Opinie użytkownika (12)

Rewelacyjnie. Porównywałem ofertę...
Rewelacyjnie. Porównywałem ofertę banku równolegle z innymi. W tym samym czasie mBank uznał, że nie mam zdolności kredytowej, mimo posiadania od wielu lat kont, gdzie obcy bank T-Mobile, obliczył moja zdolność na 140 tys zł. DziwneNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

jimmi

07.05.2018

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Że...
Bardzo dobrze. Że względu na poprzedni komentarz. Mój własny bank zna moja historię, są w stanie ocenić moją zdolności finansową bez dodatkowych zgód. Nie rozumiem po co dzwonią do mnie jako do "dobrego klienta" z ofertą kredytową, żeby stwierdzić ostatecznie, że nie posiadam zdolności kredytowej. Zawracanie gitaryNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

jimmi

07.05.2018

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Telefoniczny kontakt....
Rewelacyjnie. Telefoniczny kontakt. Cierpliwa i rzetelną obsługa, każdy kontakt zgodnie z umówionym terminem, cierpliwe wyjaśnienie wszystkich wątpliwościNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

jimmi

07.05.2018

T-Mobile Usługi Bankowe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Kontakt...
Bardzo dobrze. Kontakt telefoniczny, handlowiec umawia kolejne rozmowy i nie dotzymuje terminuNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

jimmi

07.05.2018

Idea Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Kontakt telefoniczny,...
Fatalnie. Kontakt telefoniczny, brak oddziału w moim mieście. Nachalni i uporczywi handlowcy, przedstawiają super oferty, po decyzji i pierwszym miesiącu okazuje się, że nie wszystko jest zgodnie z ustaleniami. Reklamacja odrzucona, bo odsłuchał i rozmowy i wszystko jest poprawnie. Nie dają możliwości odsłuchania mi osobiście reklamowanej rozmowy. Mogę za to skorzystać z sądów, tak mi doradzili. Niejasne zasady rozliczeń, naliczanie opłat dodatkowych budzi wątpliwości.Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

jimmi

07.05.2018

Citi Handlowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

jimmi

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus:

jimmi

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

jimmi

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

jimmi

28.10.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Organizacja i czas obsługi.

jimmi

28.10.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

jimmi

28.10.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem lokal ze...
Odwiedziłem lokal ze znajomymi. Byliśmy tam pierwszy raz, a wyboru lokalu dokonaliśmy na podstawie jego wyglądu. Niestety od samego początku obsługa - szczególnie nasz kelner, sprawiała wrażenie, jak by to był ich pierwszy dzień w pracy z klientami, do tego niepoprzedzony żadnym szkoleniem. W związku z ograniczonym czasem, przed zamówieniem zapytaliśmy kelnera, jak długo będziemy czekali na zamówioną pizzę. W odpowiedzi uzyskaliśmy informację - 10 minut. To spowodowało, że zamówiliśmy dwie pizze. Dodatkowo wybieraliśmy napoje. Kelner stojąc nad nami, wywierał dosyć sporą presję, więc poprosiliśmy go, żeby poszedł zamówić pizze w kuchni (szybkie zamówienie było warunkiem krótkiego oczekiwania, zgodnie z wcześniejszą informacją z kuchni) i za moment wrócił po dalsze zamówienie. W między czasie dostaliśmy dwa z zamówionych napojów. Po resztę zamówienia kelner nie wracał, więc poszedłem do baru i zapytałem go, czy mogę domówić resztę napojów. Stojąca tam kelnerka odwróciła się do mnie plecami i zajęła się nabijaniem na kasę jakiegoś rachunku, kelner, który nas wcześniej obsługiwał, zamiast przyjąć ode mnie zamówienie zgodnie z moim oczekiwaniem, bez słowa podszedł do stolika, w celu zebrania zamówienia od moich znajomych, zostawiając mnie przy barze. Wróciłem do stolika, złożyliśmy zamówienie. Po chwili otrzymaliśmy zamówienie, ale w związku z przedłużającym się czasem oczekiwania na danie, zapytaliśmy, ile to potrwa. To było po około 40 minutach oczekiwania. Kelner odpowiedział, że nie wie, ile to może jeszcze potrwać, ale na pewno krótko. Po kolejnych 10 minutach wymusiliśmy na nim dokładne ustalenie, kiedy będzie pizza. Otrzymaliśmy informację, że za około dziesięć minut. W efekcie jedna z koleżanek musiała zrezygnować ze wspólnego obiadu ze względów czasowych. Zostaliśmy we czwórkę. Po kolejnych dziesięciu minutach kelner zapytany o nasze pizze, powiedział, że właśnie są wkładane do pieca. (!) W efekcie zamiast po dziesięciu minutach, otrzymaliśmy pizze po ponad godzinie. Kelner tłumaczył nam, że było to spowodowane tym, że kiedy składaliśmy zamówienie, kuchnia przyjęła inne, które zrealizowała w pierwszej kolejności. Podsumowując: Wiedza i kompetencje personelu - uważam, że kelner, który nas obsługiwał, nie posiada oprócz wiedzy, nie posiada także żadnego wyczucia wynikającego z kultury obsługi klienta. W jego zachowaniu nie było widać nawet cienia chęci pomocy, czy spełnienia naszych oczekiwań. Wystarczy wspomnieć, że serwowanie dań i napojów ograniczył do postawienia ich na brzegu stołu, pozostawiając nam ich odpowiednią dystrybucję, a sprzątając puste naczynia od razu zebrał wszystkie, łącznie z jednym niedokończonym daniem i dwiema szklankami z niedokończonymi napojami. Na pytanie, dlaczego musieliśmy tak długo czekać na pizzę, powiedział, że to nasza wina, bo sami tak długo wybieraliśmy. Zachowanie i wygląd personelu: Personel wyglądał schludnie i ocena byłaby bez zarzutu, gdyby nie zachowanie, które jest oceniane w tym samym punkcie Oferta, cena, asortyment - oferta jest dosyć obszerna, ceny są przystępne, porównywalne do tego rynku Organizacja i czas obsługi - w naszym wypadku wypadło to fatalnie - terminy podane przez kelnera niedotrzymane. Spowodowane jest to prawdopodobnie faktem, że kuchnia znajduje się w innym miejscu, niż sam lokal, ale wystarczyło nie okłamywać klientów i problem by był mniejszy. Lokal sam w sobie bardzo mi odpowiada - wystrój o tematyce morskiej, wygodne sofy, ładne wnętrze, i ogródek na zewnątrz lokalu. Czystość lokalu i toalety była zadowalająca.

jimmi

28.06.2010

Restauracja Avanti

Placówka

Szczecin, Aleja Papieża Jana Pawła II 43

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi