Rewelacyjnie. Pracownik zauważa klienta po wejściu do placówki. Pracownicy posiadają wiedzę i kompetencję na temat oferowanych produktów. Oferta banku jest przejrzysta i spełnia oczekiwania klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Źle. Pracownicy nie znają oferty i posiłkują się regulaminami, które czytają przy kliencie. Nie znają podstawowych opłat, tylko wszystko muszą weryfikować na podstawie Tabeli opłat i prowizji. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Super. Pracownicy posiadają wiedzę na temat oferowanych produktów. Służą pomocą oraz doradzą przy wyborze odpowiedniego obuwia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.