Opinie użytkownika (14)

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu nie zostałem przywitany przez pracowników ze względu na to że byli w trakcie obsługiwania klientów. Udałem się na salę zakupową, po czym napotkałem pracownika wykładającego towar i spytałem gdzie znajdę rękawice bokserskie. Pracownik ten wyjaśnił mi gdzie znajduje się produkt o który pytałem. Był przy tym miły i serdeczny, wykazał chęć pomocy. Osoba obsługująca kasę nie przywitała mnie w żaden sposób gdy podszedłem do kasy. Zapytałem o napoje izotoniczne, na co pracownik przedstawił mi wszystkie produkty tego typu jakie były dostępne w sklepie. Wybrałem jeden z nich a pracownik zapytał jeszcze o smak jaki sobie życzę. Następnie skasował mój zakup, zapytał czy kupuję coś jeszcze, oraz czy potrzebuję reklamówkę na moje zakupy. Następnie poprawnie wydała resztę i paragon. Osoba obsługująca podarowała mi kartę rabatową z kodem alfanumerycznym która przyznaje klientowi 20 zł rabatu. Zapytałem o sposób wykorzystania tej karty, na co pracownik obsługi odpowiedział w kilku słowach jednak wystarczająco zrozumiale. Obsługa przebiegła szybko i sprawnie, osoba obsługująca była neutralna, odzywała się tyle ile było to konieczne do obsłużenia mnie oraz wytłumaczenia mojego pytania o kartę rabatową. po dokonanej transakcji powiedziała "dziękuję". Pracownicy których widziałem podczas mojej wizyty byli ubrani w ubrania firmowe z logiem firmy "InterSport", a ich ubiór był schludny i czysty. Sklep był utrzymany w czystości, podłoga była umyta, oświetlenie sklepu jest bardzo dobre, regały równo ułożone, alejki między regałami są odpowiedniej szerokości co umożliwia sprawne poruszanie się. Wygląd sali zakupowej oraz stanowiska kasowego był poprawny, półki z towarem były zapełnione po brzegi. Asortyment w sklepie jest zadowalający mając na uwadze średnie rozmiary sklepu. Ceny w sklepie są w normie, nie odbiegają od konkurencji. Mogę polecić sklep "InterSport" ze względu na dość bogaty asortyment, ładny wygląd sklepu oraz przyzwoite ceny.

Adam_437

26.03.2010

INTERSPORT

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (18)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałem przywitany przez pracownika słowami "dzień dobry" oraz kontaktem wzrokowym. zapytałem pracownika który stał przy kasie (był to jedyny pracownik w tym niewielkim sklepie) o pewien suplement. Pracownik ten wyjaśnił mi że produkt o który pytam nie jest już produkowany. Był przy tym miły i serdeczny, wykazał chęć pomocy. Zaproponował mi inny produkt o podobnym działaniu lub nawet lepszy. Powiedziałem że widziałem ten produkt na "allegro" w niższej cenie, na co odpowiedział że skoro tak to sprzeda mi go w takiej cenie jaka jest na "allegro". Zapytałem pracownika o sposób dawkowania oraz sposób działania preparatu, na co wyczerpująco odpowiedział. Pracownik ten wykazał się dużą chęcią pomocy, dużą wiedzą oraz kompetencjami. Skasował mój zakup, ale nie spytała czy potrzebuję reklamówkę na moje zakupy. Następnie poprawnie wydał resztę i paragon. Obsługa przebiegła szybko i sprawnie, obsługujący był miły i serdeczny, po dokonanej transakcji powiedział "dziękuję". Osoba ta nie była ubrana w ubranie firmowe z logiem firmy do której należał sklep (nie wiem jaka to firma, nie było takiej informacji przed pomieszczeniem w którym znajdował się sklep, w internecie także takiej informacji nie znalazłem), jego ubiór był jednak schludny i czysty. Sklep był utrzymany w czystości, podłoga była umyta, oświetlenie sklepu jest bardzo dobre, regały równo ułożone, alejki między regałami powinny być nieco szersze, jednak nie są na tyle wąskie by uniemożliwić sprawne poruszanie się. Wygląd sali zakupowej oraz stanowiska kasowego był poprawny, półki z towarem były zapełnione po brzegi. Asortyment w sklepie jest skromny, co jednak jest oczywiste przy tak niewielkich rozmiarach sklepu. Ceny w sklepie są w normie, nie odbiegają od konkurencji. Mogę polecić ten sklep ze względu na ładny wygląd sklepu, świetną jakość obsługi oraz przyzwoite ceny które w dodatku podlegają negocjacji.

Adam_437

24.03.2010

Suplementy diety

Placówka

Kraków, Reymonta 22

Nie zgadzam się (20)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałem przywitany przez pracownika słowami "dzień dobry" oraz kontaktem wzrokowym. Udałem się z koszykiem na salę zakupową, po czym zapytałem pracownika który stał przy kasie (był to jedyny pracownik jakiego spotkałem) gdzie znajdę zupkę chińską. Pracownik ten wyjaśnił mi gdzie znajduje się produkt o który pyałem. Był przy tym miły i serdeczny, wykazał chęć pomocy. Gdy podszedłem do kasy, osoba obsługująca skasowała moje zakupy, zapytała czy kupuję coś jeszcze, ale nie spytała czy potrzebuję reklamówkę na moje zakupy. Następnie poprawnie wydała resztę i paragon. Obsługa przebiegła szybko i sprawnie, osoba obsługująca była miła i serdeczna, po dokonanej transakcji powiedziała "dziękuję". Osoba ta była ubrana w ubranie firmowe z logiem firmy "Żabka", jej ubiór był schludny i czysty. Sklep był utrzymany w czystości, podłoga była umyta, oświetlenie sklepu jest bardzo dobre, regały równo ułożone, alejki między regałami powinny być nieco szersze, jednak nie są na tyle wąskie by uniemożliwić sprawne poruszanie się. Wygląd sali zakupowej oraz stanowiska kasowego był poprawny, półki z towarem były zapełnione po brzegi. Asortyment w sklepie jest skromny, co jednak jest oczywiste przy tak niewielkich rozmiarach sklepu. Ceny w sklepie są w normie, nie odbiegają od konkurencji, jednak są wyższe niż np w "Biedronce". Mogę polecić sklep "Żabka" ze względu na ładny wygląd sklepu, dobrą jakość obsługi oraz przyzwoite ceny. Jego dodatkową zaletą jest to iż jest czynny do godziny 23.

Adam_437

22.03.2010

Żabka

Placówka

Kraków, Przybyszewskiego 1

Nie zgadzam się (18)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu nie zostałem w żaden sposób przywitany przez pracowników znajdujących się na sali zakupów Zacząlem oglądać sprzęt sportowy, a konkretnie bandaże bokserskie, nikt z pracowników nie podszedł do mnie i nie zaproponował pomocy. Po chwili zapytałem pracownika na sali zakupów o rozmiar rękawic bokserskich na co on odpowiedział że są tylko takie rozmiary jakie znajdują się na regale. Był przy tym miły i kulturalny. Zapytałem następnie o cenę ochraniacza, na co pracownik odpowiedział ile dokładnie kosztuje. Następnie podszedłem do stoiska z odzieżą sportową i wybrałem spodnie. Poszedłem z nimi do przymierzalni. Nikt z pracowników nie zainteresował się tym że wchodzę do przymierzalni, wogóle nie zwrócono na to uwagi. Po wyjściu z przymierzalni również nikt nie zainteresował się mną ani tym czy zamierzam kupić te spodnie lub aby odebrać ode mnie spodnie i powiesić je spowrotem na swoje miejsce. Następnie udałem się do kasy z bandażami w celu ich kupienia. Kasjerka przywitała mnie słowami "dzień dobry" i kontaktem wzrokowym. skasowała, a następnie poprawnie wydała resztę oraz paragon, nie zapakowała mojego zakupu do reklamówki ani nie spytała czy jej potrzebuję. Po dokonaniu transakcji powiedziała "dziękuję". Obsługa przy kasie przebiegła miło, sympatycznie, szybko oraz sprawnie. Oceniany przeze mnie sklep był utrzymany w dobrej czystości. Zarówno sala zakupowa jak i stanowisko kasowe oraz przymierzalnia były utrzymane w dobrej czystości oraz ich wygląd był nienaganny. Sala zakupowa jest dużych rozmiarów, miejsca między alejkami jest bardzo dużo, towar wyłożony jest w sposób ułatwiający jego oglądanie. Przymierzalnia jest wysarczająco duża aby bez problemu się w niej przebrać, posiada wieszaki i lustro. Na sali zakupowej towarów na półkach powinno być więcej, zdarzało się że półki były częściowo puste. Oświetlenie sklepu było dobre, umożliwiające dokładne oglądanie towarów. Asortyment w badanym przeze mnie sklepie był średnio bogaty, przy tym rozmiarze sklepu powinien być znacznie większy wybór produktów, zwłaszcza tych przeznaczonych do sportów walki oraz witamin i odrzywek dla sportowców. Ceny są stosunkowo niskie, niższe np niż w konkurencyjnym sklepie "Inter sport".

Adam_437

21.03.2010

DECATHLON

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 44

Nie zgadzam się (25)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu nie zostałem przywitany przez pracowników ze względu na to że byli w trakcie obsługiwania klientów. Udałem się z koszykiem na salę zakupową, po czym napotkałem pracownika wykładającego towar i spytałem gdzie znajdę ketchup. Pracownik ten zaprowadził mnie na miejsce oraz wskazał na produkt o który pytałem. Był przy tym miły i serdeczny, wykazał chęć pomocy. Osoba obsługująca kasę przywitała mnie słowami "dzień dobry" gdy podszedłem do kasy, skasowała moje zakupy, zapytała czy kupuję coś jeszcze, oraz czy potrzebuję reklamówkę na moje zakupy. Następnie poprawnie wydała resztę i paragon. Obsługa przebiegła szybko i sprawnie, osoba obsługująca była również miła i uprzejma, po dokonanej transakcji powiedziała "dziękuję". Wszyscy pracownicy jakich widziałem podczas mojej wizyty byli ubrani w ubrania firmowe "Avita" z logiem tejże firmy. Sklep był utrzymany w czystości, podłoga była umyta, oświetlenie sklepu jest bardzo dobre, regały równo ułożone, alejki między regałami są dość wąskie co utrudnia poruszanie się. Wygląd sali zakupowej oraz stanowiska kasowego był poprawny, półki z towarem były zapełnione po brzegi. Asortyment w sklepie jest średnio zadowalający mając na uwadze niewielkie rozmiary sklepu, w dodatku pieczywo w nim się znajdujące jest bardzo dobrej jakości oraz zawsze świeże dzięki temu że sklep posiada swoją własną piekarnie która na bierząco robi pieczywo. Ceny w sklepie są w normie, nie odbiegają od konkurencji, jednak są wyższe niż np w "Biedronce". Mogę polecić sklep "Avita" ze względu na dobrą obsługe, dobrej jakości pieczywo, ładny wygląd sklepu oraz przyzwoite ceny.

Adam_437

21.03.2010

Avita

Placówka

Kraków, Czarnowiejska 39

Nie zgadzam się (26)
Tuż po wejściu...
Tuż po wejściu do opisywanego sklepu zostałem przywitany przez pracowników słowami "dzień dobry", kontaktem wzrokowym oraz uśmiechem. Natychmiast podeszła do mnie jedna z pracownic i zapytała czy może jakoś pomóc. Powiedziałem że szukam kurtki, na co wskazała mi kurtki znajdujące się na wieszakach, zapytała o mój rozmiar, poszukała odpowiedniego i nawet pomogła mi przymierzyć kurtke, oraz powiedziała że dobrze na mnie wygląda i mi pasuje. Obsługa była bardzo miła i życzliwa, chęć pomocy klientowi przewyższała wszystkie sklepy w jakich do tej pory byłem. Z kupna kurtki zrezygnowałem, jednak kupiłem inny, znacznie tańszy produkt. Obsługa przy kasie przebiegła szybko, sprawnie a obsługujący kasę był równie miły i życzliwy co pracownica pomagająca mi w wyborze kurtki. Kasjer wydał dokładną resztę, paragon oraz zapakował mój zakup do reklamówki i wręczył mi ją ze słowami "dziękuję, zpraszamy ponownie". Wszyscy pracownicy których tam spotkałem byli czysto i schludnie ubrani, oraz posiadali identyfikatory z imieniem. Jedynym minusem opisywanego sklepu są wysokie ceny (które częściowo są usprawiedliwione dobrą jakością produktów) oraz asortyment który mógłby być nieco szerszy. Czystość i ogólny wygląd miejsca obsługi, sali zakupowej oraz przymierzalni był zdecydowanie zadowalający, ubrania byly odpowiednio rozwieszone co ułatwiało ich oglądanie. Podsumowując jakość obsługi w badanym przeze mnie sklepie stoi na najwyższym poziomie, jednak ceny oraz asortyment zasługują na mierną ocenę.

Adam_437

21.03.2010

Lee

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (20)
Po wejściu do...
Po wejściu do opisywanego przeze mnie sklepu zacząłem oglądać ubrania znajdujące się na wieszakach. Ponieważ w pobliżu nie było żadnej ekspedientki poczekałem chwilę aż zjawi się w pobliżu i wtedy spytałem to czy mają w ofercie inny rozmiar wskazanej przeze mnie koszulki. Pracownica obsługi przywitała mnie słowami "dzień dobry" oraz kontaktem wzrokowym, a na moje pytanie odpowiedziała że pójdzie sprawdzic ponieważ koszulki o które pytam są rozmieszczone w różnym miejscach sklepu, po czym odrazu zaczęła szukać tego o co prosiłem. Była przy tym miała, uprzejma i wykazała dużą chęć pomocy. Szybko znalazła koszulkę o którą prosiłem i wręczyła mi ją. Obsługa kasy była równie miła i przyjazna, oraz przebiegła szybko i sprawnie. Kasjerka przywitała mnie słowami "dzień dobry" oraz kontaktem wzrokowym. Wydała mi dokłądną resztę, oraz paragon i zapakowała mój zakup do rekamówki i dała mi ją mówiąc uprzejmie "proszę". Wszyskie napotkane przeze mnie pracownice obsługi były czysto i schludnie ubrane, miały także przypięte do ubrania tabliczki z imieniem by ułatwić rozpownanie pracownika obsługi na sali zakupowej. Wygląd sali zakupowej, przymierzalni oraz stanowiska kasowego jest na dobrym poziomie, podłoga była czysta a ubrania rozwieszone w taki sposób by ułatwić ich oglądanie. Sklep jest obszerny, miejsca jest sporo oraz znajdujący się w nim asortyment jest szeroki. Ceny są w większości przystępne. Podsumowując, opisywany przeze mnie sklep zasługuje na najwyższą ocene.

Adam_437

21.03.2010

Reserved

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (29)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu nie zostałem przywitany przez żadnego pracownika obsługi, zacząłem oglądać ubrania znajdujące się na sali zakupowej. Nikt z obsługi nie zainteresował się czy potrzebuję pomocy, a ekspedientka którą spotkałem na sali zakupowej na moje pytanie czy posiadają dany rozmiar wskazanej przeze mnie koszulki powiedziała że są tylko te które znajdują się na wieszaku. Była przy tym miła i uprzejma. Udałem się do kasy gdzie zostałem przywitany słowami "dzień dobry", kasjerka skasowała koszulkę którą kupiłem, wydała dokładną resztę i paragon, zapakowała mój zakup do reklamówki i powiedziała "dziękuję". Była przy tym miła, a obsługa przebiegła szybko i sprawnie. Wszyscy pracownicy obsługi jakich spotkałem byli czysto i schludnie ubrani. Sala zakupowa, przymierzalnie oraz stanowistko kasowe jest utrzymane w dobrej czystości, ubrania na sali zakupowej są rozwieszone równo, w sposób który ułatwia ich oglądanie. Wyraźną wadą sklepu jest jego słabe oświetlenie, które w niektórych miejscach sklepu jest zdecydowanie zbyt słabe, co jest przyczyną mojej niskiej oceny wyglądu miejsca obsługi. Asortymen opisywanej przeze mnie firmy jest szeroki, wybór ubrań jest spory a ceny są przystępne dlatego też przyznałem maksymalną ocene za oferte, cene i asortyment.

Adam_437

21.03.2010

Peek&Cloppenburg

Placówka

Kraków, Kamińskiego 11

Nie zgadzam się (26)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu nie zostałem przywitany w żaden sposób przez ekspedientkę znajdującą się na sali zakupów. Zacząłem oglądać ubrania, nikt z pracowników nie podszedł do mnie i nie zapytał czy mi w czymś pomóc. Po chwili zapytałem ekspedientkę o konkretny rozmiar wybranych przeze mnie spodni, na co odpowiedziała że jeżeli nie ma go na wieszaku to wogóle nie posiadają tego rozmiaru. Była przy tym miła i uprzejma. Z wybranymi spodniami poszedłem do przymierzalni, przed wejściem do niej ekspedientka zapytała mnie o ilość rzeczy którą biorę do przymierzenia i dała mi breloczek z odpowiednią cyfrą (2). Po wyjściu odebrała ode mnie breloczek zerkając czy liczba rzeczy jaką oddaję zgadza się z tą którą wnosiłem. Nie odzywała się przy tym wogóle poza wyżej opisanym pytaniem ile rzeczy wnoszę. Jedną z rzeczy zaniosłem do kasy w celu jej zakupienia, kasjerka przywitała mnie słowami "dzień dobry" i kontaktem wzrokowym, skasowała, wydała dokładną resztę oraz paragon oraz zapakowała kupioną przeze mnie rzecz do reklamówki i wręczyła mi tą reklamówke ze słowami "dziękuję". Była przy tym miła i uprzejma, obsługa sklepu jest sympatyczna, chociaż ekspedientki znajdujące się na sali zakupowej mogły by wykazywać większą chęć pomocy, jak np podejść i spytać czy potrzebna jest pomoc, lub osobiście sprawdzić czy szukane przeze mnie spodnie w konkretnym rozmiarze znajdują się na wieszaku. Nie jest to jednak poważna wada opisywanego przeze mnie sklepu. Wszyscy pracownicy jakich tam widziałem byli czysto i schludnie ubrani. Przymierzalnie są wystarczająco obszerne by spokojnie się w nich ubrać, jest w nich sporo wieszaków oraz duże lustro. Sala zakupowa zarówno jak stanowistko kasowe i przymierzalna wyglądały czysto i schludnie, podłoga była czysta, ubrania na sali były rozwieszone na wieszakach, nie było tam pustych regałów. Niektóre spodnie były rozwieszone na wieszakach tylko za jedną nogawke, co utrudnia ich oglądanie. Reszta ubrań była dobrze widoczna i sprzyjała ich oglądaniu. Oświetlenie sklepu jest poprawne, nie było zbyt jasno ani zbyt ciemno, a muzyka którą słychać z głośników znajdujących się w sklepie jest przyjemna dla ucha i niezbyt głośna, co robi dobry nastrój w sklepie. Asortyment jaki posiada opisywana przeze mnie firma jest zadowalający, a ceny są przystępne.

Adam_437

21.03.2010

House

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (27)
Oceniany przeze mnie...
Oceniany przeze mnie sklep jest niewielkich rozmiarów, poziom czystości w sklepie w trakcie mojej wizyty był przeciętny, podłoga nadawała się do umycia lub przynajmniej zamiecenia. Gdy wszedłem do sklepu żadna z pracownic będących na sali nie przywitała mnie w żaden sposób. Udałem się na sale zakupową, po czym gdy spotakłem tam pracownice sklepu spytałem ją czy posiadają pewien produkt (ketchup), powiedziała gdzie powinienem szukać lecz nie wykazała chęci pomocy, odpowiedziała zdawkowo i od niechcenia. Po podejściu do jednej z dwóch kasach (przy żadnej kasie nie było pracownika obsługującego) położyłem swoje zakupy na ladę, chwile po tym przyszła ekspedientka, usiadła za kasą, powiedziała "dzień dobry" i naliczyła moje zakupy, nie proponując reklamówki na zakupy, mimo iż przy kasie nie było regału z reklamówkami itp. Obsługa przy kasie przebiegła szybko i sprawnie, kasjerka dokładnie wydała mi resztę i paragon, nie odzywając się przy tym wogóle. Nie odpowiedziała nawet na moje "do widzenia". Żadna z pracownic sklepu nie miała ubrania sygnowanego firmowym logiem "groszek". Sklep jest mały, przejścia między regałami ciasne nawet dla jednej osoby, a asortyment w nim znajdujący się jest skromny. W dodatku jedna z chłodni na napoje nie działała, przez co napoje które w niej się znajdują mają identyczną temperature jak te z półki. Półki były zapełnione towarem, nie widziałem tam pustego miejsca na półkach. Ceny są przeciętne, oświetlenie powinno być mocniejsze ponieważ w niektórych miejscach jest zbyt ciemno. Podsumowując moja opinia o sklepie "Groszek" jest negatywna.

Adam_437

19.03.2010

Groszek

Placówka

Kraków, Bronowicka 58

Nie zgadzam się (20)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zacząłem oglądać ubrania znajdujące się na wieszakach. Po kilku minutach podeszła do mnie pracowniczka obsługi która przywitała mnie słowami "dzień dobry, pomóc panu w czymś?" była przy tym sympatyczna, miła i uprzejma. Zapytałem ją które z butów które obecnie mają na stanie są z kolekcji wiosna/lato a które z zimowej, na co dokładnie i wyczerpująco odpowiedziała. Wybrałem jeden konkretny model obuwia i przymierzyłem go, ekspedientka wykazywała szczerą chęć pomocy, pytała czy but dobrze pasuje do nogi, zaproponowała że przyniesie drugiego do pary, a gdy go założyłem zaleciła abym przeszedł się po sklepie celem sprawdzenia czy buty naprawde dobrze pasują do moich stóp. Pytała czy prznieść inny rozmiar lub inny fason, była cierpliwa i uprzejma. Powiedziałem jej że chcę kupić buty które właśnie przymierzyłem. Ona zapakowała je do oryginalnego pudełka, zaniosła do kasy, gdzie zostałem obsłużony przez inną kasjerke oraz przywitany przez nią również słowami "dzień dobry". Kasjerka skasowała towar jaki wybrałem, zapakowała buty będące w pudełku do reklamówki, oraz wydała mi paragon i dokładną reszte. Przy kasie zapytałem jeszcze o sposób konserwacji obuwia, na co kasjerka podała mi ulotkę w której opisane jest sposób konserwacji obuwia w zależności od materiału z jakiego jest on zrobiony, oraz opisała mi sposób konserwacji, zaleciła kupno bezbarwnej pasty odrazu uprzedzając że sklep o którym mowa nie posiada obecnie żanych produktów służących konserwacji i poinformowała że w sklepie znajdującym się niedaleko znajdę z pewnością odpowiednią pastę. Dodatkowo zaleciła aby z racji koloru zakupionych przeze mnie butów (biały) używać białego barwnika do nici którymi szyte są buty, gdyż ulegają one z czasem trwałemu zabrudzeniu którego nie da się dokładnie zmyć, można je jedynie ponownie zabarwić na biało. Obsługa sklepu była bardzo miła oraz profesjonalna, zachęcająca do ponownego zrobienia zakupów w tym sklepie. Wygląd sali zakupowej był bardzo zadowalający, ubrania były równo i przejrzyście rozwieszone na wieszakach według swoich kategorii co ułatwiało ich oglądanie oraz znalezienie odpowiedniego rozmiaru. Sala była utrzymana w czystości i pożądku, ubrania które klienci po przymierzeniu nieopatrznie powiesili na niewłaściwym miejscu były niemal natychmiast przez personel powieszone w miejscu w którym powinny się znajdować. Ceny produktów znajdujących się w sklepie Divers są zadowalające zwłaszcza że są to produkty dobrej jakości oraz posiadające gwarancję, jak np buty które zakupiłem. Podsumowując zaletą opisywanego przeze mnie sklepu Divers jest świetna jakość obsługi, kompencje pracowników oraz czystość i ogólny wygląd sali zakupowej. Asortyment jest zadowalający.

Adam_437

17.03.2010

Diverse

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (30)
Krótko po wejściu...
Krótko po wejściu do wyżej wymienionego sklepu poprosiłem pracownika którego napotkałem na sali aby wskazał mi gdzie znajdują się słodziki do herbaty. Pracownik ten wykazał chęć pomocy, odrazu wskazał mi jak dokładnie dojść na miejsce w którym na półkach stał produkt o który zapytałem. Był przy tym miły i uprzejmy, przywitał mnie słowami "dzień dobry" oraz kontaktem wzrokowym. Po zrobieniu zakupów udałem się do kasy gdzie kolejka liczyła 6 osób. zostałem przywitany przez kasjerkę kontaktem wzrokowym, oraz słowami "dzień dobry". Kasjerka nie zapytała czy potrzebuję reklamówki na moje zakupy, jednak duże, płatne reklamówki znajdowały się na stanowisku przy kasie po stronie klientów, następnie dokładnie wydała resztę oraz paragon i pożegnała mnie słowami "dziękuję, dowidzenia", utrzymując kontakt wzrokowy. Obsługa przy kasie przebiegła szybko, sprawnie i w miłej atmosferze. Wszyscy pracownicy sklepu których widziałem byli ubrani czysto i schludnie, w firmowe fartuchy sygnowane logiem "Carrefour". Na sali zakupowej poziom czystości był zadowalający, podłoga była czysta co jest trudne do utrzymania przy tak dużej ilości klientów jaka znajdowała się na sali w trakcie mojej wizyty. Całość towaru była wyłożona na półki, które były zapełnione po brzegi oraz ułożone w jednek, równej linii, alejki były do siebie równoległe, z odpowiednim odstępem od siebie co ułatwia robienie zakupów, oświetlenie sklepu także było dobre. Żadne produkty nie leżały na ziemi. Za główną zaletę opisywanego przeze mnie sklepu sieci "Carrefour" uważam bardzo bogaty asortyment produktów oraz wygląd, czystość sali zakupowej i wygląd oraz organizację stanowiska kasowego które jest wyposażone w plastikową ściankę odgradzającą pracownika kasy od klientów oraz służącą do wydawania na nią reszty. Ceny produktów są porównywalne z konkurencyjnymi firmami, nie są szczególnie niskie ale też nie zbyt wysokie. Kolejną zaletą jest to iż firma "Carrefour" posiada niektóre produkty swojej własnej produkcji które są tańszymi odpowiednikami innych firm, tak więc sklep daje swoim klientom alternatywę tańszych zakupów. Podsumowując, ceny produktów, wygląd sali zakupowej i stanowiska kasowego oraz jakość obsługi personelu są zadowalające.

Adam_437

17.03.2010

Carrefour

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (20)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu sprzedający był w trakcie obsługiwanie jadnego z klientów którzy znajdowali się w opisywanym przeze mnie sklepie, więc nie przywitał mnie w żaden sposób. Kolejka do której się włączyłem liczyła 3 osoby. Obsługa kasy przebiegała szybko, sprawnie i bez opóźnień czy problemów. Gdy nadeszła moja kolej sprzedawca przywitał mnie słowami "dzień dobry" i kontaktem wzrokowym. Postawiłem swój produkt na ladzie,sprzedawca nabił go na kase, nie spytał mnie w tym momencie czy kupuje coś jeszcze, w żaden sposób sie nie odezwał. Zapytałem sprzedającego czy mają czosnek, a on zwrócił się do mnie słowami "jeszcze niedawno był, prosze sprawdzić na najniższej półce" i spojrzał na tą półke dając mi do zrozumienia gdzie powinienem szukać. Stoisko na którym miał znajdować się szukany przeze mnie produkt znajdowało się tuż obok kasy, więc nie musiałem od niej odchodzić by go poszukać. Gdy okazało się że czosnku tam nie ma, sprzedawca powiedział do mnie "poprosze 3 złote" (dokładnie tyle kosztował kupiony przeze mnie produkt). Podałem mu banknot 50 zł z czego dokładnie wydał resztę oraz paragon i położył wszystko na szklanej podkładce znajdującej się na ladzie. Sprzedawca powiedział w momencie wydania reszty oraz paragonu "dziękuję", na co ja odpowiedziałem tym samym i po zabraniu reszty oraz paragonu skierowałem się do drzwi ze słowami "do widzenia" na co sprzedawca odpowiedział. Sprzedawca nie zaproponował mi kupienia jednorazowej reklamówki. Wnętrze sklepu było czyste i zadbane, półki były zapełnione towarem, regały byłu równo ułożone. Obsługujący kase był czysto i schludnie ubrany, nie miał na sobie żadnej części garderoby sygnowanej logiem "żabka". Na sali sprzedaży nie było żadnego pracownika więc nie miałem okazji poprosić nikogo o pomoc poza wyżej opisanym pytaniem przy kasie o czosnek. Badany przeze mnie sklep jest małych rozmiarów więc asortyment w nim znajdujący się jest skromny, jednak przyzwoity biorąc pod uwage niewielkie rozmiary sklepu. Ceny są nieco zbyt wysokie, jednak w normie porównując z konkurencją.

Adam_437

15.03.2010

Żabka

Placówka

Kraków, Przybyszewskiego 1

Nie zgadzam się (23)
Krótko po wejściu...
Krótko po wejściu do wyżej wymienionego sklepu zapytałem pracownika obsługi który wykładał towar czy mają na stanie pewien produkt (płatki owsiane), odpowiedział grzecznie i serdecznie zwracając się do mnie że nie ma tego produktu w sklepie. Następnie poprosiłem innego pracownika którego napotkałem na sali aby wskazał mi gdzie znajdują się sosy do spaghetti. Pracownik ten wykazał chęć pomocy, odrazu zaprowadził mnie na miejsce (zwracając się do mnie słowami "proszę za mną") w którym na półkach stał produkt o który zapytałem oraz wskazał na niego. Był przy tym miły i uprzejmy. Po zrobieniu zakupów udałem się do kasy gdzie kolejka liczyła 5 osób. zostałem przywitany przez kasjerkę kontaktem wzrokowym, dyskretnym uśmiechem oraz słowami "dzień dobry". Kasjerka zapytała czy potrzebuję reklamówki na moje zakupy, następnie dokładnie wydała resztę oraz paragon i pożegnała mnie słowami "dziękuję, dowidzenia", utrzymując kontakt wzrokowy oraz miły uśmiech. Obsługa przy kasie przebiegła szybko, sprawnie i w miłej atmosferze. Wszyscy pracownicy sklepu których widziałem byli ubrani czysto i schludnie, w firmowe fartuchy sygnowane logiem "Biedronka". Na sali zakupowej poziom czystości był średnio zadowalający, podłoga była nieco zabrudzona co jednak można uznać za normalne przy tak dużej ilości klientów jaka znajdowała się na sali w trakcie mojej wizyty. Część towaru była wyłożona na póki, a część stała na drewnianych paletach. Żadne produkty nie leżały na ziemi. W części w której znajdowały się soki i napoje napotkałem na kilka pustych kartonów w których wcześniej znajdowały się butelki z sokami. Kartony te nie zostały usunięte przez personel podczas mojej wizyty. Za główną zaletę opisywanego przeze mnie sklepu sieci "Biedronka" uważam niskie ceny w porównaniu z konkurencyjnymi firmami jak np "Carrefour". Słabą stroną "Biedronki" jest wygląd sali zakupowej a głównie to że część produktów jest ułożona w hurtowo w kartonach bądź foliach zawierających kilka lub kilkanaście pojedyńczych opakowań [np wody mineralne najczęściej stoją w postaci całych zgrzewek (po 6 lub 8 butelek) ułożonych na paletach]. Podsumowując, ceny produktów oraz jakość obsługi personelu są zadowalające lecz wygląd sali zakupowej pozostawia wiele do życzenia, co jednak nie jest na tyle poważną wadą sklepu aby oceniać go negatywnie, stąd też moja pozytywna ocena.

Adam_437

13.03.2010

Biedronka

Placówka

Nowy Sącz, I Brygady 73

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi