Leopardus

(3.62)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 19)

Informując sprzedawcę, że...
Informując sprzedawcę, że myślę nad zakupem królika i zależy mi na dawce informacji Pan, wykazał się przede wszystkim fachową wiedzą ale też zachęcił mnie do ponownego odwiedzenia sklepu przez swój entuzjazm i sympatyczne podejście do klienta. Wrócę tam zdecydowanie.

Klient_iHap

30.11.2021

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Sklep z naprawdę...
Sklep z naprawdę dobrym asortymentem. Pracownicy są bardzo kompetentni i maja ogromną wiedzę na temat produktów, które sprzedają. Potrafią bardzo dobrze doradzić oraz wskazać wady i zalety produktu, są naprawdę pomocni. Sklep ponadto utrzymany w czystości, nawet niemalże niewyczuwalny jest specyficzny zapach jaki często wypełnia sklepy tego typu.

Klient_s0tz

20.05.2021

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Sklep mimo, niezbyt...
Sklep mimo, niezbyt dużego metrażu jest dobrze zaopatrzony, a obsługa dostępna w sklepie jest uprzejma i chętna do pomocy, potrafią nawet podejść do klienta na sali i zaproponować pomoc.

Anna_5655

27.04.2020

Placówka

Wrocław, ul. Czekoladowa 5-22, Kobierzyce

Nie zgadzam się (0)
Sprzedano mi zwierzę,...
Sprzedano mi zwierzę, które było przebadane weterynaryjnie i powinno być w dobrej kondycji, a okazało się, że ma poważną wadę zgryzu oraz złamaną chrząstkę w uchu, dzięki czemu będzie miało problemy ze słyszeniem i licznymi zapaleniami ucha. Ponadto miało mieć 2 miesiące życia, a miało niecałe 4 tygodnie, o czym dowiedziałam się, kiedy zapłaciłam i otrzymałam paragon. Ponadto sprzedawczyni twierdzi, ze króliki mają zęby mleczne, które wypadną i pojawią się wkrótce nowe, stałe. Królik baranek okazał się mieszańcem, czego dowiedziałam się od prawdziwego weterynarza. Rozumiem duży popyt na takie zwierzątka, ale taka sprzedaż, gdzie "zwrotów nie przyjmujemy" powinna być bardziej sprawdzana, bo źle świadczy o tak znanej firmie. Życzę pracownikom wyedukowania się w tym, co sprzedają, a właścicielom sklepu przemyślenia czy warto zarabiać na siłę sprzedając nie dość, że za młode zwierzęta to jeszcze z poważnymi defektami.

Agnieszka_2023

18.12.2019

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (0)
Ceny dosyć wysokie,...
Ceny dosyć wysokie, karmówka dla gadów za droga jak na taka małą zawartość. Czysto, zwierzęta mają dobrą opiekę.

Patrycja_853

10.03.2016

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Bardzo słabo. Wysokie...
Bardzo słabo. Wysokie ceny nie idące w parze z jakością polecanych przez sprzedawców produktów. Ogólnie nie polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

29.04.2015

Placówka

Łódź, Piłsudskiego 92

Nie zgadzam się (2)
Bardzo wysokie ceny...
Bardzo wysokie ceny nie odpowiadające jakości produktów.

Andrzej_816

25.03.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Pracownik po zaczepieniu...
Pracownik po zaczepieniu go chętnie nawiązuje rozmowę z klientem. Wie o czym mówi, posiada bardzo dużą wiedzę nt. asortymentu posiadanego w sklepie. W sklepie panuje porządek.

Piotr_2125

18.03.2014

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Kupowałam Kong, jedzenie...
Kupowałam Kong, jedzenie do niego i szampon dla szczeniaka. Bardzo konkretna i kompetentna obsługa. Nie spiesza się rozmawiając z klientem. Pokazują różne rozwiązania. Wiedzą co sprzedają i gdzie to się u nich znajduje. Dostałam kartę stałego klienta.

Małgorzata_1306

07.02.2014

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (1)
W ...
W sklepie zostałam grzecznie przywitana, było czysto, sklep był dobrze oświetlony wewnątrz. Towar był wyeksponowany odpowiednimi działami i dobrze oznakowany. Zapytałam o osobę, która może udzielić mi porady w sprawie rybek akwariowych. Podszedł pracownik, ubrany w strój firmowy i wysłuchał mojego problemu dotyczącego niepokojącego wyglądu i zachowania ryby w akwarium domowym. Zadał kilka dodatkowych pytań i udzielił mi wyczerpujących wyjaśnień oraz zaproponował rozwiązanie problemu. Następnie zainteresowałam się pokarmem dla dużego psa, który już wcześniej kiedyś kupowałam. Pracownik potwierdził,że to dobry pokarm oraz poinformował mnie, że zostało jeszcze kilka worków podobnej karmy bardzo dobrej jakości w ofercie promocyjnej i dodał, że dodatkowo przy zakupie otrzymuje się zabawkę dla psa w gratisie. Zdecydowałam się na zakup, pracownik podał mi worek z karmą, przy kasie otrzymałam za dokonany zakup paragon fiskalny i wspomniana zabawkę. Pracownicy byli przyjaźnie nastawieni i bardzo uprzejmi. W sklepie spędziłam około 40 minut. Po około dwóch godzinach wróciłam do sklepu, żeby zakupić grzałkę do akwarium. Ten sam pracownik, co poprzednio podał mi właściwą dla pojemności akwarium grzałkę i udzielił instruktażu dotyczącego jej montażu. Zostałam pożegnana grzecznie jak przy pierwszej wizycie.

anett_1

04.12.2012

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (3)
Personel niedawno otworzonego...
Personel niedawno otworzonego sklepu zoologicznego, w Centrum Handlowym Tulipan w Łodzi był miły i w pełni kompetentny. Poszukiwałem zabawek dla kota z kocimiętką. Pracownica pokazała mi różnorakie zabawki, niektóre z nich proponowała spryskać kocimiętką w sprayu aby osiągnąć podobny efekt. Dodatkowo zaproponowała mi w promocyjnej cenie nowe karmy w saszetkach oraz żwirek. Na koniec mile się uśmiechnęła i zaprosiła ponownie.

Apacz

21.11.2012

Placówka

Łódź, Piłsudskiego 92

Nie zgadzam się (5)

Leopardus

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Leopardus?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.