Niedawno miałam przyjemność odwiedzić sklep Calzedonia mieszczący się w CH Riviera w Gdyni. Skuszona wyprzedażami i ładnie prezentującymi się strojami kąpielowymi postanowiłam wejść do środka. Uprzejma Pani z obsługi spytała mnie w czym może mi pomóc. Z racji, że szukałam właśnie ładnego bikini Pani spytawszy uprzednio o rozmiar zaprezentowała kilka modeli. W przymierzalni służyła pomocą i poradą aby przynieść inny rozmiar lub model. Mimo, że godzina była późna bo odwiedziłam to miejsce około godziny 20:30 Panie z obsługi były uprzejme i nie wykazywały zniecierpliwienia podczas gdy ja przymierzałam kolejny strój w przymierzalni. Udało mi się wybrać coś dla siebie a cena była przystępna. W sklepie tym nie ma zwrotów, istnieje tylko możliwość wymiany więc zakupów należy dokonywać przemyślanie. W ogólnym podsumowaniu sklep jest czysty, produkty dobrze wyeksponowane, obsługa miła. Chętnie powrócę do tego sklepu wkrótce.
W ostatnich dniach udałam się do Sephory w CH Riviera. W środku jak zwykle roznosił się zapach rozmaitych perfum. Gdy tylko podeszłam do ekspozycji towaru, którego poszukiwałam podeszła do mnie miła Pani z obsługi, która zapytała czego poszukuję i zaproponowała żebym na moment usiadła aby wybrać dla mnie najodpowiedniejszy podkład i róż. Pani po pierwszym rzucie oka wybrała odpowiednie kolory produktów. Odświeżyła mi buzię, dokonała małej prezentacji wybranych produktów i dała parę istotnych wskazówek, które wykorzystam w domu. Otrzymałam rozpiskę wszystkich produktów oraz zaproszenie na makijaż. Pani przez cały czas była uśmiechnięta a to co robiła wykonywała z pasją i to widać. Zostałam poinformowana o aktualnych promocjach co ucieszyło mnie jeszcze bardziej. W salonie niezmiennie panował ład i porządek. Pan ochroniarz nie pełnił roli szpiegującej (co czasem jest uciążliwe gdy zerka się na każdego klienta podejrzliwie) a subtelnie poprosił klientkę, która "zapiszczała" na bramce wyjściowej o powtórne udanie się do kasy. Z pewnością tam wrócę bo nie mam zastrzeżeń.
Salon Esotiq umiejscowiony w CH Batory w Gdyni jest może zlokalizowany na uboczu ale warto tam zajrzeć. Mimo niewielkiej przestrzeni produkty są ładnie wyeksponowane a oferta bogata. Zdarzyło mi się jednak nieopatrznie zrzucić torebką zawieszoną na ramieniu produkty wiszące za mną. Przydałoby się więcej miejsca. Kolekcje dobrane ze smakiem, obsługa pomocna zarówno przy doborze produktu na salonie jak również w przymierzalni. Panie pytają czy bielizna dobrze leży i w razie potrzeby przynoszą inny rozmiar. Same przymierzalnie można by odświeżyć. Salon jest dobrze oświetlony i czysty. Całość bez większych zarzutów.
Odwiedziłam RTV AGD w Porcie Rumia w celu zakupienia nowej lodówki. Powodem mojej wizyty właśnie w tym miejscu był znacznie bardziej przestronny salon z dużą większą ofertą niże ma to miejsce w CH Tesco w Gdyni Chyloni. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, wszystko schludnie, czysto, bogaty asortyment. Z uwagi na fakt przyjścia w konkretnym celu od razu skierowaliśmy się w stronę chłodziarek. Po obejrzeniu kilku modeli i rozejrzeniu się wokoło za doradcą, który naświetliłby może dodatkowe zalety wybranego przez nas modelu niestety nikt się nie pojawił. W końcu udało mi się znaleźć osobę z tego działu ale ku mojemu zdziwieniu Pan nie dysponował szczególną wiedzą na temat wybranego przeze mnie modelu. Przeczytał z karty informacyjnej dokładnie to samo co już wiedzieliśmy i nie był w stanie odpowiedzieć czym ten model różni się od poprzedniego oprócz ceny. Z racji, że zakup był koniecznością nie męczyliśmy dłużej Pana z obsługi i zakupiliśmy wybrany przez nas model. Pan w dalszej części obsłużył nas sprawnie i skierował do kasy. Zakupiony produkt był dostarczony dnia kolejnego (transport + wniesienie jest oczywiście płatne). Lodówka okazała się strzałem w dziesiątkę ale czego sami byśmy nie doczytali tego sprzedawca by nam nie powiedział a to błąd. Ogólnie, warto odwiedzić ten salon ze względu na bogaty asortyment i dużą przestrzeń, z obsługą słabiej.
Ostatnio podjechałam do Multimedia na ul. Wendy aby podyskutować o warunkach przedłużenia umowy. Nie lubię tego typu spraw załatwiać telefonicznie. Godzina 16:40, pobrałam bilecik. 4 osoby w kolejce w sumie (w kwestii mojej sprawy byłam druga). Czwarta osoba ze zniecierpliwienia wyszła. Fakt faktem, to miejsce nie słynie z szybkości obsługi. Natężenie ruchu było na tyle małe, że liczyłam na szybszą niż zwykle obsługę ale niestety, przyjęto mnie po 45 minutach. W pewnym momencie klienci byli jedynymi osobami w pomieszczeniu ponieważ obydwie osoby obsługujące wyszły. Sam oddział jest czysty, tv odtwarza muzykę dla klientów, którzy zniecierpliwieni przebierają nogami. Moja osoba obsługująca była sympatyczna i miła. Jasno powiedziałam czego oczekuję i Pani przedstawiła mi nieco lepszą ofertę niż Pani z infolinii, która uprzednio dzwoniła aby poinformować o kończącej się umowie. Wydruk dokumentów niezbędnych do podpisania trochę trwał i w międzyczasie obserwowałam co dzieje się przy biurku obok. Kiedy moja Pani z obsługi wykazała się dużą życzliwością i z uśmiechem odpowiadała na moje pytania, jej koleżanka niestety była dość krnąbrna. Osoba ta przyjmowała starszego Pana, który usłyszawszy o lepszej ofercie od Pani z infolinii przyjechał po więcej informacji na oddziału stacjonarnego. Jakkolwiek by ten Pan opacznie nie zrozumiał oferty to zasłużył na więcej szacunku niż go otrzymał od osoby obsługującej. Pani wyraźnie straciła cierpliwość przy tłumaczeniu Panu warunków oferty. Ja wyszłam zadowolona bo otrzymałam więcej za niższą cenę, ale Pan obok nie miał powodów do zadowolenia, wyszedł odesłany do innego oddziału żeby zweryfikować inne oferty, poirytowany również sposobem w jaki został potraktowany. Ogólnie, kolejki to bardzo słabe ogniwo tego usługodawcy. Osoby w większości posiadają wiedzę i kompetencje, ale uprzejmość niektórych postawia wiele do życzenia. Czas obsługi - również mogłoby być lepiej. Zdaję sobie jednak sprawę, że niektórzy klienci wymagają czasu aby pojąć i zrozumieć istotę rzeczy a Pani musi wytłumaczyć więcej niż raz jeśli zajdzie taka konieczność. Natomiast obsługa powinna zdecydowanie popracować nad kontrolowaniem swoich emocji w sytuacjach stresujących.
Regularnie korzystam z osiedlowych Delikatesów Alma zlokalizowanych przy ul. Staniszewskiego 1 w Gdyni Chwarznie. Nie robię tam dużych zakupów a jedynie zaopatruję się w artykuły pierwszej potrzeby. Sklep jest niewielki powierzchniowo biorąc pod uwagę inne Delikatesy tej sieci. W związku z powyższym mimo, iż oferta produktowa jest zróżnicowana to nie tak bogata jak w sklepach o większej powierzchni. Asortymentu jest wiele, zdarza się jednak, że towar promocyjny eksponowany na euro paletach w centralnych alejkach utrudnia poruszanie. Sklep stara się dostarczać klientom możliwie wiele towaru ale miejsce znacznie to ogranicza i momentami można odnieść przytłaczające wrażenie.Produkty objęte promocją są doskonale wyeksponowane, już przy wejściu można znaleźć informację o promocjach z gazetki. Mimo, że Delikatesy Alma są tymi z wyższe półki w przypadku promocji produkty premium ale i warzywa i owoce można kupić w bardzo atrakcyjnych cenach. Market oferuje również program lojalnościowy tzw. Karta Klubu Konesera, uprawniająca do zbierania punktów i ich wymiany na atrakcyjne nagrody. Obsługa jest miła i służy pomocą w przypadku nie możności odnalezienia produktu. Produkty na półkach stoją równo jak żołnierze na defiladzie co potęguje poczucie, że sklep dba o dobrą ekspozycję towarów. Jeśli chodzi o świeżość produktów, nie zdarzyło mi się trafić na nieświeży artykuł. Dział ze świeżym pieczywem oferuje całą gamę chlebów, na zakwasie, żytnich, orkiszowych, razowych, pszennych i innych. Dysponuje również bogatą gamą ciast na wagę. Dział wędlin i serów również jest zróżnicowany produktowo. Sam sklep jest natomiast zawsze schludny, podłoga na bieżąco zamiatana, ścierana. Ogólnie sklep bez zarzutów. Jedyny mankament to mała przestrzeń.
W dniu 19.06.2015 dokonałam po raz kolejny zakupów w sklepie odzieżowym Promod zlokalizowanym w Centrum Handlowym Riviera w Gdyni. Do przyjazdu skłonił mnie newsletter informujący o sporych rabatach dla stałych klientów, który cyklicznie otrzymuję. Po wejściu faktycznie zniżki "rzucały: się w oczy, choć nie wszystkie produkty były jeszcze mocno przecenione. Jako, że wcześniej online wybrałam część produktów poprosiłam Panią z obsługi o pomoc w odnalezieniu tychże produktów. Nie wszystkie były dostępne ale Pani zaproponowała ciekawe alternatywy. Spytałam czy w przypadku gdyby produkty były za małe Pani przyniosłaby mi inny rozmiar - nie było problemu. Zostałam poinformowana o dodatkowej zniżce tego dnia. Udało mi się upolować ciekawą zdobycz, która mimo, że nie była wiele przeceniona jest wartością samą w sobie ponieważ idealnie leży. Towar był ładnie wyeksponowany, dobrze poukładany. W sklepie panował ład i porządek. Szatnie również były schludne. Jedna z Pań, która już mnie zna przywitała mnie uśmiechem i służyła dodatkową pomocą. Sklep godny polecenia.
Od wielu lat korzystam z serwisu Skody Plichta przy ul. Morskiej w Gdyni. Panowie z serwisu nie zmieniają się co pomaga zachować poprawne relacje z długoletnim klientem, którego wita się przyjaźnie i po imieniu. Auto umówione na konkretną godzinę jest przyjmowane o czasie. Czas serwisowania zależy głównie od zakresu badań do przeprowadzenia. O ewentualnych opóźnieniach klient jest na bieżąco informowany. W przypadku nieprzewidzianych usterek wynikłych podczas badania serwisant informuje o możliwości naprawy na miejscu w przypadku dostępnych części od ręki, o czasie jaki usunięcie usterek pochłonie a także o kosztach jakie one za sobą niosą. Na auto można poczekać przy kawie, tv i gazecie w części przeznaczonej dla klientów oczekujących. Można też umówić się na odbiór auta na telefon. W przypadku konieczności pozostawienia auta na dłuższy czas w serwisie istnieje możliwość otrzymania auta zastępczego (jeśli takowe będzie do dyspozycji), warto o to zapytać. Nie mam zastrzeżeń do jakości obsługi serwisu. Zdarza się, że za serwis lub części trzeba więcej zapłacić ale można też dostarczyć swoje części oszczędzając co nieco. Ogólnie bez zastrzeżeń.
Miałam przyjemność zakupić 2 pary okularów w salonie optycznym Fielmann w Centrum Handlowym Port Rumia. Salon jest przestronny i schludny. Mnogość wyboru przyprawia o ból głowy, a zatem z pewnością każdy wybierze coś dla siebie. Salon posiada w ofercie zarówno produkty premium jak i te przeznaczone na mniej zasobny portfel. Obsługa szybko reaguje i służy fachową wiedzą w zakresie doboru szkieł, oprawek i ich regulacji. Na miejscu bezpłatnie można wykonać badanie wzroku. Czas oczekiwania na odbiór okularów to 5-7 dni. Pozytywnym akcentem jest niewątpliwie bezpłatne ubezpieczenie okularów a także "obsługa serwisowa". W każdej chwili można bezpłatnie wyregulować szkła, oprawki lub poprosić o mechaniczne czyszczenie szkieł, które obsługa wykona nie miejscu. Jedyną wadą jest niewielka ilość placówek (CH Port Rumia oraz CH Galeria Bałtycka Gdańsk). Poza tym salon bez zastrzeżeń.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.