Opinie użytkownika (18)

po raz kolejny...
po raz kolejny odwiedziłam sklep lewiatan. jestem na wakacjach tym razem zatrzymałam paragon. wczoraj czyli 28-06-18r byłam także w tym sklepie choć można nazwać to markierem , zauważyłam że te panie z kasy oszukują. dziś zatrzymałam paragon gdzie moje podejrzenia potwierdziły się. kupiłam dwie bułki a zapłaciłam za 5 bułek wczoraj kupiłam dwa mleka a zapłaciłam za trzy, jawnie okradają swoich Klimtów. ponadto gdy tak sobie krążyłam po sklepie zauważyłam jak naśmiewają się z Klimtów głośno by inni słyszeli są wulgarne bardzo nie miłe. po wyjściu ze sklepu powiedziałam głośno że już tu nie wrócę, tak nie może być. obsługa jest na ocenę 1 te panie powinny zachowywać się grzecznie a są niekulturalne jak by robiły łaskę że tu są.

irena_112

30.06.2018

Lewiatan

Placówka

Międzyrzecz, 30 stycznia 72

Nie zgadzam się (0)
fatalna stoisko z...
fatalna stoisko z mięsem i wędlinami , trzy ekspedientki jedna obsługuje , kolejka do 15 osób , przy tym stoisku czeka się więcej niż godzinę , w dodatku pyskate ekspedientki nie miłe , mięso wędliny są podawane bez rękawic , brudne miejsce kłania się sanepid , teraz obsługa kas oszukują na pieniądze trzeba patrzeć im na ręce i upominać się o prawidłową resztę

irena_112

27.07.2017

POLOmarket

Placówka

Wałbrzych, Piłsudskiego 100

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. zamówiłam...
Tak sobie. zamówiłam frytki , mało smaczne i czekałam godzinę , więcej tam nie wybieram się Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

irena_112

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. pod poznaniem...
Rewelacyjnie. pod poznaniem byłam , gdy kuzynka podjechała na stacje , od razu pojawiła się obsługa, kuzynka błyskawicznie napełniła bak paliwowy byłam szokowana tak szybkim obrotem Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus:

irena_112

25.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. drogo...
Bardzo dobrze. drogo po 2 buty nie są tak mocne jak by się zdawało pierwszy lepszy sklepik może konkurować z nimi co do reklamacji to już rok temu syn z reklamował buty przyczyna podana przez sklep sam odkleił w ciągu tygodnia , syn zostawił buty w prezencie bo ani kasy ani naprawy nie było nie polecam nikomu tego sklepu Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

irena_112

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. nie kompetentni...
Słabo. nie kompetentni pracownicy nie znają odpowiedzi na proste pytania ceny wygórowaneNa plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

irena_112

05.05.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. kompetentni...
Bardzo dobrze. kompetentni pracownicy , często brakuje towaru którego szukamNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

irena_112

05.05.2017

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. kompetentni pracownicy...
Rewelacyjnie. kompetentni pracownicy znający się na tym co robią ,Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

irena_112

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. obsługa bardzo...
Rewelacyjnie. obsługa bardzo miła , w nie których towarach brakowało cen , wiec biegałam do obsługi i pytałam się o cenę po za tym było dobrze , zawsze otrzymywałam odpowiedzNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

irena_112

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. zakupiłam...
Bardzo dobrze. zakupiłam pralkę tej firmy są doskonałe Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

irena_112

27.03.2017

BSH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. obsługa...
Bardzo dobrze. obsługa miła dobrze traktują ludzi Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

irena_112

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. gdy...
Bardzo dobrze. gdy proponują usługę to w takim tempie czytają by nikt nie mógł się zorientować o co chodzi wciskają umowy na długi okres z badziewnymi telefonami w dodatku kombinacja typu tego ze przedłużam umowę , jak już człowiek podpisze okazuje się by nie płacić np, 120 zł miesięczne doładowanie trzeba doładować 120zł jednorazowo a umowa była na 60 zł doładowanie wiec biegam szukam karty doładowującej za 120 zł i w żadnym punkcie nie ma takiego doładowania więc plus grozi zerwaniem umowy Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

irena_112

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
kasa numer 3...
kasa numer 3 kasjer numer59 godzina 17 / 52 koszmar koszmar , wnerwiłam się , pani kasjerka nie poczekała aż zabiorę mój zakupiony towar , jak by było mało tego miedzy zakupy rzuciła mi resztę z 200zł i zaczęła obsługiwać innego klienta tym samym wymieszała moje zakupy i resztę z 200zł z innymi zakupami , musiałam rozłączać zakupy i szukać moje w ten sposób nie wzięłam , zakupionej szynki , czyli ta druga osoba wzięła za mnie wczoraj chwaliłam dziś porażka

irena_112

19.03.2017

POLOmarket

Placówka

Wałbrzych, Piłsudskiego 100

Nie zgadzam się (0)
dziś byłam w...
dziś byłam w polo , no i proszę jaka miła niespodzianka , czysto ,nie jak poprzednie wizyty brud na dzień dobry , a dziś stał się cud , czysto , miła obsługa , wszystkie kasy otwarte , zero kolejek przy kasie przy dziale mięsnym też , aż miło zmiany o 180%

irena_112

18.03.2017

POLOmarket

Placówka

Wałbrzych, Piłsudskiego 100

Nie zgadzam się (0)
pracownik tego sklepu...
pracownik tego sklepu ,jest nie grzeczny w stosunku co klientów ponieważ prosiłam o piwo promocyjne , a otrzymałam przeterminowane , chcąc zwrócić , zakupiony towar ,usłyszałam odpowiedz ,że po odejściu od kasy nie uwzględniają reklamacji , mimo że posiadałam rachunek z tego sklepu , pomyślałam że coś tu nie tak , więc wysłałam do tego sklepu wnuczka , by mi kupił paczkę papierosów , i kupił a wnuk ma 14 lat

irena_112

03.03.2017

Helet

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
byłam ze stresowana...
byłam ze stresowana wyglądem sklepu , no i oczywiście obsługa czułam się się jak bym weszła do salonu piękności jak filmach , od razu wzbudziłam za interesowanie pracowników , przemiła obsługa co więcej dzień do przodu zostałam poinformowana ze sofa którą zakupiłam będzie dostarczona na drugi dzień ,moje zdziwienie gdy, panowie dostarczyli sofę pod umówiony adres i wnieśli ją do mieszkania czego nie mogę powiedzieć o firmie Bodzio , w porównaniu te dwie firmy to bym poleciła sklep Agata meble

irena_112

01.03.2017

Agata meble

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
czysta aż miło...
czysta aż miło patrzeć ,obsługa kompetentna ,towar ładnie ułożony ,gdy poprosiłam o pomoc , otrzymałam ją obsługa jest grzeczna i bardzo miła

irena_112

24.02.2017

Biedronka

Placówka

Łańcut, Piłsudskiego 25

Nie zgadzam się (0)
tydzień temu wybrałam...
tydzień temu wybrałam się na zakupy, i co zobaczyłam szok na dzień dobry, po 1 towar byle jak rozstawiony po 2 brudna podłoga po 3 gdy poprosiłam o wskazanie mi gdzie jest mleko otrzymałam odpowiedz tam wiec szukałam aż znalazłam tam aż się prosi o wizytę sanepidu .

irena_112

24.02.2017

Biedronka

Placówka

Warszawa, Grochowska 338

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi