Opinia użytkownika: Adam_437
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Po wejściu do sklepu zostałem przywitany przez pracownika słowami "dzień dobry" oraz kontaktem wzrokowym. Udałem się z koszykiem na salę zakupową, po czym zapytałem pracownika który stał przy kasie (był to jedyny pracownik jakiego spotkałem) gdzie znajdę zupkę chińską. Pracownik ten wyjaśnił mi gdzie znajduje się produkt o który pyałem. Był przy tym miły i serdeczny, wykazał chęć pomocy. Gdy podszedłem do kasy, osoba obsługująca skasowała moje zakupy, zapytała czy kupuję coś jeszcze, ale nie spytała czy potrzebuję reklamówkę na moje zakupy. Następnie poprawnie wydała resztę i paragon. Obsługa przebiegła szybko i sprawnie, osoba obsługująca była miła i serdeczna, po dokonanej transakcji powiedziała "dziękuję". Osoba ta była ubrana w ubranie firmowe z logiem firmy "Żabka", jej ubiór był schludny i czysty. Sklep był utrzymany w czystości, podłoga była umyta, oświetlenie sklepu jest bardzo dobre, regały równo ułożone, alejki między regałami powinny być nieco szersze, jednak nie są na tyle wąskie by uniemożliwić sprawne poruszanie się. Wygląd sali zakupowej oraz stanowiska kasowego był poprawny, półki z towarem były zapełnione po brzegi. Asortyment w sklepie jest skromny, co jednak jest oczywiste przy tak niewielkich rozmiarach sklepu. Ceny w sklepie są w normie, nie odbiegają od konkurencji, jednak są wyższe niż np w "Biedronce". Mogę polecić sklep "Żabka" ze względu na ładny wygląd sklepu, dobrą jakość obsługi oraz przyzwoite ceny. Jego dodatkową zaletą jest to iż jest czynny do godziny 23.