Sklep na parterze w CH "Tęcza". Bez parkingu. W sklepie były 2 sprzedawczynie w bardzo ładnych koszulkach. Na ścianach przyjemne wizuale, w powietrzu unosił się dość ostry zapach ( nie jestem pewna czy kadzidełka ). Szukałam trampek dla dziecka, znalazłam dość szybko przy pomocy sprzedawczyni. Przymierzyłam dziecku, zapłaciłam Kartą. Dodatkowo Pani zaproponowała mi środek do spryskiwania wnętrza obuwia- antybakteryjny. Minusem sklepu jest dość mała powierzchnia. Ciężko przemieszczałam się z wóżkiem pomiędzy regałami.
Sklep przy Osiedlu. Parking średniej wielkości. Weszłam do sklepu, od razu zostałam przywitana przez Sprzedawcę a chwilę później zaoferowano mi pomoc. Zrobiłam krótki spacer po dość dużym sklepie. Oferta dywanów, paneli, wykładzin dość szeroka. Nie było jednak konkretnego dywanu do pokoju dziecka, którego szukałam, sprzedawca (p. Łukasz) zaproponował sprowadzenie, pokazał katalogi w internecie, zanotował niezbędne informacje na kartce, dał nr telefonu do sklepu. Był bardzo uprzejmy. Wszyscy w jednakowych koszulkach. W sklepie porządek.
Poszukiwałam żaluzji pionowych. Przypadkowo trafiłam do sklepu Karina. Sklep malutki, ale bardzo miła atmosfera. Wnętrze zadbane. Szeroki dostęp do "próbek". Pan nadzwyczaj uprzejmy. Przyjechał do Firmy, zrobił pomiary, przedstawił ceny. Umówiliśmy się na montaż za maks. 7 dni. Już po 4 dniach Pan zadzwonił celem umówienia się na montaż. Przyjechał punktualnie. Sprawnie dokonał montażu. Jestem bardzo zadowolona, że trafiłam do tej firmy.
Tego dnia bardzo się spieszyłam. Podjechałam pod dystrybutor, nie było kolejki. Wyszłam z auta i rozglądałam się za Pracownikiem. Nikogo z obsługi nie było na zewnątrz. Sięgnęłam więc za foliową rękawiczkę i sama zatankowałam. Udałam się do kasy celem zapłaty, przy okazji zapytałam o Pracownika do obsługi dystrybutorów, Pani poinformowała mnie, że jest, ale pomagał obsługiwać na kasie. Było jedynie 3 Klientów. Zapłaciłam, otrzymałam fv i wyszłam. Na zewnątrz i wewnątrz był ład i porządek. Obsługa w jednolitym stroju służbowym.
Po raz kolejny jestem mile zaskoczona. Poszukiwałam regału dziecięcego, byłam tego dnia w kilku sklepach. W żadnym nie było takiego wyboru jak w Synak-u. Obsługa bardzo chętnie doradzała, wykazywała różnice , podobieństwa pomiędzy regałami, nad którymi się zastanawiałam. Zdecydowałam się na zakup. Zależało mi, aby regał był już zmontowany i dostarczony tego samego dnia. Moja prośba została spełniona. Dodatkow otrzymałam rabat. Regał został przywieziony tuż przed 18 i wniesiony na górę ( za dodatkową niewielką opłatą ). Cała transakcja przebiegła sprawnie i w miłej atmosferze. Zauważyłam, że obsługa zachowywała się podobnie również wobec innych Klientów. Sklep bardzo duży. Bogaty asortyment. Otrzymałam również szereg katalogów.
Czas oczekiwania na połączenie dość krótki. Dzwoniłam w sprawie przedłużenia umowy na usługi telefoniczne oraz internetowe. Wcześniej poznałam warunki, które również zaproponowano mi pod numerem infolinii. Dla pewności jeszcze raz poprosiłam o ofertę. Zadawałam konkretne pytania o taryfy, ceny dla Umowy 12 i 24 miesięcznej. Czas oczekiwania na odpowiedzi był bardzo długi i w 90% zadanych pytań byłam wprowadzana w błąd. Poinformowałam Panią, że poprzednio zaproponowana oferta była inna i w takim przypadku muszę się jeszcze raz zastanowić, gdyż straciłam zaufanie. Tu Pani poprosiła o chwilkę, w słuchawce słyszałam muzykę a Pani "coś" sprawdzała. W ostateczności po około 12 minutach rozłączyła się. Jestem rozczarowana.
Dziękujemy Pani za przesłanie zgłoszenia. Wszystkie uwagi naszych Klientów są dla nas cennym źródłem informacji na temat oferowanych usług oraz jakości obsługi. Zweryfikujemy proces obsługi zapytań na infolinii i wprowadzimy konieczne modyfikacje. W celu zapoznania się z ofertą zachęcamy do ponownego kontaktu lub do odwiedzenia naszej strony internetowej www.dialog.pl. Pozdrawiamy, Zespół Obsługi Klienta Telefonii DIALOG sp. z o.o.
Sklep w CH...
Sklep w CH na pierwszym piętrze. Dostępna winda, niezbędna głównie dla Klientów z wózkami. Przed sklep bardzo duża ilość miejsc parkingowych. Sala sklepowa średniej wielkości. Spora ilość towaru z wyprzedaży, pojedyncze sztuki, dużo II gat. Zakupiłam spodnie dresowe. Na sali ogólnie porządek, towar poukładany wg rozmiarów. W sklepie była 1 sprzedawczyni, nie specjalnie interesowała Ją moja obecność, była zajęta innymi sprawami. Po podejściu do kasy zapłaciłam kartą, pani zaproponowała torbę papierową dodatkowo płatną. Zapytałam jeszcze o rozmiar kapci dla dziecka, pani szukała, nie było. Podziękowałam i poszłam.
Sklep znajduje się w CH o nazwie CENTRUM HANDLOWE na parterze. Udałam się tam tuż przed zamknięciem. Sklep trochę mały, ciężko poruszać się między regałami a z wózkiem jest to wręcz niemożliwe. Towar poukładany rozmiarami. Dużo luk na półkach i wieszakach.Ogólnie porządek. Pani bardzo uprzejma, uśmiechnięta, chętnie służyła pomocą i wyszukiwała odpowiednich rozmiarów, proponowała i zachwalała towar. Nowa kolekcja dość droga. Zakupiłam koszulę dżinsową. Pani ładnie złożyła, zapakowała. Płaciłam kartą. Pomimo, iż była już 15 godzina, czyli czas zamknięcia sklepu nie czułam się "poganiania".
Około godziny 9 zadzwoniłam celem rejestracji dziecka w przychodni u konkretnego lekarza. Nie było problemu z połączeniem jak również z umówieniem wizyty z konkretnym lekarzem we wskazanym przeze mnie czasie. Czas oczekiwania w przychodni bez zastrzeżeń. Przychodnia zadbana, Personel uprzejmy, przyjazne nastawienie do Pacjenta. Lekarz, który badał dziecko jest bardzo kompetentny, dokładny. Na wszystkie moje pytania odpowiadał chętnie i wyczerpująco. Poświęcił nam dużo czasu. Pełen profesjonalizm. Dziecko prawie w ogóle nie płakało, jak to zazwyczaj. Otrzymała naklejkę " Dzielny Pacjent", którą wszystkim się chwali i wspomina lekarza.
Mała Apteka w Centrum miasta. Sporo miejsc parkingowych. Byłam celem zakupu 2 leków dla dziecka. jeden z nich zakupiłam, drugiego nie było na stanie. Pani obsługująca bardzo uprzejma, elegancka, w białym stroju. Wyjaśniła mi działanie leku oraz jego dawkowanie.Zrealizowałam receptę, zapłaciłam kartą. Apteka bardzo stylowa. Ekspozycje "złotych wag" robią wrażenie.
Otrzymałam maila reklamowego- woda Eden. Tego akurat dnia zastanawiałam się nad postawieniem w Firmie dystrybutora z wodą. Wyslalam formularz zgloszeniowy podajac nr telefonu. Nastepnego dnia rano pani zadzwonila do mnie, przedstawila bardzo wyczerpujaco i profesjonalnie ofertę. Zdecydowałam się zawrzeć umowę, którą Pani przesłała na maila. Na kazde moje zapytanie odpowiadała błyskawicznie i konkretnie. Po około 3 godz. zadzwonila kolejna Pani celem umowienia mnie na dzien kolejny z dostawca dystrybutora. Pan przyjechal w umowionym czasie. Ustawił dystrybutor, butle z wodą, zostawił rowniez zamowione kubeczki. Jedynym moim rozczarowaniem był fakt, iż otrzymałam inny dystrybutor niż było ustalane. Po ponownym kontakcie z infolinią sprawa została wyjaśniona a ja postanowiłam pozostać przy tym, co otrzymałam.
Sklep o bardzo dużej powierzchni. Obsługa bardzo rzeczowa, uprzejma. Szukałam łóżka dla dziecka, nie znalazłam odpowiedniego, ale zakupiłam 2 hokery, które poszukiwałam od dawna, Na stanie była tylko 1szt., pani drugi zamówiła i w błyskawicznym tempie sprowadziła dla mnie. Poinformowano mnie telefonicznie. Na moją prośbę skręcono hoker, zapakowano do auta. Zaproponowano mi również bezpłatny dowóz pod wskazane miejsce. Minusem jest dojazd do sklepu, nierówności, byle jaki parking.
Powitano mnie profesjonalnie, natomiast wiedza z zakresu oferty słaba, na żadne z zadanych pytań Pan "z miejsca" nie potrafił odpowiedzieć, szukał, szukał a ostatecznie dwukrotnie wprowadził mnie w błąd. Pytałam o ofertę nielimitowanych rozmów na nr stacjonarne w Polsce dla Firm oraz o naliczenie sekundowe, również o daty końca umów lojalnościowych. Ostatecznie miał do mnie zadzwonić za 10 minut przedstawiciel Handlowy, nie zadzwonił do dziś.
Bardzo ponura atmosfera. W środku panie bardzo oszczędzają na prądzie, wyłączone światło, ciemno. Czas przebierania dziecka doliczają jako czas zabawy. Dodatkowo trzeba uiścić 1zł za foliowe "kapcie" na buty, które nie były nawet nowe, porozrywane. W pokoju z zabawkami straszny przeciąg, większość zabawe zepsuta. Dość niebezpieczne zejście, schody pomiędzy salami. W toalecie bardzo nieprzyjemnie i brak papieru, ręczników. Mimo tych wszystkich minusów moje dziecko bawiło się tam dość ładnie, podobała się małej ogromna kuchnia, domek. Dobra była kawa dla mamy- płatna.
Podjechał pod dystrybutor, natychmiast przyszedł do mnie uprzejmy Pan oferując pomoc w tankowaniu. Poprosiła zwykłego diesla za 100zł, Pan próbował przekonać mnie na lepsze paliwo przeliczając korzyści. Ubrany w strój służbowy. Zatankował, kluczyki odniósł do mnie, stałam już przy kasie. Pani w kasie równiż uprzejma, zarówno dla mnie jak i pozostałych Klientów. Zapytała czy będę chciała fakturę, czy mam kartę na punkty. Zapłaciłam, wystawiając fakturę upewniła się czy wpisany jest poprawny numer rejestracyjny. Podziękowała. Zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz porządek. Oferowane kiełbaski również apetyczne.
Kurier zamówiony za pośrednictwem strony internetowej. Przyjechał w czasie zgodnym z ustaleniami. Sprawnie przyjął przesyłkę pozostawiając jeden egzemplarz listu przewozowego. Niezbyt dobrym nawykiem jest pozostawienie przez Niego kawałków papierów ( końcówki listów przewozowych ). Poza tym wszystko przebiegło w miłej atmosferze. Dodam, iż Kurier był w rozpoznawalnym stroju służbowym
Po wejsciu do Banku zaobserwowałam około 15 osób oczekujących. W tym dniu obsługa szła w miarę sprawnie. Klienci posiadają numerki i są proszeni "komputerowo" do okienek. W banku była zbyt nisko ustawiona temperatura, zmarzłam. Gdy podeszłam do okienka było już blisko 18, pani sprawiała wrażenie, że bardzo się spieszy. Zostałam obsłużona w sprawie, po którą przyszłam. Nie zaproponowano mi żadnych dodatkowych promocji czy produktów. Brak standardu dotyczącego ubioru Pracowników- na minus.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Moje obserwacje (sklep...
Moje obserwacje (sklep prywatny)na plus: parking powiększony, bogaty asortyment- dodano meble i oświetlenie, personel elastyczny na potrzeby Klienta, wysoko wyspecjalizowana kadra, możliwość negocjacji cen, bezproblemowa obsługa posprzedażna- reklamacje, bezpłatny dowóz towaru do Klienta w obrębie miastana minus: ciasno w sklepie, brak jednolitego stroju sprzedawców, Klienci często nie wiedzą kto kupuje a kto obsługuje
Spacer z ulicy po parkingu w stronę Biedronki strasznie mnie stresował, co chwilę koło mnie za mną trąbiące auta. Nie ma wyznaczonych miejsc dla przechodniów. Tuż pod sklepem porozjeżdżane koszyki, nie poukładane i nie pospinane. Wewnątrz sklepu wrażeni ogólne dobre. Dział owocowo- warzywny dość dobrze zaopatrzony, poukładane. Podobnie dział z pieczywem. Wędliny, pierogi, naleśniki sporo "luk". Dział nabiałowy - duży wybór, porządek. Dział chemiczny- słaby wybór i ciężko połapać się w cenach- brak lub niepoprawnie poukładane ceny, musiałam 3 razy udać się pod czytnik. Dodatkowo ogromna paleta z towarem blokowała przejście. Przy kasie jak przeważnie miło, sprawnie, "dzień dobry" na powitanie i "zapraszam ponownie".
Po raz kolejny jest bardzo miło zaskoczona całokształtem tego sklepu. Zaraz po wejściu przywitała mnie z uśmiechem ekspedientka. Od razu rzuciła mi się w oczy letnia pomarańczowa koszulka, jak później zaobserwowałam każdy z pracowników był tak ubrany. Bardzo stosowny strój do pory roku. Spacer po sklepie był przyjemnością, odpowiednia temperatura, stonowana przyjemna dla ucha muzyka. Czysto, podłoga lśniła a panie przy kasie w każdej wolnej chwili przecierały pobliskie regały. Uwagę moją zwróciły również przyjazne wizuale Oliviera Janiaka i Anny Przybylskiej. Mam wrażenie, że zwiększył się również asortyment: okulary, biżutera. Kiedy dotarłam w swej wędrówce do działu z obuwiem dziecięcym podeszła do mnie ekspedientka oferując pomoc w poszukiwaniu właściwego rozmiaru. Podziękowałam i poinformowałam, że przyjdę z dzieckiem. Plusem tego sklepu jest również duża przestrzeń między regałami, ma to szczególne znaczenie dla matek z dziećmi w wózkach. Jest jednak moim zdaniem jeden ogromny minus, wejście do sklepu, wchodzi się prosto z parkingu, który z moich obserwacji stwarza wiele niebezpieczeństwa dla przemieszczających się tam klientów. Zbyt blisko wejścia znajdują się auta, tak blisko, że niejednokrotnie automatyczne drzwi otwierają się niepotrzebnie podczas ruchu pojazdów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.