Opinie użytkownika (15)

Otrzymałam zniżkę pracownicza...
Otrzymałam zniżkę pracownicza -25% chociaż pracownica nawet mnie nie znała, tylko zapytalam i już ?

madziulkak9

16.01.2025

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Opalam już od...
Opalam już od 3 lat, zawsze zadowolone klientki tylko ceny produktów takie że zastanawiam się nad zmianą firmy

madziulkak9

16.01.2025

TanExpert Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kasy samoobsługowe są...
Kasy samoobsługowe są super i czystość w każdym Rossmannie jakoś byłam. Chociaż ceny szczególnie kolorówki sprawiają że te zakupy robię tylko w internecie

madziulkak9

16.01.2025

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fajne promocje...
Bardzo fajne promocje dla posiadaczy aplikacji o ile ktoś tylko tam robi zakupy

madziulkak9

16.01.2025

Stokrotka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Palety, palety i...
Palety, palety i jeszcze raz palety. Nie byłam nigdy w czystej, schludnej biedrace

madziulkak9

16.01.2025

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ciągle podwyżki, problemy...
Ciągle podwyżki, problemy z dzieleniem konta sprawiły że nie zdecydowałam się na dalsze samodzielne opłacanie subskrypcji tylko rezygnację na rzecz maxa

madziulkak9

16.01.2025

Netflix

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dużo mniejszy wybor...
Dużo mniejszy wybor niż na netflixie ale w ramach jednej kwoty jest hbo i player, za atrakcyjną roczną subskrypcję w porównaniu do netflixa

madziulkak9

16.01.2025
Nie zgadzam się (0)
Standardowo stałych klientów...
Standardowo stałych klientów firma traktuje gorzej niż nowych. Pomimo bycia klientem od wielu lat (ok. 10lat) nie otrzymałam żadnej atrakcyjnej oferty, która skłoniłaby mnie do pozostania w tej firmie

madziulkak9

16.01.2025

Netia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najbardziej intuicyjna aplikacja...
Najbardziej intuicyjna aplikacja ze wszystkich, bez problemowe założenie i zamknięcie konta, żadnych wątpliwości, wszystko jest jasne i klarowne

madziulkak9

16.01.2025

VeloBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zbyt wysokie koszty...
Zbyt wysokie koszty utrzymania konta, inne banki oferują wszystko za 0zł

madziulkak9

16.01.2025

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Aplikacja teoretycznie umożliwia...
Aplikacja teoretycznie umożliwia zamknięcie konta ale finalnie komunikaty są tak niepewne ze każdy dbający o swoje umowy i finanse i tak musi udać się do miejsca stacjonarnego aby upewnić się czy na 100% konto zostało zamkniete i nie bedzie żadnych opłat

madziulkak9

16.01.2025

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mają niezwykle nieintuicyjną...
Mają niezwykle nieintuicyjną aplikacje ze wszystkich banków a przerobiłam już kilka najpopularniejszych

madziulkak9

16.01.2025

Citi Handlowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawiodłam się ponieważ...
Zawiodłam się ponieważ kiedy chciałam przymierzyć coś na 15min przed zamknięciem sklepu nie mogłam tego zrobić bo było już za "późno" - z perspektywy pracownika zupełnie to rozumiem ale z perspektywy klienta poczułam się totalnie olana

madziulkak9

13.07.2024

Half Price

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w ciągu...
Wizyta w ciągu tygodnia, po godzinie 20. Na sali widziałam sprzątającego pracownika, sama sala też była posprzątana. Gdzieniegdzie były okruszki na stołach ale podczas wizyty zostały posprzątane przez obsługę. Działały wszystkie kioski samoobsługowe (podeszłam do każdego). Dania były wydawane szybko, były ciepłe i smakowały jak w każdym innym lokalu Mcdonalda. Odejmuję pół gwiazdki za to że personel nie był specjalnie uprzejmy czy uśmiechnięty jednak to była późna pora więc biorę pełną poprawkę na zmęczenie, jednak klient nie będzie rozmyślał dlaczego ktoś się nie uśmiechnął tylko odbierze obsługę jako nie miłą. Miłym akcentem było to kiedy otrzymałam dodatkową porcję ketchupu kiedy o to poprosiłam :DNa wejściu do lokalu również było czysto.

madziulkak9

26.06.2024

McDonald's

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w Hebe sklep był czysty, produkty były poukładane na półkach, było w pełni wiadomo jaką cenę ma każdy produkt. W trakcie odwiedzin widziałam na sali 2 pracujące Panie (to była późna pora), obydwie krzątały się po sklepie ale zwracały uwagę na klientów, zostałam przez jedną zapytana czy nie trzeba mi pomóc. Panie uprzejme, uśmiechnięte pomimo późnej pory i praktycznie końcówki pracy, nie odczułam, że któraś z Pań była niezadowolona, że klienci (ja oraz 2 innych klientów) weszliśmy późno do sklepu. Następnie podeszłam do kasy do której w krótkim czasie podeszła Pani z obsługi, była dostępna opcja płatności samoobsługowej. Obsługa była miła, konkretna, szybka z zadaniem wymaganych pytań o dodatkowe produkty i gazetkę. Zostałam również zapytana o posiadanie karty Hebe. Często wracam do tego sklepu z uwagi na ceny, obsługę i zawsze czysty lokal.

madziulkak9

26.06.2024

Hebe

Placówka

Łomża, Piłsudskiego 121

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi