Opinia użytkownika: joliet
Dotycząca firmy: Skoda
Treść opinii: Od wielu lat korzystam z serwisu Skody Plichta przy ul. Morskiej w Gdyni. Panowie z serwisu nie zmieniają się co pomaga zachować poprawne relacje z długoletnim klientem, którego wita się przyjaźnie i po imieniu. Auto umówione na konkretną godzinę jest przyjmowane o czasie. Czas serwisowania zależy głównie od zakresu badań do przeprowadzenia. O ewentualnych opóźnieniach klient jest na bieżąco informowany. W przypadku nieprzewidzianych usterek wynikłych podczas badania serwisant informuje o możliwości naprawy na miejscu w przypadku dostępnych części od ręki, o czasie jaki usunięcie usterek pochłonie a także o kosztach jakie one za sobą niosą. Na auto można poczekać przy kawie, tv i gazecie w części przeznaczonej dla klientów oczekujących. Można też umówić się na odbiór auta na telefon. W przypadku konieczności pozostawienia auta na dłuższy czas w serwisie istnieje możliwość otrzymania auta zastępczego (jeśli takowe będzie do dyspozycji), warto o to zapytać. Nie mam zastrzeżeń do jakości obsługi serwisu. Zdarza się, że za serwis lub części trzeba więcej zapłacić ale można też dostarczyć swoje części oszczędzając co nieco. Ogólnie bez zastrzeżeń.