Opinie użytkownika (26)

Pizzerie "In Centro...
Pizzerie "In Centro w Łodzi odwiedziliśmy ze znajomymi ,ponieważ podają w niej jedną z najsmaczniejszych pizz w mieście. Lokal jest nieduży, ale ładnie urzadzony i utrzymany w czystości. Klienci są obsługiwani bardzo sprawnie, wiec nie tzreba długo czekać na zamówione jedzenie. Personel jest młody,ale niezbyt sympatyczny. Pani przy kasie wyglądała jakby pracowała tam za karę a pizzermeni stali w dwójkę i obgadywali wchodzących do lokalu ludzi. Jednak najgorsze było to,że chłopak ,który przyniósł nam pizze trzymał talerz w taki sposób, że jego palec cały umoczony był w sosie. Sos ten spłynął później pod pizze. Mielismy interweniować , ale reszta towarzystwa nas powstrzymała . Mimo tego ,że pizza jest naprawdę smaczna a ceny też nie są najgorsze biorąc pod uwagę ,że to lokal na ul.Piotrkowskiej zachowanie personelu i incydent z palcem bardzo zniechęciły mnie do tego lokalu.

Aga_8

07.02.2011

Pizzeria in Centro

Placówka

Łódź, Piotrkowska 125

Nie zgadzam się (3)
Supermarket Intermarche otworzono...
Supermarket Intermarche otworzono w Pabianicach niedawo, postanowiłam więc go odwiedzić .W środku i na zewnątrz wygląda jak typowy market , asortyment i ceny również nie wyrózniają się w porównaniu z innymi tego typu sklepami. Na sali sprzedaży było czysto ,znalazłam parę promocji na rózne produkty a personel w miły i życzliwy sposób udzielił mi pomocy w odnalezieniu produktu o który zapytałam. Wizyta przebiegłaby bez żadnych zastrzeżeń gdyby nie Pani pracująca na stoisku z serami . Najpierw długo czekałam ,żeby ktoś podszedł do stoiska a następnie gdy poprosiłam o pokrojenie żółtego sera usłyszałam , że Pani już umyła krajalnicę i nie będzie jej uruchamiać ponowie ( była godzina 19 : 30) sklep jest czynny do 20 . Jestem w stanie zrozumieć ,że nikt nie lubi pracować w niedziele i każdy chciałby punktualnie skończyć pracę . Nie oceniam więc tego czy Pani powinna uruchomić krajalnicę czy nie tylko sposób odnoszenia się do klienta. Był niestety opryskliwy i niemiły a po odejściu od stoiska usłyszałam , że Pani komentuje z koleżanką to że zachciało mi się krojonego sera o tej godzinie.

Aga_8

30.04.2010

Intermarche

Placówka

Pabianice, Myśliwska 34b

Nie zgadzam się (23)
Stacja Orlen znajdująca...
Stacja Orlen znajdująca się na ul. Kilińskiego w Pabianicach należy do moich ulubionych stacji paliw.Wyróżnia ją wysoka jakość obsługi i sympatyczny personel. Wszystkich klientów podjeżdzających pod dystrybutor witają mili panowie zawsze chętni do pomocy w zatankowaniu samochodu. Co ważne tankują idealnie " co do grosza" do wyznaczonej przez nas kwoty. Również personel sklepu jest bardzo kompetentny i uprzejmy. Panie stojące za kasą zawsze pytają czy chcemy fakturę ( bardzo ważne bo często o nich zapominam) proszą o kartę do naliczania punktów za tankowanie, polecają promocyjne produkty, nie zmuszając jedocześnie do ich zakupu. W sklepie zawsze jest czysto , ceny produktów są dobrze widoczne a personel przestrzega narzucoych przez koncern wytycznych dotyczących ubioru oraz noszenia identyfikatora..Miłym zaskoczeniem jest również czystość panująca w toalecie , za którą odpowiada wyznaczona z personelu osoba. Podsumowując nie mam żadnych zastrzeżeń co do jakości obsługi w tym miejscu i czystym sumieniem mogę je polecić .

Aga_8

28.10.2009

ORLEN

Placówka

Pabianice, kilińskiego 26

Nie zgadzam się (28)
Restaurację tą odwiedziłam...
Restaurację tą odwiedziłam jakiś czas temu i wtedy postanowiłam już nigdy wiecej nie korzystać z jej oferty ( brak higieny tj. brudne stoliki,parapety oraz incydent z pracownikiem, myjącym okap pod którym przygotowywano jedzenie ) Bar ten odwiedziłam jednak ponownie z koleżanka ,wielbicielką kuchni chińskiej. Niestety ku mojemu rozczarowaniu nic się nie zmianiło jeśli chodzi o utrzymanie czystości.Mimo wszystko usiadłyśmy przy klejacym się stole i koleżanka zamówiła jedzenie. Pani stojaca za ladą i zbierająca zamówienia nadal jest wybitnie niesympatyczna dla gości, a zapytana o to jakie są sosy odpowiedziała "że stoją przecież na widoku nie widac" takim tonem ,że lepiej wcale z nią nie rozmawiać. Jedynym plusem tego lokalu jest to ,że jedzenie jest smaczne i świeże , porcje jednak są dość małe biorąc pod uwagę cenę. Podsumowując jest to dobre miejsce dla zaspokojenia głodu ,jednak jeśli oprócz tego zwracamy uwagę na czystość i jakość obsługi polecam poszukać innej restauracji.

Aga_8

03.10.2009

Phutang tao

Placówka

Pabianice, 20 stycznia/Podleśna

Nie zgadzam się (19)
W PZU Życie...
W PZU Życie SA posiadam ubezpieczenie zbiorowe zawarte przez mój zakład pracy. Znajduje się w nim opcja wypłat za pobyt ubezpieczonego w szpitalu dłużej niż 3 doby. W tym roku niestety skorzystałam z tej opcji. Po pobraniu niezbędnych dokumentów udałam sie do odziału PZU Życie SA w moim mieście w celu złożenia wniosku. Miałam tam okazję zaobserwować jakość obslugi. By móc wystawić ocenę muszę wyciagnąć średnią z zachowania 3 osób z jakimi się zetknęłam w punkcie obsługi klienta. Dwie osoby z personelu były bardzo symatyczne i kompetentne, ale jedna niestety traktowała klientów bardzo niesympatycznie.Gdy jedna z klientek chciała wyjaśnić sprawę czemu nie jest ubezpieczona, najstarsza pani z personelu udzielała jej odpowiedzi na pytania z wielka łaską.Gdy zdenerwowana klientka starała się wyjaśnić ,że nie dostała powiadomienia o zmianach w ubezpieczeniu i obwiniała za to PZU obsługująca ją pani nie wytrzymała i podniosła na nią głos czym wywołala awanturę. Pozostałe osoby z personelu nie zareagowały na tą sytuację ,obsługując dalej swoich petentow. Ja zostałam obsłużona przez bardzo miłą i kompetentną osobę , jedyne zastrzeżenie jakie mogę mieć to brak informacji w czasie pierwszej wizyty ,że za dwa pobyty w szpitalu trzeba składać odzielne wnioski, przez co musiałam ponownie udać się do zakładu pracy,ale gdy to uzupełniłam pani obsłużyła mnie sprawnie i szybko. Podsumowując jakość obsługi w odziale PZU Życie SA w Pabianicach zastzeżenia można mieć do zachowania poszczególnych osób z personelu oraz do przepływu informacji miedzy klientem a personelem,ale ogólna ocena jest na poziomie 4.

Aga_8

17.09.2009

PZU

Placówka

Pabianice, Kościuszki 4

Nie zgadzam się (16)
Na wakacje w...
Na wakacje w okolice Babiogórskiego Parku Narodowego udaliśmy się nie mając nigdzie zaklepanego noclegu ,postanowilismy znaleść coś na miejscu. Miejscowość Zawoja oferuje wiele miejsc noclegowych od hoteli po gospodarstwa agroturystyczne. Ceny w większości z nich okazywały się za wysokie na nasza kieszeń ,ale dzięki uprzejmej pani ze sklepu znaleźliśmy gospodarstwo znajdujące się w Bębnach górnych. Okazało się być tam najtaniej i bardzo przyjemnie.Turyści mają do dyspozycji całe piętro ze wspólną łazienką i kuchnią ( butla gazowa). Wystrój pokoji jest dość skromny ,ale miejsce jest utrzymane w czystości a gospodarze bardzo mili. Nie robili problemów ze wstawieniem samochodu mimo małej przestrzeni wokół domu, nie narzucali konkretnej godziny powrotów,nie obowiązuje też u nich konkretna godzina do której trzeba opuścić dom.Zastrzeżenia można mieć tylko co do oznakowania miejsca ,ponieważ bardzo trudno je znaleść ( mała tabliczka informujaca o wolnych pokojach przy głównej drodze skąd daleko jeszcze do gospodarstwa) Podsumowując jeśli ktoś nie potrzebuje spędzać urlopu w luksusie to miejsce jest godne polecenia ,również ze względu na bardzo korzystną cenę.

Aga_8

03.09.2009

Agroturystyczne gospodarstwo

Placówka

Zawoja, Bębny górne 1365

Nie zgadzam się (26)
W PZU...
W PZU Życie SA posiadam ubezpieczenie zbiorowe zawarte przez mój zakład pracy. Znajduje się w nim opcja wypłat za pobyt ubezpieczonego w szpitalu dłużej niż 3 doby. W tym roku niestety skorzystałam z tej opcji . Po pobraniu niezbędnych dokumentów udałam sie do odziału PZU Życie SA w moim mieście w celu złożenia wniosku. Miałam tam okazję zaobserwować jakość obslugi w punkcie obsługi klienta. By móc wystawić ocenę muszę wyciagnąć średnią z zachowania 3 osób z jakimi się zetknęłam. Dwie osoby z personelu były bardzo symatyczne i kompetentne a jedna niestety traktowała klientów bardzo niesympatycznie. Odpowiedzi na pytania klientów udzielała z wielka łaską , byłam również świadkiem jak podniosła na kogoś głos i wywołala tym awanturę z klientem.. Ja na szczęście zostałam obsłużona przez bardzo miłą i kompetentną osobę , jedyne zastrzeżenie jakie mogę mieć to brak informacji o tym ,że za dwa pobyty w szpitalu trzeba składać odzielne wnioski, ale gdy to uzupełniłam wszystko zostało załatwione sprawnie i pomyślnie. Również wypłata ubezpieczenia z oddziału w Warszawie została załatwiona w ciagu miesiąca od momentu złożenia wniosku ,więc podsumowując jakość obsługi w odziale PZU Życie SA w Pabianicach nie mam zastrzezen co do niej większych zastrzeżeń .

Aga_8

31.08.2009

PZU

Placówka

Pabianice, Kościuszki 4

Nie zgadzam się (22)
Stację tą odwiedzilam...
Stację tą odwiedzilam będąc na tegorocznym Przystanku Woodstock w Kostrzynie nad Odrą. Ponieważ jest na trasie na festiwal wiele osób tam tankowało oraz robiło zakupy. Wielkość i wyposażenie stacji są typowe dla tego koncernu , również ceny były porównywalne z innymi stacjami Orlen jakie mijalismy po drodze.Tłumy woodstokowiczów jakie przewijały się przez stacje pozwolily mi zaobserwowac jakość obslugi. Mimo wielu zamówień i związanego z tym zamieszania personel radził sobie doskonale z obsługą dużej ilości osób , był kompetentny i sympatyczny. Moją uwage zwróciła jedynie sprawa zamkniętego wc na stacji .Personel tłumaczył sie niespodziewana awaria, jednak jednemu z mieszkanców ktoś z personelu powiedział ,że otworzą wc w poniedziałek ( po woodstocku) ,wiec jasne jest ,że komuś nie chciało sie sprzątać po tak dużej ilości osób. Z jednej strony jestem w stanie to zrozumieć,ponieważ do każdej łazienki i wc tworzyły sie kolejki a po skorzystaniu z nich takiej ilosci osób były w opłakanym stanie jednak jakiś niesmak pozostaje. Podsumowujac miejsce godne polecanie ,jednak ja mam pewne zastrzeżenia co do zachowania personelu.

Aga_8

12.08.2009

ORLEN

Placówka

Kostrzyn nad Odrą, Gorzowska 2

Nie zgadzam się (24)
Restaurację tą odwiedzilam...
Restaurację tą odwiedzilam po raz pierwszy będąc na zeszłorocznym Przystanku Woodstock w Kostrzynie nad Odrą. Ponieważ bardzo przypadła nam do gustu również w tym roku postanowiliśmy coś w niej zjeść. Lokal jest przestronny , posiada dwie sale w tym jedną elegancko urzadzoną dostosowaną na organizację przyjecięć np. komunii.Również na zewnątrz znajduje się kilka stolików w tzw.ogródku. W restauracji można spróbować wielu dań obiadowych a oprócz tego w menu znajdują się również sałatki i pierogi. Jedzenie jest smaczne, porcje duże a ceny przystępne. Ogromne tłumy woodstokowiczów jakie przewijały się przez to miejsce pozwolily mi zaobserwowac jakość obslugi w tym lokalu. Personel mimo ,że w niewielkim trzy osobowym składzie radził sobie doskonale z obsługą klientów. Tworzyły się wprawdzie kolejki w miejscu składania zamówień a czas oczekiwania na jedzenie byl długi jednak nie można mieć żadnych zastrzeżeń do jakości obsługi. Mimo wielu zamówień i związanego z tym zamieszania personel był bardzo smympatyczny a jedzenie swieże i smaczne. Podsumowując miejsce godne polecenia nie tylko ze wzgledu na jakość serwowanych posiłków ale rownież na jakość obslugi.

Aga_8

11.08.2009

Duet

Placówka

Kostrzyn nad Odrą, Gorzowska

Nie zgadzam się (28)
Delikatesy te odwiedzam...
Delikatesy te odwiedzam praktycznie codzinnie, ponieważ jest w nich duzy wybór asortymentu ( szczególnie chleby, nabiał i mrożonki). Są również samoobsługowe a ja preferuje takie sklepy.Można w nich kupić zrówno zakupy spożycze,ciastka jak i chemię i alkohol. Wielu klientów odwiedza ten sklep również dlatego ,że jest czynny do godziny 21, gdy większość osiedlowych sklepików zamyka sie ok. godz. 19. W sklepie tym można niestety czesto natknąć się na produkty którym minął termin określajacy ich przydatność do spożycia. Przeważnie są one zauważone przez personel i przecenione jednak cena jest niższa tylko o parę groszy tak ,że nie opłaca się kupować nie świeżych produktów z przeceny. Personel jest sympatyczny jednak zdaża się że klienci czekaja a panie w tym czasie prowadzą wesołe rozmowy nie zwracajac uwagi na rosnacą kolejkę. Podsumowujac sklep godny polecenia , należy tylko zwracać uwage na daty określajace przydatność danego produktu do spożycia i czasem uzbroić się w cierpliwość oczekujac w kolejce na kasjerkę.

Aga_8

28.07.2009

Sklep spożywczo - przemysłowy. Tadeusz Knol

Placówka

Pabianice, Podleśna 12 b

Nie zgadzam się (32)
Sklep 'Piotr i...
Sklep 'Piotr i Paweł' otworzył się u nas już jakiś czas temu ,ale dopiero dzisiaj postanowiłam zapoznać się z jego ofertą. Wnętrze jest przestronne a co najważniejsze poszczególne działy są bardzo dobrze oznakowane ( wiszacymi nad regałami szyldami) co bardzo ułatwia zakupy. Uwagę przykuwa czystość i porzadek panujacy na regałach oraz bardzo duży wybór asortymentu. Znaleść można tu wiele ciekawych produktow niedostepnych w innych sieciach. W pierwszej chwili porównując ceny z innymi marketami sieć ta wydaje się dość droga jednak znaleść mozna bardzo wiele w promocyjnych i bardzo korzystnych cenach a co najważniejsze są one bardzo dobrej jakości. Personel sklepu jest bardzo miły i kompetentny. Chcialam zamówic specjalistyczny pokarm dla zwierząt zapytalam więc o możliwość sprowadzenia. Ponieważ pani odpowiedzialna za stoisko nie umiała udzielić mi informacji zostałam odesłana do punktu obsługi klienta gdzie wezwano kieronika zmiany i z którym moglam wszystko uzgodnić. Wszystko odbyło sie sprawnie szybko i w bardzo miłej atmosferze.Podsumowujac delikatesy 'Piotr i Paweł " zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie a jakość obslugi jest godna polecenia.

Aga_8

28.07.2009

Piotr i Paweł

Placówka

Pabianice, Zamkowa 31

Nie zgadzam się (19)
Do zakładu szlifowania...
Do zakładu szlifowania szkła " Jakubex" udałam się z bardzo pilną sprawą. Potłukły mi się ozdobne szybki w bardzo starej komodzie a zakład ten wykonuje ozdobe szlify. Kierownik zakładu nie widział żadnego problemu w ich dorobieniu i zaproponował dość korzystną cenę , wiec zdecydowałam się wpłacić zaliczkę i czekać. Termin realizacji miał wynosić około 2 tygodni ale pan obiecal ,że postara się zalatwić to jak najszybciej. Od tej pory minął juz ponad miesiąc ( w zakladzie bylam 8 czerwca) a nikt z zakładu nie kontaktował się ze mną by mnie poinformować co sie dzieje. W końcu sama postanowiłam pojechać do zakładu w celu wyjasnienia tej sprawy. Niestety okazało się ,że nikt z personelu nie wie o co chodzi ,poniważ nie bylo kierownika ,który przyjmował zamówienie. Gdy po długich poszukiwaniach w zeszycie zamówień pan mnie odnalał okazało się, że szybki były już gotowe ,ale niestety jedna się potłukła i muszą ją robic od początku. Nie kryłam zdenerwowania faktem ,że nikt mnie nie poinformaował o tej sytuacji, ale pan z personelu nic sobie z tego nie robiąc powiedzial ze oddzwoni jak bedzie gotowe i wyszedł zostawiajac mnie samą w biurze. Gdyby nie to , że naprawdę zależy mi na tej szybie a to jedyny zaklad w okolicy który jest w stanie ją wykonać to zrezygnowlabym z zamówienia i poprosila o zwrot zaliczki. Swoją drogą po powrocie właściciela zakładu mam zamiar wnioskować o duży upust za przeciągnięty termin realizacji. Podsumowując szkoda ,że zakład z tak wysokim poziomem usług szklarskich ma tak niski poziom obsługi klienta.

Aga_8

21.07.2009

Jakubex

Placówka

Pabianice, Jutrzkowicka 53

Nie zgadzam się (30)
Sklep firmowy "Tignum"...
Sklep firmowy "Tignum" odwiedziłam w celu zapoznania się z ofertą łóżek do sypialni. Oprócz dużego wyboru asortymentu mebli z drzewa sosnowego i olchowego firma ma bardzo konkurencyjne ceny. Sklep czynny jest do godziny 18 niestety ze wzgledu na duże korki dojechałam na miejsce 15 minut za późno. Pracujaca w nim pani znajdowała się jeszcze wewnątrz więc postanowiłam zaryzykować i weszłam do sklepu. Ku mojemu zdziwieniu zostałam bardzo miło przywitana. Pracownica pokazała mi katalog ,spokojnie pozwolila przyjrzeć się asortymentowi ,odpowiadała na moje pytania rzeczowo i bez zniecierpliwienia. Po wyborze jednego z łóżek wpłaciłam zaliczkę a pani obiecała ,że odezwie się do mnie nastepnego dnia. Tak też zrobiła zgodnie z umową a wszystkie szczegóły zostały uzgodnione sprawnie ,szybko i w bardzo przjemnej atmosferze.

Aga_8

16.07.2009

Tignum

Placówka

Pabianice, Łaska 46/48

Nie zgadzam się (27)
Polo Market ...
Polo Market jest jednym z kilku tego typu sklepów w moim mieście. Nie robię w nim często zakupów, ponieważ ceny artykułów spożywczych są tu przeważnie wyższe niż w okolicznych sklepach. Wczoraj wracajac do domu postanowiłam kupić w nim coś do picia. Niestety już na wstępie spotkała mnie bardzo nieprzyjemna sytuacja.Przy bramce wejściowej stał ochroniarz i nie wpuszczał nowych klientów do sklepu tłumacząc ,że w środku jest dużo osób a zaraz zamykają( dodam ,że do zamkniecia pozosto jeszcze ponad pół godziny).Ochroniarz byl bardzo niesympatyczy i na pytania zdenerwowanych sytuacją klientow odpowiadal bardzo niekulturalnie Rozumiem, że każdy chce skończyć pracę punktualnie i myslę, że nikt by nie dyskutował gdyby nie fakt ,że przy kasie stały 3 osoby z pojedyńczymi zakupami ,na sklepie nie było widac nikogo a ochroniarz był bardzo niemiły. Gdy jeden z klientów poprosił o kontakt z kierownikiem zmiay kasjerka kazała nas wpuścić .Gdy udało mi się zrobić zakupy i podeszłam do kasy trwała tam awantura , ponieważ kasjerka ,której przed chwilą bardzo sie spiewszyło do domu zamiast sprawnie obsługiwać klientów stojących przy kasie rozmawiala sobie ze znajomym i obslużyla go poza kolejka. Wiele osób opuściło sklep głosno komentujac tą sytuacje i moim zdaniem ten odział Polo marketu będzie miał coraz mniej klientów jeśli jego pracownicy nie zmienią podejścia do klienta.

Aga_8

10.07.2009

POLOmarket

Placówka

Pabianice, Stefana "Grota" Roweckiego 24 C

Nie zgadzam się (23)
Stacja benzynowa Orlen...
Stacja benzynowa Orlen znajdująca się na ul. Kilińskiego w Pabianicach jest moją ulubioną stacją paliw. Ceny benzyny, są tam w prawdzie trochę wyższe niż na stacjach konkurencyjnych , lecz do jej jakości nie można mieć zastrzeżeń. Stację tą wyróżnia doskonała jakość obsługi. Personel obsługujacy dystrybutory zawsze z uśmiechem i nie nachalnie pyta czy pomóc w zatankowaniu auta. Również obsługa kasy i sklepu jest bardzo sympatyczna i kompetentna. Zawsze pyta o faktury , kartę do naliczania punktów za tankowanie, poleca promocyjne produkty, nie zmuszając jedoczesnie do ich zakupu. Obsługują klienta sprawnie i szybko. Również na innych stacjach Orlenu w Pabianicach zapewniona jest wysoka jakość obsługi więc polecam je z czystym sumieniem.

Aga_8

06.07.2009

ORLEN

Placówka

Pabianice, kilińskiego 26

Nie zgadzam się (23)
Market Kaufland z...
Market Kaufland z pośród wielu tego typu sklepów jakie znajdują się w każdym większym mieście wyróżnia duży wybór asortymentu oraz częste promocje ( na kilkanaście minut przed zamknęciem sklepu można kupić warzywa za grosze np.. sałatę za 3 gr.) Bogaty asoryment i konkurencyjne ceny sprawiaja że wiele osób wybiera ten sklep na zrobienie większych zakupów. Moje zastrzeżenia budzi panujący czasem bałagan na regałach, wiele razy zdarzyło się, że natknęłam się na porozsypywane mąki, podarte opakowania itp. Zdaję sobie sprawę ,że w tak dużym sklepie trudno jest zapewnić idalną czystość i porządek , ale bałagan utrzymuje się czasem przez wiele dni. Drugą sprawą jest obsługa klienta. Żadnych zastrzeżenień nie mam do kasjerek , zawsze byłam obsługiwana bardzo sympatycznie , a personel sklepu widząc tworzące się długie kolejki otwiera kolejne kasy. Największe zastrzeżenia mam do ochrony sklepu. Gdy weszłam po zakupy z wlasna dość dużą torbą i bez koszyka miałam okazję poznać bliżej panów ochraniarzy. Pan zamiast zwrócić mi uwagę , jak to dzieje się w innych sklepach ,że powinnam zgłosić z czym wchodzę śledził mnie po sklepie by przy kasie dosłownie wyrwać mi torbę z ręki i zmuszając mnie bym z nim poszła w celu jej przeszukania. Po moim protescie i pokazaniu zawartosci torby bez słowa wyjaśnień oddalił się. Rozumiem , że ochrona ma dość stresującą pracę i musi dobrze wypełniać awoje obowiązki ,ale jakość powinna iść w parze z kulturą. Niestety w tym sklepie tak nie jest. Mimo wszystko polecam zakupy w Kauflandzie, oczywiście proponuję wchodzić bez większych torebek lub informować o ich zawartości personel sklepu w celu uniknięcia niemiłych spotkań z ochroną.

Aga_8

06.07.2009

Kaufland

Placówka

Ełk, Targowa 30

Nie zgadzam się (21)
Z firmą Orange...
Z firmą Orange jestem związana od dawna ,ponieważ posiadam u nich kartę sim. Do tej pory byłam zadowolona z ich usług ( szczególnie jeśli chodzi o obsługę w salonach i punktach) mimo, że zdarzają się też pomyłki i zaniedbania.Pierwszy problem z firmą Orange dotyczył mojego numeru telefonu. Gdy chciałam skorzystać z jednej z promocji okazało się to niemozliwe ,ponieważ mój numer równolegle posiadała inna osoba. Druga sprawa dotyczyła telefonicznych kontaktów z biurem obslugi klienta. Kilkakrotnie zdarzyło się,że osoby tam pracujące nie potrafily udzielić informacji o ofercie lub podawały złe numery sms ,które daną ofertę miały włączyć. Zdarzały się również pomyłki w fakturach na bardzo duże sumy.. Jednak najważniejszą sprawą o której postanowilam napisac było spotkanie z przedstawicielem handlowym Orange. Pan przyszedł do mojego miejsca pracy zareklamować ofertę internetową. Niestety sprawiał wrażenie nieprzygotowanego, a co najwazniejsze nie miał przy sobie niezbędnych dokumentów do podpisania umowy. Ofertę znałam z internetowej strony firmy ,była bardzo korzystna i odpowiadała naszym wymaganiom, więc mimo braku kompetencjii przedstawiciela postanowilismy ją wstepnie podpisać, wypowiadajac przy okazji umowę z inną firmą. Nowy internet miał zostac wlaczony od 1 lipca ,ale już na dzień dzisiejszy wiadomo ,że będzie 2 tygodniowe opóźnienie spowodowanenie brakiem podpisów w dokumentach, których przedstawiceil nie posiadał podczas wizyty z ofertą. Miał je wprawdzie donieść następnego dnia jednak więcej sie nie pojawił , nie ma z nim również żadnego kontaktu ( nie odbiera telefonów). Sprawę postanowiłam wyjaśnić w jednym z punktów Orange, gdzie jak zawsze personel w sposób kompetenty i rzeczowy starał sie wyprostować zaistniałą sytuację. Opóznienia nie da sie jednak uniknąc. Nie mozna oceniać całej firmy po braku kompetencji jednej osoby jednak poprzednie i obecna sytuacja daje wiele do myślenia.

Aga_8

23.06.2009

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (15)
Do sklepu Media...
Do sklepu Media Markt udałam się w celu zakupu lodówki. Na wstępie wiedziałam tylko tyle. Nie miałam sprecyzowanej firmy,dodatkowych funkcji jakie ma posiadać, koloru itp. a wybór asortymentu był bardzo duży. Obsługa działu pojawiła się bardzo szybko by w nienachalny sposób pomóc i doradzić w zakupie. Pani z niekończącą sie cierpliwością opisywała mi poszególne modele dostępne za podaną przeze mnie kwotę. Szególnie polecała lodówki z funkcją" no frost" dwóch znanych firm. ( Zastanawiam się czy za ich sprzedaż nie ma dodatkowych bonusów). Moje zakupy i krążenie pomiedzy dwoma modelami lodówek trwały z dobrą godzinę lecz u obsługi nie bylo widac oznak zdenerwowania. Minusem jest to , że za transporty trzeba dodatkowo płacic. Zastrzeżenia budzi również obsługa kasy. Pani była bardzo niezadowolona ,że musi pracować i wizyta w kasie była z tego powodu bardzo niesympatyczna. Pomijajac jednak zły humor kasjerki sklep ten zarówno pod wzgledem dużego wyboru asortymentu jak i obsługi jest godny polecenia.

Aga_8

23.06.2009

Media Markt

Placówka

Łódź, Al. Piłsudskiego 15

Nie zgadzam się (24)
The Wildcat Collection...
The Wildcat Collection Polska jest przedstawicielem angielskiej firmy zajmujacej sie projektowaniem i sprzedazą biżuterii oraz sprzętu do bodypiercingu. Firma posiada najwyzszej jakosci produkty,które pod wzgledem zawartosci niklu spełniają wymogi Unii Europejskiej. Firma posiada sklep w Rudzie Ślaskiej oraz sklep internetowy.Strona internetowa jest na bardzo wysokim poziomie. Produkty podzielone sa na działy w zalezności od materiału z którego są wykonane, co ułatwia znalezienie interesującej nas rzeczy.Strona zawiera również ważne informacje i porady dotyczace pielęgnacji przekłutych miejsc ciała. Zamówienia oraz kontakt e-mailowy obsługiwane są szybko i sprawnie.

Aga_8

20.06.2009

The Wildcat Collection Polska

Placówka

Ruda, ul. Kłodnicka 97

Nie zgadzam się (21)
Market Leroy Merlin...
Market Leroy Merlin posiada bardzo bogaty asortyment wszelkiego rodzaju produktów od materiałów budowlanych przez elektrycznośc ,hydraulike, po dekorację i sprzęt do zabezpieczenia domu. Jesli jesteśmy w trakcie remontu to w jednym miejscu mozna kupić wszystkie potrzebne nam produkty, a wybor jest ogromy.Obslugasklepu jest bardzo sympatyczna i kompetentna. Doradza nie tylko w kwestii wyboru i jakości produktow ale, również w aranżacji wnętrza. Co ważne złożnie reklamacji w tym markecie nie stanowi żadnego problemu. Wymiana zakupionych produktow odbywa sie szybko i bez zbędnych wyjasnień. Mozna zwracać również materialy, ktore kupilismy w nadwyżce. Podsumowując jesli jesteśmy w trakcie remontu to w jednym miejscu i w bardzo przyjemnej atmosferze mozna zakupić wszystkie potrzebne nam produkty.

Aga_8

19.06.2009

Leroy Merlin

Placówka

Łódź, Jana Karskiego 5

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi