Opinie użytkownika (54)

Świetnie. Szeroki wachlarz...
Świetnie. Szeroki wachlarz ofert, czytelny layout strony internetowej.

A_gaa

28.12.2017

Walutomat

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Miły i...
Świetnie. Miły i pozytywny odbiór sklepu- zawsze przyjazna obsługa, wysoki poziom dbałości o czystosć na sklepie.

A_gaa

27.12.2017

Piotr i Paweł

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Miła...
Bardzo dobrze. Miła obsługa, pomocna, chętna do zarekomendowania produktu dodatkowego (np. gazety).

A_gaa

27.12.2017

Relay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Jakość obsługi...
Źle. Jakość obsługi kiepska, brak reakcji na długie kolejki, obsługa powolna, widać braki pracowników oraz przemęczenie.

A_gaa

27.12.2017

NETTO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Dobra...
Bardzo dobrze. Dobra jakość obsługi, nie trafiłam na sytuację nieprzyjemną.

A_gaa

27.12.2017

Lotto

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Wysoki poziom...
Świetnie. Wysoki poziom obsługi, szybka reakcja sprzedawczyń w przypadku dużych kolejek.

A_gaa

27.12.2017

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Przyjazne nastawienie...
Świetnie. Przyjazne nastawienie do klienta, ciekawe propozycje dostrzedaży, informanie o karcie Empik- widać zaanagażowanie obsługi.

A_gaa

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Miła...
Bardzo dobrze. Miła obsługa, kompetentna, zachęcająca do korzystania z promocji.

A_gaa

27.12.2017

BYTOM

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Pozytywnie nastawiona...
Świetnie. Pozytywnie nastawiona obsługa, zawsze chętna na pomoc klientowi - regularne informowanie o promocjach.

A_gaa

27.12.2017

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobra...
Rewelacyjnie. Bardzo dobra jakość obsługi, niezawodny zakupiony sprzęt.

A_gaa

22.12.2017

Zelmer

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Jakość obsługi...
Dobrze. Jakość obsługi zadawająca, jednak dużo zależy od sprzedawcy. Zdarzają się sytuacje obsługi niezadowolonej i zmęczonej.

A_gaa

22.12.2017

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Poziom nastawienia...
OK. Poziom nastawienia obsługi zależy, od sytuacji. Jeśli konsultant chce coś dosprzedać, to wszystko jest na jak najwyższym poziomie, natomiast jeśli chodzi o rezygnację z usługi, to można odczuć niezadowolenie i słaby poziom obsługi.

A_gaa

22.12.2017

Vectra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Wysoki poziom...
Świetnie. Wysoki poziom obsługi, jednak czasem sklep nie panuje na dużym tłumem, panuje chaos, zbyt mało kas otwartych.

A_gaa

22.12.2017

Super-Pharm

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wysoki poziom...
Rewelacyjnie. Wysoki poziom obsługi, duża wiedza sprzedawców na temat kaw i ich rodzajów. Klient czuje się przyjemnie obsłużony.

A_gaa

22.12.2017

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Towar...
Bardzo dobrze. Towar wysokiej jakości, pomoc obsługi zadawalający, jednak oczekiwałoby się większego zangażowania i inicjatywy sprzedawcy.

A_gaa

22.12.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wysoki poziom...
Rewelacyjnie. Wysoki poziom wiedzy pracownika, fachowe doradztwo, umiejętność odpowiedzi na każde pytanie, ogromny profesjonalizm.

A_gaa

22.12.2017

Sony

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Fachowa obsługa,...
Rewelacyjnie. Fachowa obsługa, zarówno stacjonarna jak i internetowa - pomoc, doradztwo ( w salonie), a internetowo także skutecznie- jestem informowana o każdym etapie zamówienia.

A_gaa

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pozytywne, proklienckie...
Rewelacyjnie. Pozytywne, proklienckie nastawienie do klienta, regularne informowanie o aktualnych promocjach.

A_gaa

22.12.2017

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Dobry...
Bardzo dobrze. Dobry poziom obsługi, miły personel, pozytywne nastawienie do klienta.

A_gaa

22.12.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobra...
Rewelacyjnie. Bardzo dobra obsługa, wysoki poziom wiedzy i kompetencji pracowników. Przedstawiono ciekawy sposób oszcędności w ramach III filaru.

A_gaa

22.12.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi