Opinie użytkownika (16)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4277

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4277

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobrze....
Rewelacyjnie. Bardzo dobrze. Agent zawsze sprawdza moje oczekiwania dotyczące ubezpieczeń. Obsługa jest kompetentna i zorientowana w swojej pracy.

Agnieszka_4277

12.12.2016

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Miłe podejście...
Rewelacyjnie. Miłe podejście pracownic sklepu do osoby dorosłej robiącej zakupy z dzieckiem. Panie pomocne i uśmiechnięte. Sklep zadbany, kolejki niedługie.

Agnieszka_4277

12.12.2016

TOP Market

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobra...
Rewelacyjnie. Bardzo dobra jakość obsługi klienta. Sprzedawczyni pomogła mi dobrać kosmetyki do wieku adresatki prezentu. Dzięki ich pomocy kupiłam prezent, który okazał się strzałem w dziesiątkę.

Agnieszka_4277

12.12.2016

Yves Rocher

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownice doskonale...
Rewelacyjnie. Pracownice doskonale mi doradziły perfumy. Zadały zaledwie kilka pytań i dzięki temu mogłam wybrać wymarzone perfumy.

Agnieszka_4277

12.12.2016

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Pracownice średnio...
OK. Pracownice średnio są nastawione na klienta. Nie oferują pomocy podczas zakupów. Jedyne powitanie usłyszałam przy kasie podczas płacenia za zakupy. Pracownica na sali sprzedaży nie odpowiedziała nawet dzień dobry

Agnieszka_4277

12.12.2016

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Mili i...
Rewelacyjnie. Mili i uśmeichnięci pracownicy. Poszukiwania konkretnej zabawki byly o wiele krótsze, gdyż pracownica sama zaproponwoała mi odnalezienie produktu.

Agnieszka_4277

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownice...
Bardzo dobrze. Pracownice zorientowane na temat aktualnych promocji i rabatów. Pomogły mi znaleźć odpowiedni prezent dla 3letniego chłopca.

Agnieszka_4277

12.12.2016

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Pracownicy...
Tak sobie. Pracownicy nie wychodzą z inicjatywą do klienta. Nie zawsze znają odpowiedź na pytanie klienta, ale starają się rozwiać jego wątpliwości.

Agnieszka_4277

09.12.2016

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Często...
Tak sobie. Często będąc w tym sklepie ciężko o pomoc dla klienta. Pracownicy nie podchodzą i nie oferują raczej swojej pomocy. Potrafią natomiast odpowiadać na pytanie zadawane przez klienta.

Agnieszka_4277

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Pracownicy są...
Dobrze. Pracownicy są pomocni, ale bardzo rozchwytywani. W związku z czym klient musi sam włożyć więcej pracy np. w odnalezienie konkretnego produktu.

Agnieszka_4277

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Pomoc telefoniczna...
Świetnie. Pomoc telefoniczna działa sprawnie. Pracownicy są kompetentni i posiadając infrmacje na temat obecnej oferty.

Agnieszka_4277

09.12.2016

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobra...
Rewelacyjnie. Bardzo dobra jakość obsługi klienta. Pomoc w doborze paliwa oraz pomoc przy tankowaniu.

Agnieszka_4277

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jakość obsługi...
Rewelacyjnie. Jakość obsługi nienaganna. Pan w sklepie stcjonarnym przygotował dla mnie laptop i wszystkie potrzebne do niego akcesoria. Pomimo moich sprecyzowanych oczekiwań udało mu się mnie przekonać do zmiany zdania i wybrania innego modelu laptopa.

Agnieszka_4277

09.12.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Konsultanci...
Bardzo dobrze. Konsultanci są kompetentni, ale czas oczekiwania na połączenie z infolinią jest zbyt długi. Panie w punkcie stacjonarnym zawsze służą pomocą.

Agnieszka_4277

08.12.2016

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi