Opinia użytkownika: Aga_8
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W PZU Życie SA posiadam ubezpieczenie zbiorowe zawarte przez mój zakład pracy. Znajduje się w nim opcja wypłat za pobyt ubezpieczonego w szpitalu dłużej niż 3 doby. W tym roku niestety skorzystałam z tej opcji. Po pobraniu niezbędnych dokumentów udałam sie do odziału PZU Życie SA w moim mieście w celu złożenia wniosku. Miałam tam okazję zaobserwować jakość obslugi. By móc wystawić ocenę muszę wyciagnąć średnią z zachowania 3 osób z jakimi się zetknęłam w punkcie obsługi klienta. Dwie osoby z personelu były bardzo symatyczne i kompetentne, ale jedna niestety traktowała klientów bardzo niesympatycznie.Gdy jedna z klientek chciała wyjaśnić sprawę czemu nie jest ubezpieczona, najstarsza pani z personelu udzielała jej odpowiedzi na pytania z wielka łaską.Gdy zdenerwowana klientka starała się wyjaśnić ,że nie dostała powiadomienia o zmianach w ubezpieczeniu i obwiniała za to PZU obsługująca ją pani nie wytrzymała i podniosła na nią głos czym wywołala awanturę. Pozostałe osoby z personelu nie zareagowały na tą sytuację ,obsługując dalej swoich petentow. Ja zostałam obsłużona przez bardzo miłą i kompetentną osobę , jedyne zastrzeżenie jakie mogę mieć to brak informacji w czasie pierwszej wizyty ,że za dwa pobyty w szpitalu trzeba składać odzielne wnioski, przez co musiałam ponownie udać się do zakładu pracy,ale gdy to uzupełniłam pani obsłużyła mnie sprawnie i szybko. Podsumowując jakość obsługi w odziale PZU Życie SA w Pabianicach zastzeżenia można mieć do zachowania poszczególnych osób z personelu oraz do przepływu informacji miedzy klientem a personelem,ale ogólna ocena jest na poziomie 4.