Opinie użytkownika (22)

Jednym słowem oby...
Jednym słowem oby każda komunikacja tak wyglądała jak PolskiBus. W sobotę jechałam PolskimBusem na trasie Lublin Warszawa, tanio, czysto, wygodnie, o czasie a nawet przed :). W Warszawie mieliśmy być na godzinę 8 rano a dotarliśmy 10 minut wcześniej, byłam zachwycona, że autobus jak wyruszył z Lublina tak dopiero przystanek miał w Warszawie (bez żadnych przystanków po drodze) czyli tak jak się reklamują tak jest express bus to express :) O cenie biletów nie trzeba chyba wspominać za dwie osoby zapłaciła tyle ile u innego przewoźnika kosztowałby mnie jeden bilet. A darmowy dostęp do internetu w autobusie powoduje, że moja ocena to 6 :)

elciiaa

21.03.2012

FLiXBUS

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W sobotę 17...
W sobotę 17 marca miałam przyjemność kupować samochód w Careuro, do tej pory nie mogę wyjść z podziwu dla profesjonalizmu i podejścia do klientów osoby z którą miałam do czynienia. Pan wytłumaczył mi wszystko co i jak, cierpliwie odpowiadał na pytania, nie było żadnego problemu jeśli chodzi o jazdę próbną, samochód sprawuje się bardzo dobrze, a ja jestem bardzo zadowolona i wiem, że jak będę zmieniała samochód to na pewno wrócę do Careuro. gorąco polecam :)

elciiaa

21.03.2012

Careuro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W sobotę 17...
W sobotę 17 marca była w Ikei w Jankach koło Warszawy, muszę przyznać, że personel sklepu jest bardzo kompetentny i uprzejmy. Pani sprzedawczyni odpowiedziała na wszystkie moje pytania i wątpliwości i cierpliwie mnie obsługiwała. Jedynym minusem jest to, że nie bardzo wiedziałam jak poruszać się po sklepie (byłam tam pierwszy raz) powinna być jakaś mapka czy coś takiego, poza tym wszystko ok :)

elciiaa

19.03.2012

IKEA

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W ten weekend...
W ten weekend miałam okazję nocować w Rancho pod Bocianem w Nadarzynie koło Warszawy. Jestem zachwycona miejscem, personelem i okolicą. Spokojna wieś z dala od miejskiego zgiełku, cudowne miejsce i przepiękna aranżacja wnętrz pensjonatu. Rancho zajmuje ponad 20 ha, na których jest mnóstwo począwszy atrakcji od strzelnicy czy strzelania z łuku po ogniska :). Obsługa była na 5+, tak samo jak jedzenie i pokoje hotelowe. Nocowałam w pokoju o nazwie Góralska fantazja :). Warto dodać, że w Ranchu pod Bocianem był kręcony serial Szpilki na Giewoncie. Gorąco polecam :)

elciiaa

19.03.2012

Rancho pod Bocianem

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio postanowiłam coś...
Ostatnio postanowiłam coś w sobie zmienić, dlatego zapisałam się do klubu sportowego Magnum. Klub jest super, stała opieka trenerów, ćwiczenia dostosowane dla grubszych osób, atmosfera wspaniała. Klub jest nastawiony na walkę z otyłością. Prowadzona jest tam akcja "Chudniesz wygrywasz zdrowie", tak, więc osoby otyłe mają duże wsparcie nie tylko ze strony trenerów, jak i innych uczestników, nie mam tam czegoś takiego jak lepsza gorsza osoba wszyscy jesteśmy równi. Oprócz intensywnych treningów zalecanych przez głównego trenera Konrada G., każdy fatkillers (tak nazywane są osoby podejmujące walkę z otyłością) otrzymuje dietę jest ona strasznie ciężka, ale przynosi razem z treningiem znakomite efekty. Niestety minusem jest cena, ponieważ najtańszy karnet kosztuje 179 zł na miesiąc do tego 100 zł wpisowego, jakby na to nie patrzeć nie jest to cena dla studenckiej kieszeni. Reasumując poza ceną klub jak najbardziej polecam.

elciiaa

03.11.2009

Magnum

Placówka

Lublin, Bernardyńska 3

Nie zgadzam się (17)
Popsuła nam się...
Popsuła nam się pralka w domu, więc mama poprosiła mnie bym rozejrzała się po Internecie za nową. Odwiedziłam wiele stron oferujący sprzęt AGD jednak najbardziej spodobała mi się strona. Jest zrobiona jasno i przejrzyście, bez problemu można znaleźć kategorię, którą ktoś jest zainteresowany (w moim przypadku to była pralka). Szeroki wybór asortymentu i dane szczegółowe przy każdym z nich pozwalają na dokonanie wyboru nawet bez konsultacji z fachowcem. Plusem jest także możliwość zakupów właśnie przez Internet, bez potrzeby wychodzenia z domu można kupić każdy produkt z oferty, jaki się tylko chce i zostaje czekać tylko na dostawę do domu. To, co spodobało mi się na tej stronie jest też informacja o tym jak można w sklepie dokonać zakupów na raty, jakie dokumenty są do tego wymagane i jakie trzeba spełnić warunki. Dzięki takiej jasnej i przejrzystej informacji klient nie straci czasu, tylko od razu może przyjść do sklepu z wymaganymi dokumentami i wyjść ze sprzętem, który chciał kupić. Gorąco polecam stronę jak i sklep Mix Electronics.

elciiaa

26.08.2009
Nie zgadzam się (22)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Klientko. Dziękujemy za pozytywną opinię dotyczącą naszej strony internetowej. Zapraszamy do skorzystania z oferty www.mixelectronics.pl!!
Kilka dni temu...
Kilka dni temu mój tato zmienił samochód. Poprzednio mieliśmy Fiata Cinquecento, teraz kupiliśmy Forda Fiestę z 1996 roku. W związku z tym tato zrobił mi prezent i zrobił mnie współwłaścicielką samochodu. Jak wiadomo zmiana samochodu wiążę się z nowym ubezpieczeniem. Tato udał się do PZU, jednak przyszedł do domu bardzo zdenerwowany i bez ubezpieczenia. Okazało się, że składka jest o wiele wyższa niż w tamtym roku, (należy dodać, że tato był od wielu lat klientem PZU), a do tego nie liczą się wypracowane zniżki, ponieważ drugi współwłaściciel, (czyli ja) ma dopiero 23 lata. Pani, która obsługiwała tatę przyznała mu rację, że polityka firmy jest za bardzo nastawiona na zysk i niestety często tracą przez to klientów. Tak, też było w przypadku mojego taty, nie przedłużył ubezpieczenia w PZU, przez co firma straciła naprawdę długoletniego klienta, a znalazł konkurencyjną firmę, która oferowała o wiele lepsze warunki. Ogólnie można powiedzieć, że obsługa w oddziale w Świdniku jest miła i uprzejma, jednak przykry jest fakt, że firma nie widzi w interesantach ludzi tylko „portfele”, z których chce jak najwięcej wyciągnąć.

elciiaa

26.08.2009

PZU

Placówka

Świdnik, Racławicka 38-44

Nie zgadzam się (13)
Strzelił mi kran...
Strzelił mi kran w łazience i nie było wyboru trzeba było szybko pojechać do sklepu i kupić tak owy, a że to była niedziela trzeba było pojechać do marketu OBI. Obsługa w porządku, zapytany pan doradził mi, który kran jest wytrzymały i dobry. Jednak ceny nie należą do najtańszych w tym sklepie. Kolejka przy kasie też nie była za duża, z resztą pani w kasie szybko obsługiwała klientów. Jednym słowem polecam ten sklep z małym minusem ze względu na ceny.

elciiaa

17.06.2009

OBI

Placówka

Lublin, ul. Chemiczna 2

Nie zgadzam się (28)
Od 7 lat...
Od 7 lat jestem konsultantką w firmie Avon. Można, więc powiedzieć, że za mojej "kadencji" wiele się zmieniło w tej firmie i to nie koniecznie na lepsze. Oto kilka obserwacji, które nie koniecznie mi się podobają: kosmetyki są coraz droższe, katalogi sprzedawane są tylko w pakietach, ponieważ nie opłaca się kupić jednego katalogu, który kosztuje 3 zł, a pakiet 5 katalogów 6zł (pakiet 20 15 zł), ceny artykułów pomocnych w sprzedaży (próbki, reklamówki itd.) także poszły w górę, nie można zamówić produktu, którego nie ma aktualnie w katalogu. Jednak najbardziej nie spodobał mi się nowy system naliczania kar za nieterminową spłatę faktury. Mianowicie w momencie opóźnienia, (chociaż jeden dzień) w zapłacie jest naliczana kara w wysokości 5 zł, wszystko było by w porządku, gdy nie fakt, że na fakturze miałam podany czas zapłaty do 6 czerwca, a już 3 czerwca, czyli trzy dni wcześniej przed upływem terminu naliczyli mi karne 5 zł. Szkoda, że firma idąc za zyskiem coraz gorzej traktuje konsultantki, dzięki którym zarabia.

elciiaa

11.06.2009

AVON

Placówka

Nie zgadzam się (27)
W niedziele na...
W niedziele na deser postanowiłam zafundować sobie lody tym razem wybrałam lody firmy Grycan. W tym celu poszłam do Plazy w Lublinie. Jak się okazało na miejscu nie tylko ja wpadłam na ten pomysł, bo kolejka w kawiarni była bardzo duża. Na szczęście obsługa bardzo dobrze sobie z nią radziła, bo dosyć krótko w niej stałam. Gdy byłam przy kasie jeden pracownik przyjmował pieniądze i wydawał paragon, a drugi realizował zamówienie, dzięki czemu szybko dostałam swój deser. Lody były pyszne jednak ich cena już mi się tak nie spodobała, ale co zrobić za jakość trzeba płacić. Gorąco polecam tę kawiarnię.

elciiaa

10.06.2009

GRYCAN

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (30)
W niedzielne popołudnie...
W niedzielne popołudnie wraz z moim chłopakiem postanowiliśmy zjeść obiad na mieście. Tym razem wybór padł na pizzę. Długo się zastanawialiśmy, którą pizzerię wybrać w końcu trafiło na Pizza Hut, jako, że dawno nas tam nie było. Gdy przyszliśmy do lokalu było dosyć dużo wolnych miejsc. Wybraliśmy sobie stolik i długo musieliśmy czekać nim kelnerka przyniosła nam menu. Gdy już dostaliśmy kartę, mieliśmy kłopot z wybraniem dania, ponieważ menu było strasznie nieczytelne. Nie wiadomo, które liczby, bo średnica pizzy, które to ceny, i jaka cena dotyczy, jakiej pizzy. Po pewnym czasie przyszła do nas kelnerka, więc Marek zapytał się jej, co jest, do czego w tym menu, odpowiedziała grzecznie. Po dosyć długim namyśle niestety wybraliśmy pizzę włoską i dzbanek lemoniady (muszę przyznać, że lemoniada akurat im się udała w przeciwieństwie do pizzy). Po przyjęciu zamówienia długo czekaliśmy na jego realizację, (choć jak już wspominałam było niewiele ludzi w lokalu). Gdy otrzymaliśmy pizzę poczułam się strasznie rozczarowana, ponieważ po pierwsze nie otrzymaliśmy żadnego sosu do niej, a w menu nie było nic wspomniane, że sosy trzeba dodatkowo zamawiać. Po drugie ciasto było cieńsze niż ciasto na naleśniki, (co prawda kelnerka wspomniała, że to pizza na cienkim cieście, ale, że aż tak???). Po trzecie kucharz trzymał ją chyba za długo w piecu, bo niestety ser był spalony. Po czwarte w smaku nie była tak rewelacyjna jak chyba powinien mieć produkt z dopiskiem w menu „szczególnie polecamy”. Po piąte po zjedzeniu tej pizzy byliśmy dalej głodni (gdzie w innych lokalach po zjedzeniu jednej pizzy na dwie osoby jesteśmy najedzeni) a cena niestety nie należała do tych najtańszych. Na koniec wspomnę tylko, że jak na sieć pizzerii mają bardzo mały wybór pizzy.

elciiaa

10.06.2009

Pizza Hut

Placówka

Lublin, Aleje Racławickie 2A

Nie zgadzam się (19)
W dniach 8-15...
W dniach 8-15 kwietnia wybrałam się na wycieczkę biurem podróży Alfa Star. Wraz z koleżanką wybrałyśmy wyjazd do Egiptu. 8 kwietnia stawiłyśmy się na umówioną godzinę w Warszawie na lotnisku Okęcie, lot odbył się terminowo i wszystko przebiegło spokojnie ok godziny 15 wylądowałyśmy na miejscu, w Sharm El Sheik. Hotel spełnił nasze oczekiwania, co prawda w folderze wyglądał ładniej niż w rzeczywistości, ale generalnie źle nie było. Jednym słowem mówiąc spędziłyśmy cudowny tydzień. Niestety na obniżenie oceny wpływa to, że lot powrotny do Polski opóźnił się aż o 27 godzin. Planowany wylot był w środę 15 kwietnia, o 6 rano miałyśmy być juz na lotnisku w Polsce. We wtorek przy kolacji dostałyśmy kartkę, że wylatujemy w nocy ze środy na czwartek dostałyśmy dodatkową noc w hotelu jednak schody zaczęły się w środę ok godziny 12 gdy skończyła nam się doba hotelowa. Wyjazd z hotelu mieliśmy dopiero o godzinie 21,50 więc od tej 12 nie miałyśmy się gdzie podziać ostatni posiłek, jaki zapewniło nam biuro podróży był obiad ok 13. Gdy już nadeszła pora wyjazdu z hotelu, czyli godzina 21.50 pojechaliśmy na lotnisko na miejscu po odprawie okazało się, że nasz samolot jest popsuty. Wylot miał być o godzinie 01:20 zamiast wylotu o tej porze dostaliśmy informacje, że nasz lot jest opóźniony i będzie o 2:00 i tak, co godzinę dowiadywaliśmy się, że za godzinę lecimy i tak aż to 9:00 rano!! Na lotnisku spędziliśmy 9 godzin, niestety bez żadnego posiłku i jakiegokolwiek zainteresowania ze strony biura podróży nami. Jak się później okazało wszyscy na około wiedzieli, że nas samolot nie odleci w nocy (obsługa lotniska, biuro podróży, itd.) poza nami podróżnymi. Biuro Alfa Star by oszczędzić na nas zafundowała nam noc na lotnisku zamiast załatwić hotel zastępczy.

elciiaa

24.04.2009

Alfa Star

Placówka

Radom, Warszawska 126

Nie zgadzam się (31)
Razem z moją...
Razem z moją przyjaciółką poszukujemy wycieczki, która ma się odbyć w pierwszej połowie kwietnia. Przypadkowo trafiłyśmy do biura podróży Happy tour. Choć to był przypadek, okazał się bardzo trafny. Panie tam pracujące kompleksowo przedstawiły nam ofertę jaką posiada ich biuro podróży. Dostałyśmy katalog, wykaz cen interesujących nas wycieczek, a na koniec pozytywnie zaskoczyło nas to, że pani zaproponowała nam niezobowiązującą dwudniową rezerwację miejsc żebyśmy mogły spokojnie się zastanowić. Podsumowując można stwierdzić, że z takim biurem aż chce się wyjeżdzać.

elciiaa

13.03.2009

Happy Tour

Placówka

Lublin, ul. Staszica 7

Nie zgadzam się (34)
"Każdy klient, który...
"Każdy klient, który znajdzie u nas przeterminowany towar w ramach przeprosin dostanie 5 zł" taki komunikat usłyszałam, gdy weszłam do sklepu. Robiąc zakupy natknęłam się przypadkiem aż na 2 przeterminowane produkty (sądzę, że w całym sklepie jest ich o wiele więcej. Włożyłam je do koszyka, by zgłosić to w punkcie obsługi klienta. Przy kasie okazało się, że muszę za nie zapłacić, (po co mi przeterminowany produkt) i kasjerka odesłała mnie z paragonem i tymi przeterminowanymi produktami do punktu obsługi klienta. Pani z stamtąd była bardzo niemiła, po rozmowie z dyrektorem wypłaciła mi w ramach "odszkodowania" 10zł, bo miałam dwa przeterminowane produkty, ale zabrała je i niestety nie zwróciła mi sumy, jaką musiałam zapłacić za nie. Podsumowując chciałam powiedzieć, że jak zwykle zawiodłam się na tym sklepie, bo nie dość, że pracownicy są strasznie niemili dla klientów, to nie dotrzymuje się tam słowa danego konsumentom.

elciiaa

10.03.2009

Kaufland

Placówka

Zduńska Wola, Opiesińska 6

Nie zgadzam się (20)
W dniu ślubu...
W dniu ślubu moich znajomych podczas szykowania zauważyłam, że nie mam odpowiedniego stanika do swojej kreacji. Szybko wsiadłam w samochód i popędziłam do Galerii Venus, a tam do sklepu Triumph. W sklepie nie mogłam zdecydować się, który stanik będzie najodpowiedniejszy. Pani ekspedientka widząc moje zakłopotanie podeszła do mnie i zaproponowała mi pomoc. Pokazała mi kilka modeli i wspólnie wybrałyśmy stanik, który był dla mnie najlepszy. Została jeszcze kwestia rozmiaru, ale i tu nie było problemu, bo pani ekspedientka od razu znalazła mój numer. Na koniec muszę dodać, że dodatkowym plusem była cena, bo akurat trafiłam na promocję.

elciiaa

31.01.2009

Triumph

Placówka

Świdnik, Wyszyńskiego

Nie zgadzam się (16)
Postanowiłam uzupełnić swoja...
Postanowiłam uzupełnić swoja garderobę o nową parę spodni. Chodząc po sklepach w Świdniku weszłam do Galerii Venus a tam do sklepu Reserved. Dosyć długo szukałam fasonu, jaki mi by odpowiadał, jak znalazłam już fason musiałam skupić się na rozmiarze. Niestety pani sprzedawczyni nie zainteresowała się moja osobą by mi coś pomóc,doradzić. Stała koło lady nic nie robiąc, bo akurat nie było żadnych innych osób poza mną. Po moim wyjściu z przymierzalni nie zapytała się czy spodnie są dobre, czy pasują. Nie spodobało mi się to, bo jednak sprzedawca jest w sklepie nie tylko po to by przyjmować zapłatę za towar. Moje zdanie troszkę się zmieniło gdy podeszłam po kasy pani okazała się uprzejma i miła w związku z tym wystawiam ocenę 4.

elciiaa

19.12.2008

Reserved

Placówka

Świdnik, Wyszyńskiego 17

Nie zgadzam się (17)
Musiałam zgłosić reklamację...
Musiałam zgłosić reklamację usługi, która nie została mi aktywowana. Wybrałam się, więc do najbliższego punktu Orange. Przede mną była jedna osoba, ale, że podpisywała umowę zajmowała to coraz więcej czasu, zaczęłam się denerwować, bo na trzy stanowiska konsultant był tylko w jednym. Gdy doczekałam się w końcu swojej kolejki dowiedziałam się ze pani mi nie może pomóc, ponieważ takie rzeczy załatwia się tylko przez konsultanta telefonicznego. W związku z tym ze straciłam czas stojąc w kojce i niczego się nie dowiadując wystawiam tylko 4, ponieważ zdaje sobie sprawę z tego że to nie z winy sprzedawcy moja sprawa nie została załatwiona.

elciiaa

17.12.2008

Orange

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (18)
Podczas przerwy między...
Podczas przerwy między zajęciami na uczelni zajrzałam do CH Plaza w tym i do Stokrotki. Póki chodziłam po sklepie i sama wybierałam sobie produkty było wszytko w porządku, jednak, gdy podeszłam do miejsca z wyrobami garmażeryjnymi moja sympatia w stosunku do tego sklepu powoli mnie opuszczała. Nie było zbyt duże kolejki a ja i tak długo musiałam czekać nim została obsłużona. Na cały dział z gotowymi produktami była tylko jedna pani. Dlatego tez upłynęło sporo czasu, gdy przyszła do mnie niestety była niesympatyczna i zachowywała się tak jakby w pracy była za karę. Kolejną rzeczą jak nie spodobał mi się w tym sklepie to kurz na niektórych opakowaniach różnych produktów. Przy kasie głównej było już w porządku było pootwierane dużo kas, więc kolejka szybko minęła. W związku z tym, iż obsługa i dbałość o porządek w tym sklepie nie jest na najlepszym poziomie wystawiam ocenę 3.

elciiaa

17.12.2008

Stokrotka

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (25)
Ostatnio zaczęła interesować...
Ostatnio zaczęła interesować mnie tematyka dotycząca poszukiwania pracy. Wpisałam w wyszukiwarkę praca lubelskie i wyskoczyła mi strona www.Infopraca.pl. Początkowo myślałam, że to portal jak każdy inny tysiąc ofert, żadnej konkretnej a do tego pewnie nieaktualne. Na szczęście pomyliłam się i to bardzo. Okazało się, że układ strony jest bardzo przejrzysty, oferty pracy są na bieżąco aktualizowany, ogłoszenia są ciekawe podzielone na kategorie (np. praca dla studentów). Wielkim plusem okazało się to, że na portalu tym można sobie założyć swój własny profil i umieścić w nim zdjęcie i 5 różnych CV. Jednak najbardziej zaskoczyło mnie to, że we własnym profilu widać stan mojego CV w danej firmie tzn., czy potencjalny pracodawca jest oglądał już je oglądał, czy jest nim zainteresowany, czy nie bierze już mojej kandydatury pod uwagę. Moje odczucia dotyczące tej strony są bardzo pozytywne, dlatego wystawiam najwyższą ocenę. Oby więcej takich porządnych stron.

elciiaa

12.12.2008

infoPraca.pl

Placówka

Nie zgadzam się (32)
W sobotę z...
W sobotę z przyjaciółką wybrałam się na mikołajkowe zakupy. W Stokrotce było dosyć dużo ludzi, ale póki chodziłyśmy wśród półek nie przeszkadzało nam to. Problem zaczął się dopiero przy kasach. Zaczęły się tworzyć wielkie kolejki ludzie byli coraz bardziej zdenerwowani a niestety dodatkowych kas pracownicy nie otworzyli, chociaż sporo było wolnych. Moja ocena jest, więc stosunkowo niska, ponieważ długi czas spędziłam w kolejce do kasy i pani, która mnie obsługiwała nie była zbyt miła a wręcz przeciwnie zachowywała się jakby była tam za karę, po wizycie w tym sklepie odechciało mi się wszelkich innych zakupów.

elciiaa

11.12.2008

Kaufland

Placówka

Zduńska Wola, Opiesińska 6

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi