Opinia użytkownika: thorgalF
Dotycząca firmy: ZTM Warszawa
Treść opinii: ZTM to duża firma, która: 1. traktuje hurtowo i przedmiotowo klientów (pasażerów), 2. nie dba o dobre imię - nie obchodzą ją wolnorynkowe realia, 3. powierza usługi złym podwykonawcą. Wielokrotnie zdarzyło się, że kierowcy busów ZTM nie dbali o komfort pasażerów. Standardem jest, że przy upale na zewnątrz kierowcy nie włączają klimatyzacji (pomimo, że jadą nowym busem i klimatyzatory są zamontowane). Rozumiem, oszczędność. Ale skoro ceny biletów idą w górę, to komfort powinien być zachowany. Kierowcy lekceważą pasażerów - zasłaniają się kotarkami i udają, że nie słyszą... Dodatkowo BOK ZTM zrobi wszystko, żeby tylko nie uznawać reklamacji. A może za długo już tam pracują? UM powinien to przemyśleć. (PS przykładowa linia, gdzie robi się notoryczne oszczędności na klimie, to 525 od kurs Międzylesia).