ZTM to duża firma, która: 1. traktuje hurtowo i przedmiotowo klientów (pasażerów), 2. nie dba o dobre imię - nie obchodzą ją wolnorynkowe realia, 3. powierza usługi złym podwykonawcą. Wielokrotnie zdarzyło się, że kierowcy busów ZTM nie dbali o komfort pasażerów. Standardem jest, że przy upale na zewnątrz kierowcy nie włączają klimatyzacji (pomimo, że jadą nowym busem i klimatyzatory są zamontowane). Rozumiem, oszczędność. Ale skoro ceny biletów idą w górę, to komfort powinien być zachowany. Kierowcy lekceważą pasażerów - zasłaniają się kotarkami i udają, że nie słyszą... Dodatkowo BOK ZTM zrobi wszystko, żeby tylko nie uznawać reklamacji. A może za długo już tam pracują? UM powinien to przemyśleć. (PS przykładowa linia, gdzie robi się notoryczne oszczędności na klimie, to 525 od kurs Międzylesia).
Salon T-Mobile w Centrum Handlowym Promenada od lat obsługuje klientów. Nie narzeka na brak zainteresowania. Niestety nie mam dobrych wspomnień z wizyty u nich. Bardzo negatywnie odebrałem ich, kiedy to przy próbie reklamacji sprzętu Doradca …wprowadził mnie w błąd w zakresie przysługujących mi praw. Jest to wieloletni pracownik, który zapewne dobrze orientował się w tej materii. Później T-Mobile pisemnie przyznał mi rację, przecząc stanowisku swojego pracownika.
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego to jedna z okazalszych szkół wyższych w Warszawie. Może poszczycić się ogromną bazą dydaktyczną, zlokalizowaną w południowej części Warszawy. Nowe kampusy, akademiki. Szkoła oferuje również studia podyplomowe. Te na kierunku Bankowość i Finanse naprawdę polecam. W przystępny sposób przekładają wiedzę. Kadra na wysokim poziomie, choć zdarzają się wybiórcze przypadki wykładowców podchodzącego lekceważąco do studenta. Kierownik studiów to rzeczowy facet.
Uniwersytet Warszawski od lat zajmuje miejsce w czołówce polskich szkół wyższych. Oferta jest bardzo szeroka, każdy znajdzie coś dla siebie. Lokalizacje są dobre, choć porozrzucane po mieście. To, co może odstraszać od UW, to na pewno przeogromny formalizm, biurokracja i stwardniałe podejście do studenta. Zwłaszcza Pań obsługujących sekretariaty (np. na Wydziale Dziennikarstwa). Ale również kadry, którą na niektórych wydziałach można porównać do grup trzymających władzę. Doktoranci nie mają łatwej drogi. Na najbardziej oblegane kierunki nie jest łatwo się dostać, niektórzy próbują po kilka razy. Plus za prestiż.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie to uczelnia kształtująca na wielu kierunkach. Z roku na rok starają się rozwijać swoją ofertę edukacyjną. Niemniej jednak to, co wciąż jeszcze pozostaje „stare”, to niektóre lokalizacje (m.in. na ulicy Wóycickiego w budynkach po Jednostce Wojskowej). Niektórych może też odstraszać kadra, która w pewnej części składa się z osób duchownych. Poza tymi dwoma „mankamentami” reszta jest OK. Poziom nauczania można określić jako przyzwoity.
Kawiarnia Flow jest zlokalizowana w sercu miasta, na rogu ulic Chmielnej i Nowy Świat. Funkcjonuje od około 1-2 lat, ale i tak zdążyła wokół siebie skupić "pięknych i bogatych". Wielu ludzi przychodzi to na zwyczajny lans, ale i tak nie umniejsza to poziomowi Flow. czasmi wieczorami w lato we Flow gra na żywo DJ. Inne kawiarnie powinny się uczyć jak zachęcić klienta. Ceny jak na Nowy Świat średnie.
Moto Hurt to znany w okolicy sprzedawca opon samochodowych oraz serwis. Ogłasza się również na allegro.pl. Ceny są przystępne, mają też spory wybór opon. Jest z nimi dobry kontakt telefoniczny i mailowy. Ale dają tylko +1, bo nie informują rzetelnie o szczegółach oferty. Np sprzedają opony i informują o 3 latach gwarancji. Na miejscu wystawiają gwarancję na 2 lata i mówią, że ten dodatkowy rok to trzeba się upominać u producenta. Słabo.
Każda wizyta w Almie nastraja mnie pozytywnie. W odróżnieniu od innych marketów, delikatesy Alma nie sprawiają wrażenia bałaganu wymieszanego z pośpiechem. Mają dużo eksluzywnych towarów, których trudno znaleźć gdzie indziej. Ale "zwykłe" towary też leżą na półkach. Cena na średnim poziomie. No i obsługa. Kasjerki zazwyczaj "normalne", nie rzucają towarami, uprzejme.
MBank kilka lat temu był przełomowy. Oferował wirtualnie zawieszone usługi, dzięki którym można było otrzymać rzeczywisty efekt. Wszystko wirtualne? Jak się okazało, od czasu do czasu chcemy lub musimy pójść do fizycznego okienka i np. złożyć podpis. Do dziś w MBanku niewiele się zmieniło i nie stracił on ze swojego uroku. Jednak konkurencja nie śpi i oferuje coraz więcej. Mały nimus dla MBanku - przy zamawianiu np. zaświadczeń o spłaceniu karty kredytowej czas i cena są nie do przyjęcia. Warto to zmienić.
Witam.
Na początku dziękuję za wyrażenie swojej opinii na temat świadczonych przez mBank usług.
mBank od zawsze był bankiem internetowym, którego oferta była i jest w głównej mierze skierowana do osób, które chcą załatwiać swoje „bankowe” sprawy bez wychodzenia z domu. Dzięki takiemu rozwiązaniu i tym samym redukcji kosztów związanych np. z obsługą bezpośrednią mBank może oferować swoim Klientom produkty i usługi w atrakcyjnych cenach bądź też całkowicie za darmo, tak jak np. prowadzenie eKonta czy mBiznes Konta. Jeżeli chodzi o zamawianie wszelkiego typu zaświadczeń, opinii itp., uczymy naszych Doradców aby od samego początku informowali lojalnie naszych Klientów nie tylko o korzyściach wynikających z korzystania naszych usług ale także o ewentualnych utrudnieniach. I tak Klient, który wie, że zaświadczenie trzeba zamówić drogą telefoniczną i poczekać aż dotrze ono pocztą ma czas aby złożyć dyspozycję odpowiednio wcześniej. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że czasami pewne sprawy wymagają pośpiechu i natychmiastowego działania, dlatego nasi Konsultanci w takich przypadkach robią wyjątek i np. wysyłają dodatkowo zaświadczenie na wskazany przez Klienta numer faxu.
Dodatkowo, przy współpracy z Multibankiem oferujemy Klientom możliwość wpłat i wypłat gotówki w kasach wspomnianego Multibanku, dla tych którzy nie chcą bądź z jakiś powodów nie mogą skorzystać z bankomatu/wpłatomatu. Usługa ta dotyczy walut: PLN, EUR, USD. Zachęcam do zapoznania się ze szczegółami na naszej stronie internetowejhttp://www.mbank.pl/karty/uslugi-dodatkowe/wyplaty-gotowki-w-multibanku/
W placówkach naziemnych, Centrach Finansowych i mKioskach zajmujemy się doradztwem kredytowym, ale również pomagamy Klientom w rozwiązywaniu ich problemów, wątpliwości, bądź wskazujemy odpowiednią dla danego przypadku ścieżkę postępowania.
Przypominam, że jesteśmy do dyspozycji naszych Klientów przez całą dobę na mLinii (pod numerami telefonu 801 300 800 lub 426 300 800) i mChacie.
Zachęcam do korzystania z naszych usług.
Pozdrawiam Agata Dobek, mBank.
To dobrze, że...
To dobrze, że istnieje takie miejsce, gdzie o każdej porze dnia i nocy można przyjść i skorzystać z usług pocztowych. Czasem po prostu w ciągu dnia nie ma na to czasu. W W-wie funkcjonują inne oddziały 24h, ale są one małe i zapchane. Tu również trafiają się kolejki, ale zazwyczaj niewielkie. Wiem, że dla ludzi tam pracujących siedzenie w pracy w nocy jest uciążliwe, ale "klient nasz pan".
Być może się zmieniają, być może coś robią...ale jak dla mnie, to wciąż jeszcze długa droga przed nimi, żeby byli konkurencyjni. Mam porównanie z Netią - tu usługi po prostu działają. W TP przez rok prosiłem o poprawę działania internetu. I nic. Na koniec wyrazili zgodę, że w związku ze źle działąjącą usługą mogą rozwiązać umowę przed czasem bez konsekwencji. Tak też zrobiłem. Ale zaraz po tym otrzymałem pismo z info o karze za rozwiązanie umowy przed czasem... Życzę im powodzenia. Ale jak na razie - odradzam.
Na Netią zdecydowałem się po przejściach z Telekomunikacją Polską. Widać, że firma się stara. Dostarcza mi internet oraz telefon stacjonarny. Obie te usługi "chodzą" właściwie bez zarzutu. Czasem, bardzo rzadko, mam problem z netem. Ale w porównaniu z TP to i tak nic. Zmieniają swoje oblicze, wporwadzają nowe usługi. TP musi zrobić jeszcze dużo, żeby ich dogonić. I same serce z rozumem nie wystarczą.
Sieć Trattoria Rucola od niedawna jest na naszym rynku. Ale już zdążyła przekonać do siebie wielu klientów. Ta znajdująca się na Saskiej Kępie jest położona przy samej Francuskiej. Menu restauracji jest bogate i jest w czym wybierać. Jest też wiele pozycji wegetariańskich. Przykładowe ceny sałatek oscylują w granicach 20-30pln. Dania główne są kilka złotych droższe. Wszystko przyrządzane na bieżąco, smaczne i w miarę szybko.
Jeden z kilku ASO Hondy w Warszawie. Za plus można uznać bogatą ofertę. W salonie znajdziemy chyba wszystko na kołach, co produkuje Honda. Dodatkowo jest tam też komis aut używanych. Sam serwis działa sprawnie, choć ma zazwyczaj sporo klientów. Czasami czas obsługi może być długi. W cenie dodają mycie auta. Nic za darmo. Ceny części mogą być trochę wyższe niż np. pod Warszawą. Za to rekompensują to doświadczeniem i podejściem personelu.
Stacja trochę jak z innej bajki - stare dystrybutory, które przy nalewaniu paliwa trzęsą się i klekoczą. Stacja lekko niedoinwestowana. Ale widocznie właściciel i tak sporo "kasuje" i nie zamierza wydawać pieniędzy. Minus - zdarzyło mi się zatankować 47l beznzyny (wg liczników dystrybutora), podczas gdy bak mojego auta ma tylko 45... Obsługa stacji nie potrafiła wyjaśnić tego fenomenu. Zaznaczam, że nigdy dotąd na innych stacjach nie miałem takiego przypadku.
Bodajże najstarszy poważny portal aukcyjny w Polsce. Skupia mnóstwo kupujących i sprzedających. Nieustannie rozwija się i oferuje nowe opcje. Oprócz całej masy plusów, można też wytknąć kilka minusów. Np. ceny usług. Niestety są za wysokie. Po drugie obsługa klienta. Można się natkąć na zły dzień Pani lub Pana, odpisujących na reklamacje. Bywa również tak, że reklamacja złożona na jakość obsługi reklamacji pozostaje bez odpowiedzi. Idą na ilość, to kwestia biznesu. Ale mogliby podnieść jakość obsługi.
Po raz pierwszy jestem pozytywnie zaskoczony poziomem usług firmy kurierskiej. Paczka dotarła błyskawicznie - jednego dnia wysyłka, drugiego dostawa. Cały czas można obserwować status paczki na stronie. Bez problemu. Wiem, że inne firmy działają podobnie, ale w przeszłości z innymi miałem problemy. A tu dwie przesyłki, dwa razy pozytywnie. Polecam.
Hotel Zdrojowy dumnie króluje w okolicy. Porównać go można tylko z Bryza Resort w Juracie. Wysoki poziom nie na każdą kieszeń. Majestatyczny budynek, odnowiony/wybudowany na nowo kilka lat temu. Oferuje wygodne pokoje, basen i inne wygody. To idealne miejsce na wypoczynek nad polskim morzem. Pod warunkiem, że jesteśmy gotowi zapłacić za polski klimat cenę porównywalną z tymi np. w Hiszpanii. Szczególnie polecam taras widokowy na dachu hotelu. Jest tam kawiarnia, z której roztacza się super widok na okolicę. Gdyby nie cena, byłoby +5.
Hotel Kuracyjny w Gdyni położóny jest tuż przy drodze Gdańsk-Sopot-Gdynia, w dzielnicy Orłowo. Nie da się go nie zauważyć - wybudowany na lekkim wzgórzu. Hotel ma wszystko, czego potrzeba na np. weekendowy pobyt: dobrą restaurację, duży parking, SPA, darmowy internet. Obsługa kompetenetna i miła. Kiedyś honorowali karty Prestige, obecnie nie uczestniczą w tym programie. Są elastyczni na indywidualne zachcianki klientów. Pokoje czyste. Szkoda tylko, że do zatoki jest kilkaset metrów.
Hotel Willa Lubicz leży w Gdyni Orłowo, około 200-300m od drogi łączącej Gdańsk, Gdynię i Sopot. Z Hotelu jest około 500m do zatoki. Przyjemne i ciche miejsce na podróż służbową lub na pobyt weekendowy. Dobre jedzenie, miła obsługa. Posiada własny parking na kilka aut. Ceny na poziomie średnim. Dobra baza wypadowa po całym Trójmieście. Pokoje czyste, w pakiecie powitalnym można znaleźć słodycze i małe conieco. Całość wizualna Hotelu utrzymana w starym stylu, nawiązującym do początku XXw.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.