Opinie użytkownika (48)

Zamówiłam odkurzacz i...
Zamówiłam odkurzacz i po pierwszym użyciu okazało się, że nie da się nim odkurzać dywanów w kierunku od siebie, chyba, że ma się siłę strongmana. Po zgłoszeniu problemu odpowiedziano mi, że to niemożliwe. Zależało mi na odkurzaczu z 2 filtrami Hepa 13, więc odpuściłam reklamację. Jednak przy drugim sprzątaniu okazało się, że odkurzacz nie ssie prawie wcale i ciągle świeci się lampka kontrolna mimo, że przeczyściłam wszystko włącznie z umyciem fitrów i sprawdzeniem całego sprzętu, gdyż taki warunek oddania rzeczy jest w regulaminie sklepu. Odesłałam zatem wadliwy sprzęt na swój koszt w ramach 14 dniowego okresu zwrotu idealnie wymyty i wyczyszczony. W odpowiedzi na zwrot otrzymałam informację, że oddadzą mi pieniądze pomniejszone o 100 zł czyli prawie 1/3 ceny i nie oddadzą ani złotówki za przesyłkę, gdyż odkurzacz nosił ślad użytkowania. Być może jakiś włosek albo drobinka kurzu przywarła podczas pakowania do sprzętu, ale to już przesada. Jak widać okazało się, że firma ta naciąga klientów do kupna produktów przez internet i wyzyskuje z nich pieniądze. Każdy zdrowo myślący człowiek wie, że aby sprawdzić sprzęt należy go użyć. Odradzam wszystkim taki sklep, bo czuję się oszukana i wiem, że nie jestem odosobniona w takim potraktowaniu przez ten sklep.

Agnieszka_2023

11.09.2020

Megamedia.pl

Placówka

Bielany Wrocławskie, ul. Krokusowa 2

Nie zgadzam się (0)
Sprzedano mi zwierzę,...
Sprzedano mi zwierzę, które było przebadane weterynaryjnie i powinno być w dobrej kondycji, a okazało się, że ma poważną wadę zgryzu oraz złamaną chrząstkę w uchu, dzięki czemu będzie miało problemy ze słyszeniem i licznymi zapaleniami ucha. Ponadto miało mieć 2 miesiące życia, a miało niecałe 4 tygodnie, o czym dowiedziałam się, kiedy zapłaciłam i otrzymałam paragon. Ponadto sprzedawczyni twierdzi, ze króliki mają zęby mleczne, które wypadną i pojawią się wkrótce nowe, stałe. Królik baranek okazał się mieszańcem, czego dowiedziałam się od prawdziwego weterynarza. Rozumiem duży popyt na takie zwierzątka, ale taka sprzedaż, gdzie "zwrotów nie przyjmujemy" powinna być bardziej sprawdzana, bo źle świadczy o tak znanej firmie. Życzę pracownikom wyedukowania się w tym, co sprzedają, a właścicielom sklepu przemyślenia czy warto zarabiać na siłę sprzedając nie dość, że za młode zwierzęta to jeszcze z poważnymi defektami.

Agnieszka_2023

18.12.2019

Leopardus

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam kilka rodzajów...
Zakupiłam kilka rodzajów karm i ziół dla królika. Przesłano mi je za darmo do punktu odbioru bardzo dokładnie zabezpieczone przed uszkodzeniami. W domu po odpakowaniu przesyłki zobaczyłam, że jedno z opakowań było całe, ale tak pokruszone na pył, że nadawało się praktycznie do wyrzucenia. Zgłosiłam to mailowo i już następnego dnia otrzymałam przeprosiny oraz całkiem spory rabat na przyszłe zakupy, które mogę zrobić kiedy tylko zechcę - bez terminu końcowego. Uważam, że firma zachowała się bardzo fair.

Agnieszka_2023

16.12.2019

Telekarma.pl

Placówka

Warszawa, Annopol 4a

Nie zgadzam się (0)
Wiele razy byłam...
Wiele razy byłam na zakupach w tym sklepie. Często jest po prostu brudno, zarówno na podłodze sali i w całym sklepie. Na półkach widać braki towarowe, ale jeszcze gorsze są braki oznaczeń cenowych. Bardzo trzeba uważać na ceny, bo przy kasie okazują się inne niż na stoisku. Tydzień temu spotkała mnie bardzo przykra sprawa. Robiłam zakupy, miałam też pastę do zębów, otrzymałam paragon i jak zawsze sprawdzam, bo nie raz okazało się, że promocja "nie weszła" albo cena jest zawyżona. Okazało się, ze mam policzone z8,99zł zamiast 3,99 zł. Cenę wcześniej sprawdzałam na czytniku w środku sklepu. Od razu przy kasie zgłosiłam nieprawidłowość. Sprzedawca zabrał paragon i obsługiwał kolejne osoby. Zapytałam dlaczego mam czekać i na co?. Kasjer dopiero powiedział, ze trzeba poczekać na kierownika i zadzwonił po niego. Po chwili przyszedł kierownik i od razu powiedział, że nie dostanę zwrotu pieniędzy, bo to chemia. Stanęłam jak wryta - przecież ani nie odeszłam od kasy, ani nie rozpakowałam zafoliowanego opakowania ani go w żaden sposób nie uszkodziłam ani nie użyłam, nawet od kasy nie odeszłam. Żadne argumenty do niego nie przemawiały, wręcz wyprosił mnie ze sklepu. Kierownik ten zasugerował, by dzwonić na infolinię i tam wyjaśniać, bo on nie ma prawa przyjmować kosmetyków ani jedzenia nawet po minucie od zakupu. A jak ja niby miałam się dowiedzieć, że policzą mi ponad 2 x więcej niż ta pasta jest warta przed wydaniem paragonu czyli czegoś, co dostaję dopiero po zapłaceniu?! W dodatku kasjerka skomentowała, że zawsze są ze mna problemy, bo już raz w tym miesiącu zgłaszałam im, że cena na paragonie mi sie nie zgadza i wtedy oddawali mi różnicę w cenie i mnie po tym zapamiętała. Na infolinii przyjęto moje zgłoszenie, po czym po tygodniu otrzymałam telefon, że kosmetyków sklepy Biedronka nie przyjmują z powodu innej ceny niż na półce, bo to produkt psujący się. Co do produktów żywnościowych, zrozumiałabym, ale do zapakowanej hermetycznie pasty do zębów?! Jestem w szoku.

Agnieszka_2023

30.07.2019

Biedronka

Placówka

Chrzanów, al. Henryka 44

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Obsługa miła,...
Świetnie. Obsługa miła, rzeczowa, sprzedawcy uprzejmi i usmiechnięci.

Agnieszka_2023

03.12.2018

Agata meble

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Obsługa miła,...
Świetnie. Obsługa miła, rzeczowa, sprzedawcy uprzejmi i usmiechnięci.

Agnieszka_2023

02.12.2018

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Płacę rachunki,...
Dobrze. Płacę rachunki, nie mam kontaktu bezpośrednio z pracownikami, więc trudno ocenić

Agnieszka_2023

02.12.2018

PGE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Szukałam...
Bardzo dobrze. Szukałam żarówek typu starego, ael okazało sie, że już ich tam nie znajdę. Natomist w kwestii taśmy montażowej doradzono mi całkiem profesjonalnie, choc wybór był niewielki.

Agnieszka_2023

30.11.2018

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa zależy od działu, ale pracownicy bardzo starają się wsłuchać w potrzeby klientów. Jedyne zastrzeżenia miałam do obsługi w hali przy kasach, gdzie odsyłano mnie do kolejnych osób, które odsyłały mnie do innych i w rezultacie nie dowiedziałam się tego, o co pytałam.

Agnieszka_2023

28.11.2018

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. To...
Bardzo dobrze. To zależy od działu i chęci pracownika. Na dziale budowlanym kobiety są traktowane lakonicznie, na dziale ogrodniczym można uzyskać szersze informacje, ale pracownika tam trzeba długo szukać. Na dziale rolet pracują osoby mało znające się w swojej branży, ale za to dział reklamacji działa sprawnie i fachowo.

Agnieszka_2023

27.11.2018

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Szukałam sekatora,...
Dobrze. Szukałam sekatora, potrzebowałam porady, ale sprzedawca tylko wskazał gdzie znajdę taki sprzęt

Agnieszka_2023

24.11.2018

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa miła, rzeczowa, sprzedawcy uprzejmi i usmiechnięci.

Agnieszka_2023

22.11.2018

TXM textilmarket

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa miła, rzeczowa, sprzedawcy uprzejmi i usmiechnięci.

Agnieszka_2023

22.11.2018

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Płacę rachunki,...
Dobrze. Płacę rachunki, nie mam kontaktu bezpośrednio z pracownikami, więc trudno ocenić

Agnieszka_2023

14.11.2018

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio na dziale...
Ostatnio na dziale duże AGD byłam zainteresowana zmywarka,ale obsługujący mnie konsultant nie był zainteresowany, żeby pokazać mi sprzęty i opowiedzieć o nich. Poczułam się pozostawiona sama sobie, co mi się nie podobało.

Agnieszka_2023

08.10.2017

Media Markt

Placówka

Lublin, Ul. Tomasza Zana 31

Nie zgadzam się (0)
To lokal, w...
To lokal, w którym zjemy dania z kuchni chińskiej o dużych porcjach i w atrakcyjnych cenach. Miejsce to jest przyjazne nie tylko zwierzętom, wegetarianom, ale i kobietom z małymi dziećmi. Kiedy ostatnio byłam tam z koleżanką z 2 małych dzieci byłam niesamowicie przyjemnie zaskoczona. Znalazło się miejsce na jej ogromny wózek z dzieckiem, a kiedy małe rozwrzeszczało się, to przybiegła kelnerka, która zajęła się starszym dzieckiem, gdy młodsze uspokajała mama. Kelnerka nosiła dziewczynkę na rękach, pokazywała jej całą restaurację, pozwalała dotykać różnych rzeczy, a nawet zafundowała jej grę na maszynie z grami. Kelnerka do tego stopnia zajęła się dzieckiem, że przez prawie 2 godziny spotkania prawie o nim zapomniałyśmy. Uważam to miejsce za niezwykle przyjazne rodzinom z dziećmi.

Agnieszka_2023

12.05.2017

Chińczyk

Placówka

Lublin, ul. Mariana Langiewicza 10

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Sklep...
Bardzo dobrze. Sklep ma duży asortyment, niektórzy sprzedawcy są bardzo pomocni, kompetentni i zaangażowani, natomiast Ci, którzy pracują na dziale budowlanym są zwykle zbyt zajęci by obsłużyć klienta, lekceważą kobiety i nie mam o nich dobrego zdaniaNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_2023

05.05.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Pięknie urządzony...
Super. Pięknie urządzony sklep, dużo przestrzeni, może mnie za to asortymentu, ale obsługa bardzo miła i kompetentnaNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_2023

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Zadowolona jestem...
Super. Zadowolona jestem z obsługi, wyboru towarów i kompetencji pracownikówNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_2023

05.05.2017

TXM textilmarket

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Bardzo miła...
Super. Bardzo miła obsługa mimo braku miejsca na porządną obsługę klientów. Sprzedawcy kompetentni i pomocniNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_2023

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi