Rewelacyjnie. Jak zwykle wielki plus dla sklepu tej sieci. Nieustanne utrzymywanie wysokich standardów za. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
OK. Hipermarketybtej sieci nie zachwycają zarówno czystością na zewnątrz jak i wewnątrz. Oferta dość szeroka. asortyment na półkach utrzymany w porządku. Obsługa mało energiczna, ale zabto bardzo sympatyczna. Na minus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: personel, wygląd miejsca obsługi.
Asortyment na stronie www bardzo ciekawy i różnorodny. Przejrzysty układ strony pozwala na bardzo łatwą nawigację. Jedynym mankamentem okazał się sposób dostawy. Zamówione produkty można odebrać ze wskazanego przez siebie, podczas zakupu salonu Empik. Niestety mimo komunikatu, który widniał na stronie www - "zamówienie zrealizowane" przesyłka nie dotarła do salonu. Konieczne okazało się ponowne odwiedzenie salonu na następny dzień.
Bardzo dobrze. Zdziwieniu budził fakt, iż ekspedientka podczas wejścia do sklepu rozmawiała przez telefon. Mimo nawiązania kontaktu wzrokowego i wyraźnym zakomunikowaniubiż potrzebna jest pomoc w gestii doboru tozmiaru obuwia, rozmowa nie została zakończona. Dopiero po zakończeniu rozmowy ekspedientka nawiązała interakcję, doradzając w bardzo miły i profesjonalny sposób. Dzięki temu obsługa na plus. Na minus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi. Na plus: personel, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.