Peek&Cloppenburg

(1.32)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (122 z 202)

Chciałbym wyrazić swoje...
Chciałbym wyrazić swoje niezadowolenie z poziomu obsługi klienta w tym sklepie. Otrzymałem towar w uszkodzonym stanie, a w odpowiedzi zaproponowano mi jedynie niewielki rabat, co nie jest akceptowalnym rozwiązaniem. Po mojej odmowie kontakt ze strony sklepu został całkowicie przerwany, a do tej pory nie uzyskałem jasnych informacji na temat procedury zwrotu.

PeterKorner_JxwO

19.11.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa tragiczna!!! Lekceważąca!!....
Obsługa tragiczna!!! Lekceważąca!!. Mąż dwukrotnie otrzymał błędny towar, pomimo tego, że zamówił ten, który widnieje na stronie. Dwukrotnie pod rząd po interwencji przysłano mu złe spodnie. Od 3 tygodni czeka na zwrot kosztów! Każda z osób na infolinii mówi coś innego. TRAGEDIA! NIE POLECAM FIRMY! ODDAJCIE POBRANE PIENIĄDŻE, BO JA TOWAR WAM ZWRÓCIŁEM - to chciałby mąż wykrzyczeć do słuchawki, ale niestety nikt nie odbiera....

EDYTAĆMOCH_OdYP

22.08.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
WIDZĘ, ŻE NIE...
WIDZĘ, ŻE NIE JESTEM ODOSOBNIONY, BO MOJA OPINIA BĘDZIE RÓWNIEŻ NEGATYWNA. ZAMÓWIŁEM SPODNIE MARKI JOOP, A OTRZYMAŁEM Calvin Klein, chociaż na stronie są spodnie JOOP. Odesłałem spodnie i zamówiłem ponownie. Pani z obsługi klienta zapewniła, że na pewno otrzymam właściwy towar... i co?!!! Ponownie dostałem błędne spodnie. Odesłałem! Największym problemem jest jednak to, że do tej pory nie mam zwróconych środków pieniężnych za 2 pary spodni. Infolinia wiecznie zajęta, a jak raz udało mi się dodzwonić, to kobieta w ogóle nie była przejęta moim zdenerwowaniem, pieniądze niby wysłane, a nie mam ich do dzisiaj. Minęły 3 tygodnie. ŻENADA I SZOK! NIE POLECAM FIRMY, JESTEM OSZUKIWANY BEZ KOŃCA!!!

Niezweryfikowany Klient_fW4kQ

22.08.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
NIEKOMPETENTNI PRACOWNICY, KAZDY...
NIEKOMPETENTNI PRACOWNICY, KAZDY PISZE CO INNEGO. Zwróciłam sukienkę już 3 tyg temu i nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Pisałam chyba kilka razy i ciagle odpisują mi różna głupoty, a kasy brak. Nie polecam najgorszy sklep jaki może być. Okłamują klienta.

Niezweryfikowany Klient_ivsE5

14.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Markowa odzież, duży...
Markowa odzież, duży wybór

Angelaa_233

02.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Czy ktoś wogóle...
Czy ktoś wogóle otrzymał zwrot pieniędzy za zwrócony towar? Od ponad trzech tygodni jestem zbywana automatyczną formułką że za kilka dni będzie zwrot.Pieniędzy jak nie było tak nie ma.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sprawa dotyczy zamówienia...
Sprawa dotyczy zamówienia online (165678001) w tym sklepie i szczerze mówiąc było ostatnie. Obsługa klienta (komunikacja Klient-sklep) to jakiś żart! Dokonałem zwrotu tego zamówienia (płatność pobraniowa) w sklepie stacjonarnym. Otrzymałem pokwitowanie oraz informację, że może otrzymam zwrot środków w tydz. albo 2... Pani nie była pewna, zresztą na zapleczu miała ważniejszą debatę o melanżu w Sopocie niż tam jakiś pożal się, Klient... W między czasie zamówiłem ten sam towar w innym rozmiarze, tak aby zwrot pokrył nowe zamówienie. Więc po 4 dniach dzwonię na infolinię P&C przedstawiając szczegóły oraz z zapytaniem kiedy mogę spodziewać się zwrotu - coś koło wtorku- ok. Dzwonię dziś a tu muka! Se możesz czekać...zamówiłeś Pan se za pobraniem, to (tu najlepsze) NASZ SYSTEM BLOKUJE ZWROT DO MOMENTU ROZLICZENIA Z KURIEREM. Pani z infolinii mówiła to z taką oczywistością jak to że zupa ogórkowa jest z ogórków... Więc ewentualnie może napisać PROŚBĘ do działu PŁATNICZEGO o zwrot całej sumy!!!!!! Ale ów dział płatniczy ma UWAGA 2tyg. na udzielenie samej odpowiedzi konsultantowi, czy coś tam zrobią ... (OMG!) Nawet nie wiem co powiedzieć... Nikt nie raczył mnie poinformować o "mrocznym procederze blokowania pieniędzy Klientów w sklepie P&C". Więc jeszcze nie odpalony zasugerowałem, że skoro Klient stały został tak rażąco wprowadzony w błąd i niepoinformowany, można w tym KONKRETNYM przypadku zadziałać INACZEJ ! Tak aby Klient choć został i kupował dalej... Sprawa do wyjaśnienia trafiła dalej...

Anen78

22.11.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
Żałuję, że wcześniej...
Żałuję, że wcześniej nie przeczytałam recenzji. Zaplacone za zamowienie a zamowienia brak w systemie. Pani na infolinii, jakby nie była zdziwiona moim zgłoszeniem. Zero odzewu mailowego. Czekam na zwrot pieniedzy. Z komentarzy wynika, że większość osób ma problem z odzyskaniem środków. Podchodzi to pod paragraf k.k. o wyłudzenie. Myślę, ze warto zastanowic się na pozwem zbiorowym.

Klient_mUKup

14.11.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nawet okej
Nawet okej

madziulaa

04.10.2022

Placówka

Warszawa, Galeria Mokotów, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam towar 22.05.2022,...
Zamówiłam towar 22.05.2022, ale nie został zrealizowany. Odpowiedzieli mi na maila 07.06.2022 że zwrócą pieniądze w ciągu kilku dni. Minęło już 13 dni, a pieniądze do dzisiejszego dni nie zostały zwrócone. Teraz zrozumiałam, że najpierw musisz przeczytać opinie, a dopiero potem złożyć zamówienie. Widzę, że są prawie wszystkie negatywne. Uważam, że "firma" jest naciągaczem i oszustem. Będziemy musieli skontaktować się z organizacją ochrony praw konsumentów.

Klient_FXgcw

20.06.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Towar oddany 25.03....
Towar oddany 25.03. Dostałam mejl, że zwrot zarejestrowany/zaksięgowany. Pieniądze miały być w ciągu kilku dni. Nie ma, bo ponoć mojej wpłaty jeszcze nie zaksięgowali. Niepokojące i aroganckie. Odradzam zakupy, nawet pół gwiazdki to za dużo! Do tego nie czytają mejli, kopiują standardowe odpowiedzi, które nijak się mają do tego, co pisze klient.

Klient_VJKP

31.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Peek copenburg są...
Peek copenburg są uczciwi w stosunku do klienta, miałam okazje się o tym przekonać gdyż zamawiałam towar za pobraniem, otrzymałam i okazało się ze towar a dokładniej buty są niestety za małe zadzwoniłam do nich, pani była bardzo miła zamówiła mi kuriera po czym tego samego dnia odebrał przesyłkę i tego samego dnia dostałam SMS ze towar dotarł do pierwszego magazynu, a na drugi dzień był już w drugim magazynie gdzie został zaksięgowany czekałam Ok 2 tygodni aż pieniądze znalazły się na moim koncie po prostu trzeba trochę cierpliwości ,ponieważ firma znajduje się w Hamburgu i tam dopiero towar jest zaksięgowany. Oceniam ich na bardzo dobry i daje 5 gwiazdek za to ze wszyscy ogólnie zasługują na bardzo dobra opinie tylko trzeba dać trochę czasu Ja napewno skorzystam jeszcze z zakupów w Peek copenburg Pozdrawiam Kasia

Niezweryfikowany Klient_SQ9G

18.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wczoraj byłam w...
Wczoraj byłam w sklepie w Avenidzie. Dosyć że obsługa doliczyła mi do zakupów ( z premedytacją) koszulę której nie kupiłam ( dobrze że sprawdziłam paragon, zakupów było dużo , na kwotę ponad 2600, chyba myślały że się nie zorientuję) to jeszcze za sukienkę przecenioną policzyły wyższą kwotę ( niestety z sukienką zorientowałam się w domu, za koszulę zwróciły mi kiedy cofnęłam się do kasy. )W sumie naciągnięto mnie na 120 pln. Przy kasie zrobiono sztuczne zamieszanie na temat maseczek , mam wrażenie, że specjalnie. Obsługa fatalna , sami szukaliśmy rzeczy, panie sobie plotkowały , obrażone jak prosiłam o poszukanie czegoś. Kabiny pozaklejane taśmą, przez to kolejki. W sobotę jadę zwrócić sukienkę za którą za dużo zapłaciłam ( na metce inna cena). Zamiast szanować takiego dobrego klienta to kręcą i naciągają. Nie chcę mieć z nimi już nic do czynienia!!!! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_s0Oo

03.09.2021

Placówka

Poznań, ul. Matyi 2

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam bluzę, wzięli...
Zamówiłam bluzę, wzięli pieniądze, a mi odpisali, że jej nie ma na stanie, mimo, że na stronie jest dostępna do tej pory. Pieniędzy nie mam już 3 tydzień. Miałam wysłać potwierdzenie, żeby uzyskać je szybciej. Wysłałam. Nic to nie dało. Później odpisali, że mam poczekać kilka dni, mija kolejny tydzień. Sklep tragedia! Nie polecam. Po prostu krętacze (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_Qx6F

24.06.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie realizują zwrotu...
Nie realizują zwrotu pieniędzy za towary na kwotę 1300 zł, czekam już 4 tygodnie. Ciekawe, czy bankrutują? Czy ktoś już odzyskał pieniądze?

Niezweryfikowany Klient_0XwI

09.06.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Czekam już 4...
Czekam już 4 tygodnie na zwrot pieniędzy za oddane ciuchy, firma porażka, brak kontaktu, firma nie zwraca pieniędzy, poczekam tydzień dwa i wchodze na drogę sądowa i zgłoszenie do uokik

Niezweryfikowany Klient_V5BQ

24.05.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Najgorszy sklep. Brak...
Najgorszy sklep. Brak słów. Nie d rady odzyskać pieniędzy. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_mDFv

13.04.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Krótko pisząc w...
Krótko pisząc w obsłudze mówią, że zwrot został wykonany, a jednak nie. Są to po prostu nierzetelni ludzie. Już nigdy nic tam nie kupię i odradzam innym.

Niezweryfikowany Klient_RPKf

20.03.2021

Placówka

Warszawa, Galeria Mokotów, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Jest ogromny problem...
Jest ogromny problem ze zwrotem pieniędzy odradzam stanowczo zakupy czekam już 4 tygodnie i nie ma z kim rozmawiać. zwodzenie klienta. Pieniądze ciężkie do odzyskania

Niezweryfikowany Klient_WAbT

27.02.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Już wchodząc do...
Już wchodząc do sklepu widoczna była duża kolejka do kasy lecz mimo to obsługa klientów szła bardzo sprawnie :)Sklep bardzo czysty

Klient_PnV1

10.02.2021

Placówka

Poznań, ul. Matyi 2

Nie zgadzam się (0)

Peek&Cloppenburg

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Peek&Cloppenburg?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Chciałbym wyrazić swoje...
Chciałbym wyrazić swoje niezadowolenie z poziomu obsługi klienta w tym sklepie. Otrzymałem towar w uszkodzonym stanie, a w odpowiedzi zaproponowano mi jedynie niewielki rabat, co nie jest akceptowalnym rozwiązaniem. Po mojej odmowie kontakt ze strony sklepu został całkowicie przerwany, a do tej pory nie uzyskałem jasnych informacji na temat procedury zwrotu.
Zgadzasz się?