Opinie użytkownika (13)

Rewelacyjnie. profesjonalna obsługa,...
Rewelacyjnie. profesjonalna obsługa, za odpowiednią cenę

yari

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. profesjonalne doradztwo,...
Rewelacyjnie. profesjonalne doradztwo, zakup trafiony

yari

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. OC i...
Rewelacyjnie. OC i AC w pakiecie rewelacja

yari

22.12.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. od kilku...
Rewelacyjnie. od kilku lat korzystam z usług tej firmy: tv, internet, telefon

yari

22.12.2017
Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. bardzo profesjonalna...
Rewelacyjnie. bardzo profesjonalna obsługa, pomoc w każdej chwili

yari

22.12.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. oferta zgodna...
Rewelacyjnie. oferta zgodna z moimi oczekiwaniami

yari

21.12.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. jestem odbiorcą
Rewelacyjnie. jestem odbiorcą

yari

21.12.2017

FedEx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. jestem odbiorcą
Rewelacyjnie. jestem odbiorcą

yari

21.12.2017

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. zakup drukarki,...
Rewelacyjnie. zakup drukarki, wszystko ok

yari

21.12.2017

Avans.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo ucieszyłem się,...
Bardzo ucieszyłem się, że można tutaj kupić wszystkie pozycje książkowe, filmy DVD, mapy, przewodniki itd. z 50% rabatem. Niestety okazało się, że sieć wysprzedaje wszystko - bankructwo całej sieci. niektóre sklepy są już zamknięte. Jakby tak zastanowić się na zimno, dla kupującego to wymarzone Eldorado, z innej strony - dla pracowników sieci mało komfortowa sytuacja, wręcz tragedia osobista sprzedających. Sprzedawcy hołubią każdego klienta i proponują pomoc przy znalezieniu poszukiwanych pozycji. Wybrałem kilka filmów na DVD - przewodniki z serii "Podróże marzeń". Byłem zachwycony.

yari

16.11.2017

matras.pl

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nocowałem tutaj drugi...
Nocowałem tutaj drugi raz w życiu, nie pamiętam aby poprzednio wystąpiła taka sama sytuacja. za pierwszym razem wykupiłem jeden nocleg - z soboty na niedzielę. Teraz nocowałem dwie noce piątek-sobota-niedziela. Po powrocie do schroniska w sobotę wieczorem poinformowano mnie, że muszę opuścić pokój i schronisko do godziny 8:00 w niedzielę. Pomimo informacji na drzwiach wejściowych "Doba hotelowa trwa od 17 do 10 dnia następnego".

yari

10.11.2011

Staszicówka

Placówka

Piła, Okrzei 4

Nie zgadzam się (1)
W jednym zdaniu,...
W jednym zdaniu, jestem od ponad 1 roku klientem platformy cyfrowy Polsat. Moja negatywna uwaga dotyczy tylko dystrybucji programu telewizyjnego. Od kilku tygodni istnieje możliwość otrzymywania tv 2tygodnika - gratis. Cóż to bardzo świetna inicjatywa. Ale jest jedno ALE - otóż to wydawnictwo nie dociera (przynajmniej do mnie) na czas.obecny nr 3 powinien obejmować program od dnia 11 do 24 lutego włącznie. (niestety nie otrzymałem jej do tej pory - czyli muszę sobie radzić inaczej od piatku 11 lutego). Poprzedni nr 2 obejmował program na okres od 28. stycznia do 10 lutego - ortzymałem go już we wtorek 1 lutego. Warunkiem otrzymywania w/w przewodnika telewizyjnego była rejestracja i chęć otrzymywania takowego na adres domowy. Cóż jeżeli został wycofany, wystarczyło by o tym fakcie poinformować klientów. Nauczyłem się, że umowa obowiązuje obie strony.

yari

16.02.2011

Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)

Placówka

Warszawa, Łubinowa 4a

Nie zgadzam się (0)
Szkoła językowa Conversa...
Szkoła językowa Conversa na rynku lokalnym funkcjonuje już jakiś czas. Ja byłem uczestnikiem kursu specyficznego, trwającego dwa miesiące od 18 października 2010 do 17 grudnia 2010. Zajęcia trwały codziennie trzy godziny (oprócz sobót i niedziel). To bardzo intensywny sposób nauki i jednocześnie efektywny. Kurs kończył się złożeniem testu na certyfikat TOEIC czyli Test of English for International Communication - certyfikat amerykański. Zdałem na średnim poziomie i jestem dumny. Wraz z uczestnikami kursu jesteśmy przekonani, że to zasługa pani która takie zajęcia prowadziła. Dziękujemy.

yari

13.02.2011

Conversa Studio Języków Obcych

Placówka

Toruń, Podmurna 101/3

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi