Opinia użytkownika: Aga_8
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W PZU Życie SA posiadam ubezpieczenie zbiorowe zawarte przez mój zakład pracy. Znajduje się w nim opcja wypłat za pobyt ubezpieczonego w szpitalu dłużej niż 3 doby. W tym roku niestety skorzystałam z tej opcji . Po pobraniu niezbędnych dokumentów udałam sie do odziału PZU Życie SA w moim mieście w celu złożenia wniosku. Miałam tam okazję zaobserwować jakość obslugi w punkcie obsługi klienta. By móc wystawić ocenę muszę wyciagnąć średnią z zachowania 3 osób z jakimi się zetknęłam. Dwie osoby z personelu były bardzo symatyczne i kompetentne a jedna niestety traktowała klientów bardzo niesympatycznie. Odpowiedzi na pytania klientów udzielała z wielka łaską , byłam również świadkiem jak podniosła na kogoś głos i wywołala tym awanturę z klientem.. Ja na szczęście zostałam obsłużona przez bardzo miłą i kompetentną osobę , jedyne zastrzeżenie jakie mogę mieć to brak informacji o tym ,że za dwa pobyty w szpitalu trzeba składać odzielne wnioski, ale gdy to uzupełniłam wszystko zostało załatwione sprawnie i pomyślnie. Również wypłata ubezpieczenia z oddziału w Warszawie została załatwiona w ciagu miesiąca od momentu złożenia wniosku ,więc podsumowując jakość obsługi w odziale PZU Życie SA w Pabianicach nie mam zastrzezen co do niej większych zastrzeżeń .