Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: joliet

Dotycząca firmy: Multimedia Polska

Treść opinii: Ostatnio podjechałam do Multimedia na ul. Wendy aby podyskutować o warunkach przedłużenia umowy. Nie lubię tego typu spraw załatwiać telefonicznie. Godzina 16:40, pobrałam bilecik. 4 osoby w kolejce w sumie (w kwestii mojej sprawy byłam druga). Czwarta osoba ze zniecierpliwienia wyszła. Fakt faktem, to miejsce nie słynie z szybkości obsługi. Natężenie ruchu było na tyle małe, że liczyłam na szybszą niż zwykle obsługę ale niestety, przyjęto mnie po 45 minutach. W pewnym momencie klienci byli jedynymi osobami w pomieszczeniu ponieważ obydwie osoby obsługujące wyszły. Sam oddział jest czysty, tv odtwarza muzykę dla klientów, którzy zniecierpliwieni przebierają nogami. Moja osoba obsługująca była sympatyczna i miła. Jasno powiedziałam czego oczekuję i Pani przedstawiła mi nieco lepszą ofertę niż Pani z infolinii, która uprzednio dzwoniła aby poinformować o kończącej się umowie. Wydruk dokumentów niezbędnych do podpisania trochę trwał i w międzyczasie obserwowałam co dzieje się przy biurku obok. Kiedy moja Pani z obsługi wykazała się dużą życzliwością i z uśmiechem odpowiadała na moje pytania, jej koleżanka niestety była dość krnąbrna. Osoba ta przyjmowała starszego Pana, który usłyszawszy o lepszej ofercie od Pani z infolinii przyjechał po więcej informacji na oddziału stacjonarnego. Jakkolwiek by ten Pan opacznie nie zrozumiał oferty to zasłużył na więcej szacunku niż go otrzymał od osoby obsługującej. Pani wyraźnie straciła cierpliwość przy tłumaczeniu Panu warunków oferty. Ja wyszłam zadowolona bo otrzymałam więcej za niższą cenę, ale Pan obok nie miał powodów do zadowolenia, wyszedł odesłany do innego oddziału żeby zweryfikować inne oferty, poirytowany również sposobem w jaki został potraktowany. Ogólnie, kolejki to bardzo słabe ogniwo tego usługodawcy. Osoby w większości posiadają wiedzę i kompetencje, ale uprzejmość niektórych postawia wiele do życzenia. Czas obsługi - również mogłoby być lepiej. Zdaję sobie jednak sprawę, że niektórzy klienci wymagają czasu aby pojąć i zrozumieć istotę rzeczy a Pani musi wytłumaczyć więcej niż raz jeśli zajdzie taka konieczność. Natomiast obsługa powinna zdecydowanie popracować nad kontrolowaniem swoich emocji w sytuacjach stresujących.