Kasy samoobsługowe są super i czystość w każdym Rossmannie jakoś byłam. Chociaż ceny szczególnie kolorówki sprawiają że te zakupy robię tylko w internecie
Ciągle podwyżki, problemy z dzieleniem konta sprawiły że nie zdecydowałam się na dalsze samodzielne opłacanie subskrypcji tylko rezygnację na rzecz maxa
Standardowo stałych klientów firma traktuje gorzej niż nowych. Pomimo bycia klientem od wielu lat (ok. 10lat) nie otrzymałam żadnej atrakcyjnej oferty, która skłoniłaby mnie do pozostania w tej firmie
Aplikacja teoretycznie umożliwia zamknięcie konta ale finalnie komunikaty są tak niepewne ze każdy dbający o swoje umowy i finanse i tak musi udać się do miejsca stacjonarnego aby upewnić się czy na 100% konto zostało zamkniete i nie bedzie żadnych opłat
Zawiodłam się ponieważ kiedy chciałam przymierzyć coś na 15min przed zamknięciem sklepu nie mogłam tego zrobić bo było już za "późno" - z perspektywy pracownika zupełnie to rozumiem ale z perspektywy klienta poczułam się totalnie olana
Wizyta w ciągu tygodnia, po godzinie 20. Na sali widziałam sprzątającego pracownika, sama sala też była posprzątana. Gdzieniegdzie były okruszki na stołach ale podczas wizyty zostały posprzątane przez obsługę. Działały wszystkie kioski samoobsługowe (podeszłam do każdego). Dania były wydawane szybko, były ciepłe i smakowały jak w każdym innym lokalu Mcdonalda. Odejmuję pół gwiazdki za to że personel nie był specjalnie uprzejmy czy uśmiechnięty jednak to była późna pora więc biorę pełną poprawkę na zmęczenie, jednak klient nie będzie rozmyślał dlaczego ktoś się nie uśmiechnął tylko odbierze obsługę jako nie miłą. Miłym akcentem było to kiedy otrzymałam dodatkową porcję ketchupu kiedy o to poprosiłam :DNa wejściu do lokalu również było czysto.
Podczas wizyty w Hebe sklep był czysty, produkty były poukładane na półkach, było w pełni wiadomo jaką cenę ma każdy produkt. W trakcie odwiedzin widziałam na sali 2 pracujące Panie (to była późna pora), obydwie krzątały się po sklepie ale zwracały uwagę na klientów, zostałam przez jedną zapytana czy nie trzeba mi pomóc. Panie uprzejme, uśmiechnięte pomimo późnej pory i praktycznie końcówki pracy, nie odczułam, że któraś z Pań była niezadowolona, że klienci (ja oraz 2 innych klientów) weszliśmy późno do sklepu. Następnie podeszłam do kasy do której w krótkim czasie podeszła Pani z obsługi, była dostępna opcja płatności samoobsługowej. Obsługa była miła, konkretna, szybka z zadaniem wymaganych pytań o dodatkowe produkty i gazetkę. Zostałam również zapytana o posiadanie karty Hebe.
Często wracam do tego sklepu z uwagi na ceny, obsługę i zawsze czysty lokal.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.