Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W sklepie tym bywam praktycznie co weekend i zawsze miejsce to stwarza miłą atmosferę.Same zakupy nie są niczym szczególnym, bo zazwyczaj kupuje tam podstawowe produkty, ale zawsze spotykam się tam z uprzejmością i chęcią pomocy.Nawet zostawianie bagażu o większych gabarytach nie stanowi problemu. Jest tam informacja, w której kasjerki zawze mają chwilę, żeby odpowiedzieć na twoje pytanie i przede wszystkim pomóc. Zawsze pokierują jak trafić do wybranego działu.Jeśli chodzi o czystość to nie zauważyłam tam rażących naruszeń. Jest schludnie i jak to w większych supermarketach chaos z powodu natłoku osób kupujących, ale żadnych uchybień nie dostrzegam.Obsługa jest miła i uprzejma.
Restauracja KFC Arkadia to przede wszystkim bardzo przyjemna obsługa. Widać, że jest dla nich ważne to jak czuje się klient podczas wydawania zamówionego posiłku. Kilkakrotnie usłyszłam z ust pracownika, że zestaw będzie wydany za kilka minut i żebym chwilę poczekała.Jak tylko zestaw został wydany sprzedawca z uśmiechem podał mi tacę i życzył smacznego.Podczas zamówienia wszystko było sprawdzane. Sprzedawca chciał upewnić się czy rzeczywiście zaznaczył to co chciałam zamówić. Obsługa była szybka i wydano mi dzięki temu dobre zamówienie.Uważam, że KFC w Arkadii dba o zadowolenie klientów i stara się szkolić pracowników w zakresie obsługi. Zwracają uwagę na jakość posiłków i estetykę podania. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, żeby sprzedawca nie podał mi serwetek czy sztućcy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.