Otrzymałam maila reklamowego- woda Eden. Tego akurat dnia zastanawiałam się nad postawieniem w Firmie dystrybutora z wodą. Wyslalam formularz zgloszeniowy podajac nr telefonu. Nastepnego dnia rano pani zadzwonila do mnie, przedstawila bardzo wyczerpujaco i profesjonalnie ofertę. Zdecydowałam się zawrzeć umowę, którą Pani przesłała na maila. Na kazde moje zapytanie odpowiadała błyskawicznie i konkretnie. Po około 3 godz. zadzwonila kolejna Pani celem umowienia mnie na dzien kolejny z dostawca dystrybutora. Pan przyjechal w umowionym czasie. Ustawił dystrybutor, butle z wodą, zostawił rowniez zamowione kubeczki. Jedynym moim rozczarowaniem był fakt, iż otrzymałam inny dystrybutor niż było ustalane. Po ponownym kontakcie z infolinią sprawa została wyjaśniona a ja postanowiłam pozostać przy tym, co otrzymałam.
Klientką Eden jestem od 2006 roku, i zaskoczyła mnie sytuacja iż nie przyjęto mojego zgłoszenia zmiany pakietu. Konsultantka zamiast zmienić pakiet wykreśliła mnie totalnie z listy klientów Eden.Przestał działać mój profil na e-DOK-u, przysłano mi fakturę podsumowującą i wzywająca do zapłaty za użyczone urządzenia i puste butle po wodzie.
Zgłosiłam to natychmiast.Kolejny konsultant obiecał przysłać korektę i zmienić pakiet na taki jaki sobie życzyłam.
Korekta nie przyszła ,zamiast tego otrzymywałam nowe faktury obciążające za "stary",większy pakiet.
Gorąca linia z Eden ciągnęła się przez miesiąc!! Dopiero gdy zażądałam odsłuchania nagrywanych przez Eden rozmów z klientami a co za tym idzie ze mną , zmieniono mi pakiet i przysłano korekty do 3 faktur bo tyle już zdążyła otrzymać od momentu zgłoszenia.
Otrzymałam maila reklamowego- woda Eden. Tego akurat dnia zastanawiałam się nad postawieniem w Firmie dystrybutora z wodą. Wyslalam formularz zgloszeniowy podajac nr telefonu. Nastepnego dnia rano pani zadzwonila do mnie, przedstawila bardzo wyczerpujaco i profesjonalnie ofertę. Zdecydowałam się zawrzeć umowę, którą Pani przesłała na maila. Na kazde moje zapytanie odpowiadała błyskawicznie i konkretnie. Po około 3 godz. zadzwonila kolejna Pani celem umowienia mnie na dzien kolejny z dostawca dystrybutora. Pan przyjechal w umowionym czasie. Ustawił dystrybutor, butle z wodą, zostawił rowniez zamowione kubeczki. Jedynym moim rozczarowaniem był fakt, iż otrzymałam inny dystrybutor niż było ustalane. Po ponownym kontakcie z infolinią sprawa została wyjaśniona a ja postanowiłam pozostać przy tym, co otrzymałam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.