaj minimalny, co pozytywnie wpływa na komfort wizyty. Dobrze zorganizowana przestrzeń salonów i estetyka wnętrza mają duży wpływ na odczuwalną jakość obsługi. Pracownicy salonów są cierpliwi i uprzejmi, potrafią odpowiedzieć na wszystkie pytania klientów, budują pozytywne wrażenie o marce.
Żabka poczyniła ogromne postępy w jakości obsługi. Pracownicy mają imienne identyfikatory, stroje firmowe i bardzo się starają być miłymi i pomocnymi dla klientów. Sklepy są czynne długo, a pomimo tego jakość obsługi o każdej porze dnia jest na wysokim poziomie.
Pracowniny wyglądają na przemęczonych. Nie są specjalnie uśmiechnięci i zdecydowanie nie zachęcają do odwiedzenia placówek, których jest zresztą coraz mniej. Z potęgi banku Pekao niewiele zostało.
Jakość obsługi na infolinii była dość przeciętna. Otrzymałam informacje ale konsultantka musiała wiele rzeczy sprawdzać. Nie miałam poczucia załatwienia sprawy. Musiałam kontaktować się z innymi osobami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.