Opinia użytkownika: Aga_8
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Z firmą Orange jestem związana od dawna ,ponieważ posiadam u nich kartę sim. Do tej pory byłam zadowolona z ich usług ( szczególnie jeśli chodzi o obsługę w salonach i punktach) mimo, że zdarzają się też pomyłki i zaniedbania.Pierwszy problem z firmą Orange dotyczył mojego numeru telefonu. Gdy chciałam skorzystać z jednej z promocji okazało się to niemozliwe ,ponieważ mój numer równolegle posiadała inna osoba. Druga sprawa dotyczyła telefonicznych kontaktów z biurem obslugi klienta. Kilkakrotnie zdarzyło się,że osoby tam pracujące nie potrafily udzielić informacji o ofercie lub podawały złe numery sms ,które daną ofertę miały włączyć. Zdarzały się również pomyłki w fakturach na bardzo duże sumy.. Jednak najważniejszą sprawą o której postanowilam napisac było spotkanie z przedstawicielem handlowym Orange. Pan przyszedł do mojego miejsca pracy zareklamować ofertę internetową. Niestety sprawiał wrażenie nieprzygotowanego, a co najwazniejsze nie miał przy sobie niezbędnych dokumentów do podpisania umowy. Ofertę znałam z internetowej strony firmy ,była bardzo korzystna i odpowiadała naszym wymaganiom, więc mimo braku kompetencjii przedstawiciela postanowilismy ją wstepnie podpisać, wypowiadajac przy okazji umowę z inną firmą. Nowy internet miał zostac wlaczony od 1 lipca ,ale już na dzień dzisiejszy wiadomo ,że będzie 2 tygodniowe opóźnienie spowodowanenie brakiem podpisów w dokumentach, których przedstawiceil nie posiadał podczas wizyty z ofertą. Miał je wprawdzie donieść następnego dnia jednak więcej sie nie pojawił , nie ma z nim również żadnego kontaktu ( nie odbiera telefonów). Sprawę postanowiłam wyjaśnić w jednym z punktów Orange, gdzie jak zawsze personel w sposób kompetenty i rzeczowy starał sie wyprostować zaistniałą sytuację. Opóznienia nie da sie jednak uniknąc. Nie mozna oceniać całej firmy po braku kompetencji jednej osoby jednak poprzednie i obecna sytuacja daje wiele do myślenia.