Opinia użytkownika: yari
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: W jednym zdaniu, jestem od ponad 1 roku klientem platformy cyfrowy Polsat. Moja negatywna uwaga dotyczy tylko dystrybucji programu telewizyjnego. Od kilku tygodni istnieje możliwość otrzymywania tv 2tygodnika - gratis. Cóż to bardzo świetna inicjatywa. Ale jest jedno ALE - otóż to wydawnictwo nie dociera (przynajmniej do mnie) na czas.obecny nr 3 powinien obejmować program od dnia 11 do 24 lutego włącznie. (niestety nie otrzymałem jej do tej pory - czyli muszę sobie radzić inaczej od piatku 11 lutego). Poprzedni nr 2 obejmował program na okres od 28. stycznia do 10 lutego - ortzymałem go już we wtorek 1 lutego. Warunkiem otrzymywania w/w przewodnika telewizyjnego była rejestracja i chęć otrzymywania takowego na adres domowy. Cóż jeżeli został wycofany, wystarczyło by o tym fakcie poinformować klientów. Nauczyłem się, że umowa obowiązuje obie strony.