Do zakładu szlifowania szkła " Jakubex" udałam się z bardzo pilną sprawą. Potłukły mi się ozdobne szybki w bardzo starej komodzie a zakład ten wykonuje ozdobe szlify. Kierownik zakładu nie widział żadnego problemu w ich dorobieniu i zaproponował dość korzystną cenę , wiec zdecydowałam się wpłacić zaliczkę i czekać. Termin realizacji miał wynosić około 2 tygodni ale pan obiecal ,że postara się zalatwić to jak najszybciej. Od tej pory minął juz ponad miesiąc ( w zakladzie bylam 8 czerwca) a nikt z zakładu nie kontaktował się ze mną by mnie poinformować co sie dzieje. W końcu sama postanowiłam pojechać do zakładu w celu wyjasnienia tej sprawy. Niestety okazało się ,że nikt z personelu nie wie o co chodzi ,poniważ nie bylo kierownika ,który przyjmował zamówienie. Gdy po długich poszukiwaniach w zeszycie zamówień pan mnie odnalał okazało się, że szybki były już gotowe ,ale niestety jedna się potłukła i muszą ją robic od początku. Nie kryłam zdenerwowania faktem ,że nikt mnie nie poinformaował o tej sytuacji, ale pan z personelu nic sobie z tego nie robiąc powiedzial ze oddzwoni jak bedzie gotowe i wyszedł zostawiajac mnie samą w biurze. Gdyby nie to , że naprawdę zależy mi na tej szybie a to jedyny zaklad w okolicy który jest w stanie ją wykonać to zrezygnowlabym z zamówienia i poprosila o zwrot zaliczki. Swoją drogą po powrocie właściciela zakładu mam zamiar wnioskować o duży upust za przeciągnięty termin realizacji. Podsumowując szkoda ,że zakład z tak wysokim poziomem usług szklarskich ma tak niski poziom obsługi klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.